Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

For de som har kjøpt TLOU, prøv å lås fps på 30 etter en stund :p

 

Er ikkje vits i, ingen som merker noko forskjell på 30fps vs 60fps...

 

 

Sarkastisk eller alvor?

 

Om det er alvorlig ment, trenger du en tur til Specsavers. Dem har synstest og briller med styrke, velkommen til oss :p

 

 

Greier meg, har store auger. :eek:

 

Men jo, var sarkastisk. Vurderer tross alt å skippe alt av konsollspill som ikkje greier å levere 1080p og 60fps.

Lenke til kommentar

Hm? Kan vel ha noe at EA tydelig har gått inn i samarbeid med MS om eksklusiver også. Dermed vil PS brukerne miste verdi.

 

Early Access er vel ikke bekreftet. Det er vel under vurdering.

Jeg tenkte mer på det faktum at EA som stor utgiver blir 'nektet' adgang med en slik tjeneste, men at Early Access som er en karusell når det kommer til kvalitet blir vurdert med åpne ermer.

 

Men du har sikkert rett, EA har inngått flere avtaler i MS sitt favør som er ganske tydelige. Og om EA ikke gjør tjeneste noe gjensidig kan jeg også se Sonys valg. MEN valg er essensielt for brukermassen, jeg håper begge parter kommer til en enighet i nærmeste framtid, tror begge parter kan tape stort om ikke.

Lenke til kommentar

Jeg digger noe så inn i gamperæva at Sony pusher på Indie fronten. Det at jeg får Indie spill via PS+ gjør at jeg har et bra utvalg av typiske AAA spill som jeg kjøper og så får jeg fylt på med Indie spill av PS+. (samt kjøpe utenom)

 

TowerFall Ascension som Dore123m nevner er fks helt ekstremt bra.

 

Vi trenger Indie spill. Dyngevis av det! AAA spill er gøy men det blir fort jævla trygt og kjedelig med disse klonene. Samt variasjon er bra!

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle ikke Playstation 4 ha et pre-download system slik at man fikk spilt spillene på release?

 

The Last of Us laster ned ekstremt treigt. Sitter med en følelse som sier at jeg aldri mer skal kjøpe pre release på PS store!

The Last Of Us er siste spillet uten preload, og denne funktionen ble lagt til etter TLOU ble lagt til som forhåndsbestilling på psn....

 

Jeg hadde ikke noen problemer med hverken nedlastingshastighet eller att det stoppa noen gang, men jeg kjøper alle spilla fra US psn og har satt opp konsollem med kablet internett og brukt portforward.com til å åpne alle porter å sikra best mulig tilkobling mellom routeren og konsollen

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Skulle ikke Playstation 4 ha et pre-download system slik at man fikk spilt spillene på release?

 

The Last of Us laster ned ekstremt treigt. Sitter med en følelse som sier at jeg aldri mer skal kjøpe pre release på PS store!

Gikk greit unna hos meg. Lasta ned fra US PSN, valgte single player biten først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...