Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Edit: For de som ikke har fått det med seg, så kan man velge mellom 30 og 60 FPS i The Last of Us Remastered, men 30 FPS gir noe bedre grafikk.

At det var dårligere grafikk i 60fps modus var nytt for meg.

Skuffende gitt.

Tja, hvorfor ikke? 30 FPS vil tross alt frigjøre mye maskinressurser. Det vil derfor være dumt på å ikke bruke det på noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: For de som ikke har fått det med seg, så kan man velge mellom 30 og 60 FPS i The Last of Us Remastered, men 30 FPS gir noe bedre grafikk.

At det var dårligere grafikk i 60fps modus var nytt for meg.

Skuffende gitt.

Tja, hvorfor ikke? 30 FPS vil tross alt frigjøre mye maskinressurser. Det vil derfor være dumt på å ikke bruke det på noe annet.

Mener at med PS4 maskinvaren burde det være mulig med både pose og sekk :p det er tross alt en remaster fra ett PS3 spill, ett pent PS3 spill vel og merke.

Lenke til kommentar

Det er jo i pose og sekk. Det sies jo ikke at det er dårlig grafikk i 60fps. Hadde du hatt universets kraftigste datamaskin og kjørt et spill som makset maskinen 110%, med like mye fokus på fps og grafikk, så ville du uansett kunne få enda bedre grafikk ved å halvere fps.

Sier ikke at de har makset kraften til PS4 (noe jeg tviler på), men at det uansett, ved lik grafikk, vil være ledig ubrukt maskinkraft ved 30fps i forhold til 60fps, og som Thomas sier ville det jo være dumt å ikke bruke den ledige kraften til noe.

er jo mange som har gått fra xb360 til ps4 som sikkert gjerne vil spille noen av storspilla som ps3 hadde å by på, er enig i att det er en del melking av eldre spill, men er jo ikke for mange spill til de nye konsollene enda, så jeg spiller heller noen remakes så lenge det ikke blir en dårlig port av samme spill...

Jo det er sant, og det har jeg full forståelse for. Hvis man ikke har spilt TLoU før så er det opplagt at man bør kjøpe det til PS4. Jeg snakker mest for min egen del, for meg hadde det vært å foretrekke at de brukte ressursene på å lage flere nye spill, siden det ennå er så få. Vil heller ha en helt ny spillopplevelse enn en jeg hadde for under et år siden med en smule bedre grafikk. :) Et nytt spill ala Ni no Kuni hadde jeg ikke sagt nei takk til. :dribble:

Lenke til kommentar

Blue ray-spilleren høres det ut som. Den vil heller ikke ta inn CDer, spytter de bare ut igjen.

Pleier som regel å stå på stand-by, kom hjem fra jobb og merket at den hadde slått seg på og lagde noen rare lyder..

Endret av mafsa
Lenke til kommentar

Hvor mye kan man forvente å få for en PS4 med Killzone, brukt maks tre timer totalt, mangler eske, med kvittering?

Du kan prøve å selge den for 3000 kr. Man får helt ny PS4 med spill for 3600 kr nå.

Hvor finner man med spill til 3600? Jeg finner bare til 3990,-

3000 til 3500 skal du ikke ha ps4?

Jo, jeg kommer aldri til å selge min :) Men jeg skal selge for lillebror.

Lenke til kommentar

Leser nå at det kun er snakk om forbedrede skygger når man velger 30fps, så da er det ikke så mye å gråte over :)

60fps og litt kjipere skygger er til å leve med.

http://www.dualshockers.com/2014/07/25/the-last-of-us-on-ps4-still-has-great-shadows-at-60-fps-tech-for-improvement-at-30-fps-explained/

1080p med jevn 60fps er å føretrekke. Så kan di kaste på grafikken når di veit kva hendelser osv krever i spilla. Egentlig synd at Sony ikkje har satt eit krav om 1080p og jevne 60fps for spillutviklere. Syns man må kunne forlange såpass for next gen.

Lenke til kommentar

Leser nå at det kun er snakk om forbedrede skygger når man velger 30fps, så da er det ikke så mye å gråte over :)

60fps og litt kjipere skygger er til å leve med.

http://www.dualshockers.com/2014/07/25/the-last-of-us-on-ps4-still-has-great-shadows-at-60-fps-tech-for-improvement-at-30-fps-explained/

1080p med jevn 60fps er å føretrekke. Så kan di kaste på grafikken når di veit kva hendelser osv krever i spilla. Egentlig synd at Sony ikkje har satt eit krav om 1080p og jevne 60fps for spillutviklere. Syns man må kunne forlange såpass for next gen.

Enig. Ofrer definitivt effekter for jevn 60 fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...