Leffi78 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Nå kan man starte nedlastinga av tlou på us psn, bare søk etter tlou på psn så finner man nedlastinga Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Sweet! Takk for info. Gikk akkurat av nattevakt. Skal bli godt å våkne til dette :-P Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Nå kan man starte nedlastinga av tlou på us psn, bare søk etter tlou på psn så finner man nedlastinga Dukker fortsatt ikke opp på min download list. Jeg er innlogget med min amerikanske bruker. Hvordan gjorde du det Leffi? Endret 29. juli 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Min nedlasting gikk i overraskende god hastighet, ihvertfall US PSN å være. Ca 4-5MB/sek, så full utnyttelse av nettlinja ? synd jobb ødelegger... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Nå kan man starte nedlastinga av tlou på us psn, bare søk etter tlou på psn så finner man nedlastinga Dukker fortsatt ikke opp på min download list. Jeg er innlogget med min amerikanske bruker. Hvordan gjorde du det Leffi? Fant ut av det. Søkte opp spillet, trykte buy og sjekket ut bestillingen. (Den kostet ingenting). Så fikk jeg mulighet til å laste ned. Virkelig arkaisk måte å løse dette på, får håpe dette bare er en fluke og ikke slik systemet er ment å fungere. Utrolig lite intuitivt. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg måtte også "kjøpe" gratisversjonen før jeg kunne laste ned spillet. Merkelig opplegg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Virker som om det er eneste featuren som er inkludert, kommer nok mer nærmere Gamescom, ikke tvil om at Sony rushet dette ut for å være on par med Microsoft. Endret 29. juli 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Min nedlasting gikk i overraskende god hastighet, ihvertfall US PSN å være. Ca 4-5MB/sek, så full utnyttelse av nettlinja synd jobb ødelegger... ca det samme her også, over det bedritne trådløse nettverket til Sony vel og merke. "Orker" ikke dra frem nettverkskabelen Forresten, fungerer det at konsollen faktisk laster ned oppdateringer selv om den står i standby? Føler at gang på gang når jeg starter i fra standby så begynner den å laste ned nye firmware.... senest i dag! Ikke at det tar lang tid, men trodde jo at dette var noe av vitsen med å ha kødden i standby Endret 29. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Standby er buggy. Har også lest en arstechnica-artikkel (via neogaf) at PS4 bruker 70w i standby, så jeg kommer til å slutte å bruke funksjonen til Sony faktisk gir oss en god grunn til å la den stå på. Men den er praktisk på dager som dette, når jeg kan fjern-nedlaste nye spill fra jobb-PCen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 70w ja, det var jo i grunn lite imponerende sånn sett. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jepp. Hvor blir det av pausefunksjonen vi ble lovet? Sett spillet i standby, hopp inn igjen dagen etter nøyaktig samme plass i spillet. Merker jeg blir provosert av lovnader som ikke holdes. Det er jo mulig på Vita og 3DS! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Endret 29. juli 2014 av Selvin Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Rykte om at August oppdateringen for PS+ er som følgende: PS4: Octodad The Swapper PS3: Saints Row 4 Far Cry 3: Blood Dragon PSV: 1001 Spikes Atelier Rorona Plus Ser jo ikke verst ut...men spørs om det stemmer da. Det finner vi nok ut snart. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Veldig bra det der. Men for min del kunne de godt ha droppa PS3-spillene, min er forkastet for lenge siden. Fjern gjerne begge PS3-spillene og gi oss ett ekstra PS4-spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Haha, nei. Ikke at det hadde gått heller. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ser ut som 70W er noe overdrevet for standby-mode.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Det var mer slike tall jeg hadde sett for meg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ser Elkjøp selger Watchdogs til 379kr om dagen... Det er vel verdt det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Nei. Jeg syntes spillet var dårlig, rett og slett. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ser Elkjøp selger Watchdogs til 379kr om dagen... Det er vel verdt det? Det er det verdt folk hadde bare for store forhåpninger ikke at det er sinnsykt bra, men det er bedre enn veldig mye annet ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå