Solosup Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Kommer det ingen gode lokale coop spill til ps4 i år? Dårlig at 95% av spillene kun støtter det over nettet om i det hele tatt.. Hiver meg på denne. Har ikke hørt om noen spill som får dette? Hadde vært deilig om Fifa 15 kunne gjeninnført split-screen online. Utrolig irriterende at de fjernet dette ift fifa 13. Noen som vet om dette kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Splitt-screen online kommer vel neppe, men du har vel muligheter for å spille online med 2stk på skjermen. Fifa er jo ikke akkurat spillet som best designet for splitt-screen. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Splitt-screen online kommer vel neppe, men du har vel muligheter for å spille online med 2stk på skjermen. Fifa er jo ikke akkurat spillet som best designet for splitt-screen. ikke direkte split-screen nei, men det at to spillere kan spille sammen fra samme konsoll, mot en motstander online Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Fikk du i posten, imortal? Noen som har fått med postgangen i dag? Fikk inntrykk av at de fleste ble sendt i går Jepp gjorde det . Kom faktisk post rundt 12 tiden her jeg bor. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Fikk du i posten, imortal? Noen som har fått med postgangen i dag? Fikk inntrykk av at de fleste ble sendt i går Jeg mottar alltid fysiske spill 1-2 dager før lansering, så hjelper ikke med pre-load. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Fikk du i posten, imortal? Noen som har fått med postgangen i dag? Fikk inntrykk av at de fleste ble sendt i går Jepp gjorde det . Kom faktisk post rundt 12 tiden her jeg bor. Heldig! Mitt sendes nok fra typisk ytre oslofjord eller noe i den dur, så får det ikke til Bergen før mandag. Fortsatt et par dager før release da! PS: New N tasty kan anbefales etter en par drinker, blir en slags ekstra hard mode. Endret 27. juli 2014 av Arne Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Fikk spilt noe TLOU Remastered på PS4en idag! Et episk spill på ps3 ble bedre på PS4 pga meget stabil 60 FPS og 1080p! Sjekk om skyggene blir mye bedre om du skrur på 30 FPS. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) 30fps vs 60fps skygger, kun ett bilde sålangt da http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=122809756&postcount=2940 Endret 27. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva er greia med at masse folk får TLOU Remastered allerede nå? Jeg har forhåndsbestilt den digitale versjonen, og såvidt jeg vet begynner ikke nedlastingen før 30. juli. Urettferdig? Ja, det synes jeg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det er fordi Gamezone er en dritbra spillbutikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva er greia med at masse folk får TLOU Remastered allerede nå? Jeg har forhåndsbestilt den digitale versjonen, og såvidt jeg vet begynner ikke nedlastingen før 30. juli. Urettferdig? Ja, det synes jeg Det er vel den eneste fordelen disk har over digital utgave, du kan spille før den offisielle releasen. Lurer på om det blir tilfelle med Destiny også, eller om vi må sitte og trykke til 9 september alle man alle. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Prisen er og fordel. Billigere på disc. Sparte 200 på Battlefield nå Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Kan man spille World of Warcraft på den? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Skal dere fortsette på disk eller kjøpe digitalt? Fordel med disk er at man kan selge om man ikke liker det Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Kan man spille World of Warcraft på den? Nei, det kan du bare spille på PC. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Prisen er og fordel. Billigere på disc. Sparte 200 på Battlefield nå Har hatt denne diskusjonen før, men amerikanske digitale priser er lavere hvis det er snakk om nye spill. Jeg betalte 311 for TLOU. (Bruker forresten paypal inne på amerikanske playstation store. Laga meg en amerikansk paypal-konto, og la inn mitt norske VISA. Tok mindre enn fem minutter, og nå trenger jeg ikke styre med å legge inn koder eller kjøpe kort fra amazon etc. Hvis du fyller lommeboken på din PS4 når du skal kjøpe et spill får du også fylt på akkurat det du trenger. Så du slipper å alltid ha 1-9 dollar du aldri får brukt.) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Fikk spilt noe TLOU Remastered på PS4en idag! Et episk spill på ps3 ble bedre på PS4 pga meget stabil 60 FPS og 1080p! Sjekk om skyggene blir mye bedre om du skrur på 30 FPS. Er noe bedre skygger ja, men ikke slik at jeg må ha 30 FPS for bedre skygger. 60 FPS er diggbart så 60 FPS > merkbart bedre skygger. 1 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Spørsmål: Eg var på platekompaniet og testa ps4 her om dagen, og der var omtrent all gummien på joystickane gått av. Riktignok så vert testmodellar hersa godt med, men er dette noko som nokon har opplevd i allminneleg heimebruk? Kjenner at eg hadde blitt mektig irritert. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Kan ikke de stenge oss ute da? Kan jeg spille på norsk bruker når lastet ned på USA bruker_ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Spørsmål: Eg var på platekompaniet og testa ps4 her om dagen, og der var omtrent all gummien på joystickane gått av. Riktignok så vert testmodellar hersa godt med, men er dette noko som nokon har opplevd i allminneleg heimebruk? Kjenner at eg hadde blitt mektig irritert. Jeg har to kontroller, hyppig brukt siden lansering av PS4. Gummien er hundre prosent inntakt, ikke noe slitasje i det hele tatt. Sony har uansett adressert problemet tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå