Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte Xbox 360 forrige generasjon. Men denne generasjonen blir det PS4 for min del. Siden jeg aldri fikk prøvd The Last of Us til PS3'en, så gleder jeg meg som en liten drittunge til å prøve spillet i morgen (Kjøpt via US PSN)

Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn forhåndsbestilling på US PSN, må jeg gjøre noe format den da laster ned i standby ?

Du må gjøre noe greier i innstillingene. Google det så finner du det, er også lett å finne i innstillingene. Og så er det nok en fordel (?) å være logget inn på den amerikanskje kontoen når du setter den i standby. Jeg gjør i alle fall det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så, TLOU låses opp kl. 12 i kveld? Har satt PS4-en min i standby, satser på at spillet er ferdig nedlastet når jeg kommer hjem fra jobb i morgen kl. 15.30.

EDIT: Selv om 60 FPS-versjonen hadde vært 720P hadde jeg lett valgt denne versjonen foran den som er 30 FPS. Det betyr SYKT mye for meg. (Såpass at jeg kjøper alle multiplattformspill på PC, slik at jeg i alle fall kan skru ned diverse effekter for å oppnå 60 FPS.)

du må starte nedlastinga selv, spill blir ikke automatisk nedlastet, så sant de ikke er preload på spilla da starter de automatisk, og tlou har ikke preload, å husk midnatt usa tid er ca kl 08.00 norsk tid

Jeg har lagt inn forhåndsbestilling på US PSN, må jeg gjøre noe format den da laster ned i standby ?

vi må alle logge på us psn mellom 8 og 8.30 imårå tidlig enten via pc eller via konsoll for å starte nedlastinga (viss du logger inn via pc så må konsollen stå i stanby, og nedlastinga er ca 50gb)

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjørte Xbox 360 forrige generasjon. Men denne generasjonen blir det PS4 for min del. Siden jeg aldri fikk prøvd The Last of Us til PS3'en, så gleder jeg meg som en liten drittunge til å prøve spillet i morgen (Kjøpt via US PSN)

Ditto. Ligger i postkassen og venter på meg, blir spennende.
Lenke til kommentar

du må starte nedlastinga selv, spill blir ikke automatisk nedlastet, så sant de ikke er preload på spilla da starter de automatisk, og tlou har ikke preload, å husk midnatt usa tid er ca kl 08.00 norsk tid

Ok. Takk for tips. Skikkelig teit av Sony, som jeg trodde virkelig satset på preloading nå, å ikke ha det på et av spillene som kommer fra deres egne studio. Hvorfor kan vi ikke få dette på alle spill? Bedre for Sonys servere også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Eneste problemet jeg ser meg Destiny er kommunikasjonsproblemer. Flertallet sitter vel kun med

håndkontroller og ikke tastatur/headset. Veldig knotete å bruke on-screen tastaturet.

Det følger med mic og ørepropp i ps4 pakken, hvis ikke så fungerer hvilket som helst usb headsett. Selv bruker jeg Logitech sitt G930 som er trådløst, fungerer som bare det :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker et headsett fra Turtle beach, husker ikke hva det heter atm. Desverre ikke trådløst, men det gir ganske god lyd. Kosta meg ca 800,- den gangen.. Har også tastatur som venter på å bli brukt - antar at Destiny vil gi meg det behovet.

Har for øvrig bestilt 4 spill fra Gamezone nå (Destiny, Fifa15, AC Unity og Driveclub). Forventer levering et par dager før release :)

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt MGS Ground Zeroes må jeg si at jeg gleder meg utrolig til The Phantom Pain. Bare tanken på et mye større kart med den samme nydelige grafikken, flyten og spillbarheten er til å få vann i munnen av. Får bare håpe cut-scenene ikke er like lange som i MGS 4 :p

Lurer litt på om jeg skal kjøpe TLoU. Greien er at jeg rundet det på PS3 for ikke så lenge siden, men tanken på bedre flyt og grafikk samt Left Behind gjør at det frister litt.

Lenke til kommentar

Ok. Takk for tips. Skikkelig teit av Sony, som jeg trodde virkelig satset på preloading nå, å ikke ha det på et av spillene som kommer fra deres egne studio. Hvorfor kan vi ikke få dette på alle spill? Bedre for Sonys servere også.

TLOU er ett av de siste spilla som ikke støtter preload, hadde forhåndsbestillinga komt noen uker senere på psn så hadde og dette spillet støtta preload, surt for oss som ikke kan forhåndslaste spillet, men vi får spille mens det laster ned så regner med det går greit, viss linja mi får max fart har jeg hele spillet nedlastet på ca 10timer +-

Når får vi noe info og trailers om The crew og driveclub? Jeg digger gran Tourismo serien, og ikke sånt need for speed opplegg.

Noe mer konkret dato på når gt7 kommer forresten?

Så vidt jeg skjønner får ps+ medlemmer driveclub gratis?!

du får en smakebit av spillet, og viss du vil ha alle biler og baner så må du nokk betale, var aldri snakk om hele spillet ville bli gratis via ps+

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Når får vi noe info og trailers om The crew og driveclub? Jeg digger gran Tourismo serien, og ikke sånt need for speed opplegg.

Noe mer konkret dato på når gt7 kommer forresten?

Så vidt jeg skjønner får ps+ medlemmer driveclub gratis?!

Med vesentlige mangler, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...