Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Kjøpte mitt for 200 på PC ved lansering, men har vel knapt orket å begynne på det. Blir vel en av de titlene som bare blir liggende.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Haha, nei. Ikke at det hadde gått heller. Å? Hvorfor ikke? Det kommer jo ganske mange indiespill på PS4, tror ikke det hadde vært noe problem å få til det. For min del er det helt bortkastet at Sony bruker tid og penger på å skaffe PS3-spill til oss, de er for det meste så gamle at jeg har spilt de før hvis jeg var interessert, eller bare kjipe versjoner av spill som jeg heller vil spille på PC. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hm... får se hva det blir til. Er så varierende tilbakemeldinger om det. Får ta en tur til Elkjøp å se om jeg klarer å motstå eller ikke... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Haha, nei. Ikke at det hadde gått heller. Å? Hvorfor ikke? Det kommer jo ganske mange indiespill på PS4, tror ikke det hadde vært noe problem å få til det. For min del er det helt bortkastet at Sony bruker tid og penger på å skaffe PS3-spill til oss, de er for det meste så gamle at jeg har spilt de før hvis jeg var interessert, eller bare kjipe versjoner av spill som jeg heller vil spille på PC. 36 PS4-spill i året er litt i overkant. Også har man meg da, som bruker PS3 enda, og ikke har noen PS4. Det er mange av oss, et betydelig høyere antall enn personer som har PS4. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg syns watch dogs er et godt spill, og vel verdt 400 kr. Jeg hadde aldri hørt om spillet før jeg kjøpte det, og hadde derfor ikke disse gigantiske forventningene som alle snakker om. Hvis du liker action, sandkasse og en relativt engasjerende story (dog lite engasjerende hovedperson), ville jeg kjøpt det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hvordan går det ann å ikke ha hørt om Watch Dogs overhodet, om man er litt interessert i spill ? 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Vil jeg like watchdogs når jeg liker mest bf og slike spill? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Totalt forskjellige spill... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Liker du GTA derimot så kan watch dogs være noe for deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 GTA, Assassin's Creed, Far Cry 3. Er en miks, men kvalitetsmessig tror jeg de hadde tjent på å utsette det lenger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Og ikke vist det frem så tidlig hadde vel muligens vært en idé. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hvordan går det ann å ikke ha hørt om Watch Dogs overhodet, om man er litt interessert i spill ? Hehe, ja det er ett godt spørsmål.... :-) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hvordan går det ann å ikke ha hørt om Watch Dogs overhodet, om man er litt interessert i spill ? He he. Gaminginteressen fikk seg nok en solid boost etter jeg kjøpte PS4 Var ikke så interessant å kjøpe masse nye spill til forrige generasjon når jeg øyeblikk skulle ha ny PS. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Haha, nei. Ikke at det hadde gått heller.Å? Hvorfor ikke? Det kommer jo ganske mange indiespill på PS4, tror ikke det hadde vært noe problem å få til det. For min del er det helt bortkastet at Sony bruker tid og penger på å skaffe PS3-spill til oss, de er for det meste så gamle at jeg har spilt de før hvis jeg var interessert, eller bare kjipe versjoner av spill som jeg heller vil spille på PC. 36 PS4-spill i året er litt i overkant. Jeg eier 29 spill på PS4 til nå. Om alt går som det skal, har jeg over 40 spill i november på Playstation 4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hvordan står det til med backloggen ? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Hvordan står det til med backloggen ? Har noen ja. Final Fantasy XIV Realm Reborn er ikke et spill som er lett eller bruke få timer på å fullføre. Er tre spill jeg ikke orker å fullføre, Thief, Knack og Dynasty Warriors Complete Edition kunne jeg styrt unna. Endret 29. juli 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Thief, huff, det gidder ikke jeg heller fullføre. Ellers er det bra, NFS Rivals er jo helt begredelig så det spiller jeg ikke mer. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Er det fordel eller ulempe å kjøpe ps+ på us psn? Det er jo billigere å kjøpe på us psn. Eller skal jeg heller kjøpe på norsk psn? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 3590; Fraktfritt http://www.siba.no/product/14089615/ps4-konsoll-uk?utm_source=Nyhetsbrev_uke31&utm_medium=Nyhetsbrev_uke31&utm_campaign=Nyhetsbrev_uke31 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Haha, nei. Ikke at det hadde gått heller.Å? Hvorfor ikke? Det kommer jo ganske mange indiespill på PS4, tror ikke det hadde vært noe problem å få til det. For min del er det helt bortkastet at Sony bruker tid og penger på å skaffe PS3-spill til oss, de er for det meste så gamle at jeg har spilt de før hvis jeg var interessert, eller bare kjipe versjoner av spill som jeg heller vil spille på PC. 36 PS4-spill i året er litt i overkant. Jeg eier 29 spill på PS4 til nå. Om alt går som det skal, har jeg over 40 spill i november på Playstation 4. 50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå