Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Eneste problemet mellom x1 og ps4 er at jeg får ikke bestemt meg om hvilken stikke som er best :p Bortsett fra det så er jeg mer fornøyd, og eier nå flere spill på ps4 enn hva jeg gjorde med ps3 under hele dens liv. Tror faktisk x1 risikerer å ende opp som en ekslusive only boks denne generasjonen, forhåndsbestillingene mine viser hvert fall det. Er det andre x1 eiere her som har bøylige underplater på sin kontroll? Hele kontrollen stinker billig...

Lenke til kommentar

Kjøpte selv en Xbone nylig for Forza og Halo, elsker kontrolleren, men ellers må jeg si at xbone blir direkte utklasert av PS4en. Opplever flere ganger at Xbonen ikke er særlig responsiv, henger seg opp og sliter ofte med å oppdage kontrolleren (får beskjed om at kontrolleren ikke er koblet til, selv om jeg kan navgiere rundt i menyene med den). Kan være den noe ekstreme varmen den siste tiden som bidrar til endel av problemene, men sålangt har launch PS4en min vært langt mer pålitelig på alle måter.

Eneste jeg synst er kult med Xbone fremfor PS4 er at konsollen kan gå i standby og du kan skru den på igjen og hoppe rett inn der du spilte sist uten å loade opp spillet. Men det er 50/50% sjangs for at dette faktisk funker virker det som.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte selv en Xbone nylig for Forza og Halo, elsker kontrolleren, men ellers må jeg si at xbone blir direkte utklasert av PS4en. Opplever flere ganger at Xbonen ikke er særlig responsiv, henger seg opp og sliter ofte med å oppdage kontrolleren (får beskjed om at kontrolleren ikke er koblet til, selv om jeg kan navgiere rundt i menyene med den). Kan være den noe ekstreme varmen den siste tiden som bidrar til endel av problemene, men sålangt har launch PS4en min vært langt mer pålitelig på alle måter.

Eneste jeg synst er kult med Xbone fremfor PS4 er at konsollen kan gå i standby og du kan skru den på igjen og hoppe rett inn der du spilte sist uten å loade opp spillet. Men det er 50/50% sjangs for at dette faktisk funker virker det som.

Det funker hver gang så lenge du ikke bytter til er annet spill

Lenke til kommentar

Det funker hver gang så lenge du ikke bytter til er annet spill

Jeg har ett spill på xbone , Forza , og min ærfaring er at det langt ifra fungerer hver gang. Jeg ser bildet fra der jeg holdt på (vanligivis rett etter et løp) trykker inn på det bildet som går fullskjerm , som videre blir svart og spillet restarter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg skikkelig til å prøve den vanskeligste graden i TLoU, og veldig glad for at den skal være åpnet fra start..

Rundet spillet på normal og vanskeligst på PS3-versjonen, og elsket den harde versjonen veldig, så dette blor spennende! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...