Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kommer det ingen gode lokale coop spill til ps4 i år? Dårlig at 95% av spillene kun støtter det over nettet om i det hele tatt..

Hiver meg på denne. Har ikke hørt om noen spill som får dette?

 

Hadde vært deilig om Fifa 15 kunne gjeninnført split-screen online. Utrolig irriterende at de fjernet dette ift fifa 13. Noen som vet om dette kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Splitt-screen online kommer vel neppe, men du har vel muligheter for å spille online med 2stk på skjermen. Fifa er jo ikke akkurat spillet som best designet for splitt-screen.

Lenke til kommentar

Splitt-screen online kommer vel neppe, men du har vel muligheter for å spille online med 2stk på skjermen. Fifa er jo ikke akkurat spillet som best designet for splitt-screen.

ikke direkte split-screen nei, men det at to spillere kan spille sammen fra samme konsoll, mot en motstander online

Lenke til kommentar

 

Fikk du i posten, imortal?

 

Noen som har fått med postgangen i dag? Fikk inntrykk av at de fleste ble sendt i går :)

Jepp gjorde det :). Kom faktisk post rundt 12 tiden her jeg bor.

 

Heldig! Mitt sendes nok fra typisk ytre oslofjord eller noe i den dur, så får det ikke til Bergen før mandag. Fortsatt et par dager før release da! :)

 

PS: New N tasty kan anbefales etter en par drinker, blir en slags ekstra hard mode.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hva er greia med at masse folk får TLOU Remastered allerede nå? Jeg har forhåndsbestilt den digitale versjonen, og såvidt jeg vet begynner ikke nedlastingen før 30. juli. Urettferdig? Ja, det synes jeg :p

 

Det er vel den eneste fordelen disk har over digital utgave, du kan spille før den offisielle releasen. Lurer på om det blir tilfelle med Destiny også, eller om vi må sitte og trykke til 9 september alle man alle.

Lenke til kommentar

Prisen er og fordel. Billigere på disc. Sparte 200 på Battlefield nå

Har hatt denne diskusjonen før, men amerikanske digitale priser er lavere hvis det er snakk om nye spill. Jeg betalte 311 for TLOU.

 

(Bruker forresten paypal inne på amerikanske playstation store. Laga meg en amerikansk paypal-konto, og la inn mitt norske VISA. Tok mindre enn fem minutter, og nå trenger jeg ikke styre med å legge inn koder eller kjøpe kort fra amazon etc. Hvis du fyller lommeboken på din PS4 når du skal kjøpe et spill får du også fylt på akkurat det du trenger. Så du slipper å alltid ha 1-9 dollar du aldri får brukt.)

Lenke til kommentar

Spørsmål: Eg var på platekompaniet og testa ps4 her om dagen, og der var omtrent all gummien på joystickane gått av. Riktignok så vert testmodellar hersa godt med, men er dette noko som nokon har opplevd i allminneleg heimebruk? Kjenner at eg hadde blitt mektig irritert.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Eg var på platekompaniet og testa ps4 her om dagen, og der var omtrent all gummien på joystickane gått av. Riktignok så vert testmodellar hersa godt med, men er dette noko som nokon har opplevd i allminneleg heimebruk? Kjenner at eg hadde blitt mektig irritert.

 

Jeg har to kontroller, hyppig brukt siden lansering av PS4. Gummien er hundre prosent inntakt, ikke noe slitasje i det hele tatt. Sony har uansett adressert problemet tror jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...