Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ikke tenkt noe mer på om du har muligheten til å spare for å kjøpe PC?

 

Ikke meningen å mase, altså, men det virker som om det hadde vært helmaks for deg.

Du har rett. Men slik situasjonen er nå har jeg ikke råd til det. Ta billapp og kjøpe bil er prioritert. Men i framtiden blir det gaming rigg:)

 

 

Blir destiny 60fps?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nope, blir 30fps slik som i betaen. 30fps@1080p, helt greit med andre ord :) Fps syterne får hoppe over på pc, hvor de kan få akkurat det de betaler for :p

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg ps4 igjen:) blir digg med skikkelig konsoll

Du kunne fått en bra kraftig PC for prisen av begge konsollene.

 

 

Skal du med en PC i en PS4 tråd da?

 

 

Fordi han har tidligere nevnt at han vurderer PC, men ikke har råd. Nå har han kjøpt Xbox One og PS4. Ingen grunn til å reagere bare fordi ord som PC blir nevnt i en konsolltråd.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mye kan man forvente å få for en PS4 med Killzone, brukt maks tre timer totalt, mangler eske, med kvittering?

 

Du kan prøve å selge den for 3000 kr. Man får helt ny PS4 med spill for 3600 kr nå.

 

 

Edit: For de som ikke har fått det med seg, så kan man velge mellom 30 og 60 FPS i The Last of Us Remastered, men 30 FPS gir noe bedre grafikk.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Hvorfor så vanvittig mye fokus på remakes? Synes det blir litt voldsomt, vel er det bra spill men hvor er nysatsningene?

Tenker akkurat det samme. Elsker selvfølgelig spillene, men føler det er litt billig frieri til pengene mine når det bare er remake på remake. Er vanskelig å rettferdiggjøre for meg selv, det å kjøpe remake til fullpris av et spill jeg nylig har rundet flere ganger, og brukt utallige timer online på.

 

Det er jo opplevelser jeg allerede har hatt. Vil heller ha nye opplevelser i form av nye spill.

 

Men samtidig frister det jo veldig. >_<

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Kan man ikke pre-loade The Last of Us på norsk PSN? Får bare opp en feilmelding når jeg prøver å laste det ned. :)

tror ikke spillet støtter preload, viss dette går vil jeg tro spillet åpner for preload mandag eller tirsdag

 

 

Hvorfor så vanvittig mye fokus på remakes? Synes det blir litt voldsomt, vel er det bra spill men hvor er nysatsningene?

Tenker akkurat det samme. Elsker selvfølgelig spillene, men føler det er litt billig frieri til pengene mine når det bare er remake på remake. Er vanskelig å rettferdiggjøre for meg selv, det å kjøpe remake til fullpris av et spill jeg nylig har rundet flere ganger, og brukt utallige timer online på.

 

Det er jo opplevelser jeg allerede har hatt. Vil heller ha nye opplevelser i form av nye spill.

 

Men samtidig frister det jo veldig. >_<

 

er jo mange som har gått fra xb360 til ps4 som sikkert gjerne vil spille noen av storspilla som ps3 hadde å by på, er enig i att det er en del melking av eldre spill, men er jo ikke for mange spill til de nye konsollene enda, så jeg spiller heller noen remakes så lenge det ikke blir en dårlig port av samme spill...

 

 

 

 

Edit: For de som ikke har fått det med seg, så kan man velge mellom 30 og 60 FPS i The Last of Us Remastered, men 30 FPS gir noe bedre grafikk.

At det var dårligere grafikk i 60fps modus var nytt for meg.

 

Skuffende gitt.

 

er vell bare snakk om bedre skygging i 30fps, tror ikke det er så mye annet

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...