Simorinho Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Spørsmål: Eg var på platekompaniet og testa ps4 her om dagen, og der var omtrent all gummien på joystickane gått av. Riktignok så vert testmodellar hersa godt med, men er dette noko som nokon har opplevd i allminneleg heimebruk? Kjenner at eg hadde blitt mektig irritert. Har skjedd med min bror og venns kontroller. Skal sies at begge trykker HARDT på knapper og joystick, så det kan være grunnen Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Skjønar. Eg er ingen hardtrykkar sjølv, men tidvis er det lett å bli overengasjert. Antar det uansett er reklamasjonsgrunnlag? Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Spørsmål: Eg var på platekompaniet og testa ps4 her om dagen, og der var omtrent all gummien på joystickane gått av. Riktignok så vert testmodellar hersa godt med, men er dette noko som nokon har opplevd i allminneleg heimebruk? Kjenner at eg hadde blitt mektig irritert. Jeg har to kontroller, hyppig brukt siden lansering av PS4. Gummien er hundre prosent inntakt, ikke noe slitasje i det hele tatt. Sony har uansett adressert problemet tror jeg Jeg har også to; begge begynner å slite av gummien. Spesielt på ventre spak. dette gjelder begge. Vet ikke om Sony har tatt tak i problemet, for som Selvin skriver, så vet Sony om det. Må vel ha ny når FIFA, Driveclub og NHL kommer senere i høst... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Prisen er og fordel. Billigere på disc. Sparte 200 på Battlefield nå Ikke om du kjøper fra US PSN Har spart ganske mange lapper der. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Da må man spille på us konto? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Neida, man kjøper og laster de ned der, så spiller du på din norske konto Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Kan man spille World of Warcraft på den? Nei, det kan du bare spille på PC. Kan man koble pcen opp mot tven? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Ja. Selvssagt avhengig av hvilke utganger på PC og innganger på TV du har. Endret 27. juli 2014 av Mala 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Neida, man kjøper og laster de ned der, så spiller du på din norske konto Med norsk plus pakke? Kan jeg bli utestengt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Har ikke hørt om noen som har blitt utestengt enda ved bruk av US og norsk PSN. Du kan ha PS Plus på den norske ja. Men om du kjøper ett spill fra US må du senere huske på å kjøpe DLC fra US PSN også, DLC og spill følger hverandre sånn sett. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Noen som vet om det er for sent å laste ned destiny betaen? finner den ikke på psn store :S Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Neida, man kjøper og laster de ned der, så spiller du på din norske konto Med norsk plus pakke? Kan jeg bli utestengt? jeg kjøper alle spilla på us psn og spiller på min norske psn konto Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva ligger spill på generelt der? Som geks destiny og gta om det kan forhpndsbestilles Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) bare følg linken nedenfor: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/ps4-pre-orders/cid=STORE-MSF77008-9_PS4PREORDERS Destiny koster 60$ og digital guardian ed koster 90$, gta kan ennå ikke forhåndsbestilles Bare husk når du forhåndsbestiller på US psn blir hele beløpet betalt med en gang så du må ha penger på kontoen, og du har ingen sjangs å få refundert eller avbestilt Endret 27. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 ^ Må elske psn noen gangerhttps://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-no/error/undefined 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Skyggene ser ikke så veldig fine ut på 60fps, men panorering og raske scener får jo en god forbedring. Der det er mye skygger kan det bli et irritasjonsmoment, men det blir vel fort en vanesak. Endret 28. juli 2014 av Hille Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Gleder meg til å spille dette jeg og Men er dessverre hjemme i sommer, og dermed har jeg ikke med TVen min. Uaktuelt å spille dette på en gammel TV som ikke har bedre oppløsning enn 720p og dermed ikke gir ønsket kvalitet! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Så, TLOU låses opp kl. 12 i kveld? Har satt PS4-en min i standby, satser på at spillet er ferdig nedlastet når jeg kommer hjem fra jobb i morgen kl. 15.30. EDIT: Selv om 60 FPS-versjonen hadde vært 720P hadde jeg lett valgt denne versjonen foran den som er 30 FPS. Det betyr SYKT mye for meg. (Såpass at jeg kjøper alle multiplattformspill på PC, slik at jeg i alle fall kan skru ned diverse effekter for å oppnå 60 FPS.) Endret 28. juli 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg har lagt inn forhåndsbestilling på US PSN, må jeg gjøre noe format den da laster ned i standby ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå