Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet jo at alt annet ikke er likt for dette spillet. Det er derfor jeg stilte spørsmålet som en hypotese, ettersom ditt utsagn ikke var særlig klart. ("Det er faktisk svært mange som foretrekker 30 FPS over 60 FPS"). Det kan tolkes som om noen foretrekker en lavere FPS generelt. Men regner med du mente at noen foretrakk 30 FPS i TLOU: Remastered, fordi det gir bedre skygger.

Lenke til kommentar

Fikk spilt det litt igår, og nå husker jeg hvor mye jeg hater Clickers... De er slemme...

Veldig behagelig med 60fps, ingen antydning til småhakking i panorering. Håper PS4 har nok muskler til å gjøre dette til en bransjestandard

 

Det håper jeg også, men er redd for at grafikk selger bedre enn fps. Folk vil se "stunning graphic" og da blir fps ofte taperen.

Lenke til kommentar

 

Fikk spilt det litt igår, og nå husker jeg hvor mye jeg hater Clickers... De er slemme...

Veldig behagelig med 60fps, ingen antydning til småhakking i panorering. Håper PS4 har nok muskler til å gjøre dette til en bransjestandard

 

Det håper jeg også, men er redd for at grafikk selger bedre enn fps. Folk vil se "stunning graphic" og da blir fps ofte taperen.

 

Jepp. De bryr seg bare om å lage best mulig bullshots, og da betyr det lite hvordan spillet ser ut i bevegelse.

Lenke til kommentar

 

 

Finnes det 50 gode spill på PS4? 50 totalt? Virker småsinnsykt. Kommer kanskje på 10 ps4-spill som er verdt å eie.

Det gjør ikke det :)

 

Men alt er jo ikke kjøpt, mye er jo PS+ som er blitt testet. Har vel lastet ned alt som slippes der uten at jeg husker i hue hvor mange spill det er i farten.

Nå tenkte jeg på spill som ikke er PS+ relatert og er kun på disk. Da passerer jeg over 40 dette året. Tar jeg med indies, godt over 60 ja.

Lenke til kommentar

 

 

Finnes det 50 gode spill på PS4? 50 totalt? Virker småsinnsykt. Kommer kanskje på 10 ps4-spill som er verdt å eie.

Det gjør ikke det :)

 

Men alt er jo ikke kjøpt, mye er jo PS+ som er blitt testet. Har vel lastet ned alt som slippes der uten at jeg husker i hue hvor mange spill det er i farten.

Nå tenkte jeg på spill som ikke er PS+ relatert og er kun på disk. Da passerer jeg over 40 dette året. Tar jeg med indies, godt over 60 ja.

 

 

Da kjøper du mye skvip. Tipper du har Transformers, amazing spiderman 2 etc

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, det kan kom an på situasjonen. for det er ofte ekkelt å veie forskjeller på FPS over en Youtube video, man bør egentlig teste det i praksis selv før man går inn for konklusjoner.

 

Frem til nylig har jo youtube vært ubrukelig for å få frem forskjellene da det kun var støtte for opp til maks 30fps.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Finnes det 50 gode spill på PS4? 50 totalt? Virker småsinnsykt. Kommer kanskje på 10 ps4-spill som er verdt å eie.

Det gjør ikke det :)

 

Men alt er jo ikke kjøpt, mye er jo PS+ som er blitt testet. Har vel lastet ned alt som slippes der uten at jeg husker i hue hvor mange spill det er i farten.

Nå tenkte jeg på spill som ikke er PS+ relatert og er kun på disk. Da passerer jeg over 40 dette året. Tar jeg med indies, godt over 60 ja.

Da kjøper du mye skvip. Tipper du har Transformers, amazing spiderman 2 etc

Likte helt greit Transformers og Amazing SpiderMan 2. Jeg driter i hva spillere/anmeldere mener om spillene jeg kjøper.

Forskjellen her jeg gjør opp min egen mening om hvilke spill som er drit eller ei etterhvert jeg spiller dem.

Endret av iL ImMorTaL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om Diablo..

 

Kjøpte Diablo 3 til PC og rundet det der.. Ja, jeg "rundet" det, vet at mange vil krangle på det, men når end credits kom, da var, er og blir spillet rundet for min del.. :)

 

Hadde det noe gøy med spillet, men jeg klarer ikke å skjønne populariteten.

 

Jeg prøvde jo også Diablo 1 i sin tid, og jeg husker hvor skuffet jeg ble når jeg oppdaget at den jævla kirka, eller hva det var, bare gikk nedover og nedover.. Da stoppet jeg å spille! :p

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om Diablo..

 

Kjøpte Diablo 3 til PC og rundet det der.. Ja, jeg "rundet" det, vet at mange vil krangle på det, men når end credits kom, da var, er og blir spillet rundet for min del.. :)

 

Hadde det noe gøy med spillet, men jeg klarer ikke å skjønne populariteten.

 

Jeg prøvde jo også Diablo 1 i sin tid, og jeg husker hvor skuffet jeg ble når jeg oppdaget at den jævla kirka, eller hva det var, bare gikk nedover og nedover.. Da stoppet jeg å spille! :p

 

Da hadde du ikke engang skrapet på overflaten av D3 :D

Lenke til kommentar

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/07/30/sony-ea-access-doesn_2700_t-represent-good-value-to-the-playstation-gamer.aspx

 

Sony takket nei til EA sitt program.

 

På en måte kan jeg forstå det. Mtp. at man må fort betale opptil 900 kroner i året for PS+ og EA Access. I tillegg får man eldre spill (som FIFA en stund etter det har kommet osv.). Jeg kunne uansett ønsket meg en slik avtale om den skulle vise seg å ha verdi. Så kanskje greit å se hvordan den gjør det på Xbox før evt. Sony også velger å gå inn i en slik avtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...