Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det 50 gode spill på PS4? 50 totalt? Virker småsinnsykt. Kommer kanskje på 10 ps4-spill som er verdt å eie.

 

Det gjør ikke det :)

 

Men alt er jo ikke kjøpt, mye er jo PS+ som er blitt testet. Har vel lastet ned alt som slippes der uten at jeg husker i hue hvor mange spill det er i farten.

Lenke til kommentar

For de som har kjøpt TLOU, prøv å lås fps på 30 etter en stund :p

Jeg gjorde det. Helt forferdelig. Er egentlig bare en påminnelse om at min PS4 blir en ren eksklusiv-maskin denne generasjonen. Jeg MÅ ha 60 FPS på alle spill der det er tilgjengelig, som dessverre vanligvis bare er PC. 30 FPS får selv det nydeligste spill til å føles stygt, tregt og kvalmende. Skulle ønske Sony stilte et krav om 60 FPS i alle spill, eller i det minste en mulighet for 60 FPS.

 

Misunner egentlig dere som ikke har blir vant med 60 FPS ennå. Dere har det mye lettere. Jeg var på samme måte før.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Det er faktisk svært mange som foretrekker 30 FPS over 60 FPS, men greit å ha valget.

Hva? Hvor? Mener du at folk prioriterer visuell detaljgrad og oppløsning foran FPS? Det kan jeg kanskje forstå, selv om jeg ikke er enig. Men det er vel ingen som virkelig fortrekker 30 FPS foran 60, hvis alt annet er likt? :omg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er faktisk svært mange som foretrekker 30 FPS over 60 FPS, men greit å ha valget.

Hva? Hvor? Mener du at folk prioriterer visuell detaljgrad og oppløsning foran FPS? Det kan jeg kanskje forstå, selv om jeg ikke er enig. Men det er vel ingen som virkelig fortrekker 30 FPS foran 60, hvis alt annet er likt? :omg:

 

 

I videoomtalen fra IGN nevner han at det er mange i selskapet som foretrekker 30 FPS i spillet.

 

Edit: Forresten så er ikke alt annet likt. Skyggekvaliteten i spillet går drastisk opp om du låser spillet i 30 FPS.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...