Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan man starte nedlastinga av tlou på us psn, bare søk etter tlou på psn så finner man nedlastinga

Dukker fortsatt ikke opp på min download list. Jeg er innlogget med min amerikanske bruker.

Hvordan gjorde du det Leffi?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Nå kan man starte nedlastinga av tlou på us psn, bare søk etter tlou på psn så finner man nedlastinga

Dukker fortsatt ikke opp på min download list. Jeg er innlogget med min amerikanske bruker.

Hvordan gjorde du det Leffi?

Fant ut av det. Søkte opp spillet, trykte buy og sjekket ut bestillingen. (Den kostet ingenting). Så fikk jeg mulighet til å laste ned. Virkelig arkaisk måte å løse dette på, får håpe dette bare er en fluke og ikke slik systemet er ment å fungere. Utrolig lite intuitivt.

Lenke til kommentar

Min nedlasting gikk i overraskende god hastighet, ihvertfall US PSN å være. Ca 4-5MB/sek, så full utnyttelse av nettlinja synd jobb ødelegger...

ca det samme her også, over det bedritne trådløse nettverket til Sony vel og merke. "Orker" ikke dra frem nettverkskabelen :p

Forresten, fungerer det at konsollen faktisk laster ned oppdateringer selv om den står i standby? Føler at gang på gang når jeg starter i fra standby så begynner den å laste ned nye firmware.... senest i dag! Ikke at det tar lang tid, men trodde jo at dette var noe av vitsen med å ha kødden i standby :hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Standby er buggy. Har også lest en arstechnica-artikkel (via neogaf) at PS4 bruker 70w i standby, så jeg kommer til å slutte å bruke funksjonen til Sony faktisk gir oss en god grunn til å la den stå på. Men den er praktisk på dager som dette, når jeg kan fjern-nedlaste nye spill fra jobb-PCen.

Lenke til kommentar

Rykte om at August oppdateringen for PS+ er som følgende:

PS4:

Octodad

The Swapper

PS3:

Saints Row 4

Far Cry 3: Blood Dragon

PSV:

1001 Spikes

Atelier Rorona Plus

Ser jo ikke verst ut...men spørs om det stemmer da. Det finner vi nok ut snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...