Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nei. Ikke at det hadde gått heller.

Å? Hvorfor ikke? Det kommer jo ganske mange indiespill på PS4, tror ikke det hadde vært noe problem å få til det. For min del er det helt bortkastet at Sony bruker tid og penger på å skaffe PS3-spill til oss, de er for det meste så gamle at jeg har spilt de før hvis jeg var interessert, eller bare kjipe versjoner av spill som jeg heller vil spille på PC.

Lenke til kommentar

Å? Hvorfor ikke? Det kommer jo ganske mange indiespill på PS4, tror ikke det hadde vært noe problem å få til det. For min del er det helt bortkastet at Sony bruker tid og penger på å skaffe PS3-spill til oss, de er for det meste så gamle at jeg har spilt de før hvis jeg var interessert, eller bare kjipe versjoner av spill som jeg heller vil spille på PC.

36 PS4-spill i året er litt i overkant.

Også har man meg da, som bruker PS3 enda, og ikke har noen PS4. Det er mange av oss, et betydelig høyere antall enn personer som har PS4.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns watch dogs er et godt spill, og vel verdt 400 kr. Jeg hadde aldri hørt om spillet før jeg kjøpte det, og hadde derfor ikke disse gigantiske forventningene som alle snakker om. Hvis du liker action, sandkasse og en relativt engasjerende story (dog lite engasjerende hovedperson), ville jeg kjøpt det.

Lenke til kommentar

Hvordan går det ann å ikke ha hørt om Watch Dogs overhodet, om man er litt interessert i spill ? :p

He he. Gaminginteressen fikk seg nok en solid boost etter jeg kjøpte PS4 :) Var ikke så interessant å kjøpe masse nye spill til forrige generasjon når jeg øyeblikk skulle ha ny PS.
Lenke til kommentar

Jeg eier 29 spill på PS4 til nå. Om alt går som det skal, har jeg over 40 spill i november på Playstation 4.

Lenke til kommentar

Hvordan står det til med backloggen ? :p

Har noen ja.

Final Fantasy XIV Realm Reborn er ikke et spill som er lett eller bruke få timer på å fullføre.

Er tre spill jeg ikke orker å fullføre, Thief, Knack og Dynasty Warriors Complete Edition kunne jeg styrt unna.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Jeg eier 29 spill på PS4 til nå. Om alt går som det skal, har jeg over 40 spill i november på Playstation 4.

50 :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...