Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Spørsmål: Eg var på platekompaniet og testa ps4 her om dagen, og der var omtrent all gummien på joystickane gått av. Riktignok så vert testmodellar hersa godt med, men er dette noko som nokon har opplevd i allminneleg heimebruk? Kjenner at eg hadde blitt mektig irritert.

 

Har skjedd med min bror og venns kontroller. Skal sies at begge trykker HARDT på knapper og joystick, så det kan være grunnen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Spørsmål: Eg var på platekompaniet og testa ps4 her om dagen, og der var omtrent all gummien på joystickane gått av. Riktignok så vert testmodellar hersa godt med, men er dette noko som nokon har opplevd i allminneleg heimebruk? Kjenner at eg hadde blitt mektig irritert.

Jeg har to kontroller, hyppig brukt siden lansering av PS4. Gummien er hundre prosent inntakt, ikke noe slitasje i det hele tatt. Sony har uansett adressert problemet tror jeg :)

 

 

Jeg har også to; begge begynner å slite av gummien. Spesielt på ventre spak. dette gjelder begge. Vet ikke om Sony har tatt tak i problemet, for som Selvin skriver, så vet Sony om det. Må vel ha ny når FIFA, Driveclub og NHL kommer senere i høst...

Lenke til kommentar

bare følg linken nedenfor:

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/ps4-pre-orders/cid=STORE-MSF77008-9_PS4PREORDERS

 

Destiny koster 60$ og digital guardian ed koster 90$, gta kan ennå ikke forhåndsbestilles

 

Bare husk når du forhåndsbestiller på US psn blir hele beløpet betalt med en gang så du må ha penger på kontoen, og du har ingen sjangs å få refundert eller avbestilt

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Så, TLOU låses opp kl. 12 i kveld? Har satt PS4-en min i standby, satser på at spillet er ferdig nedlastet når jeg kommer hjem fra jobb i morgen kl. 15.30.

 

EDIT: Selv om 60 FPS-versjonen hadde vært 720P hadde jeg lett valgt denne versjonen foran den som er 30 FPS. Det betyr SYKT mye for meg. (Såpass at jeg kjøper alle multiplattformspill på PC, slik at jeg i alle fall kan skru ned diverse effekter for å oppnå 60 FPS.)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...