Christoffero89 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Solgte ps4 og kjøpte xbox one i håp om at den passet meg bedre og hadde ok flyt i spill men gjorde stor feil og ble veldig misfornøyd med konsollen. I morgen kommer jeg til ake til ps4 verden. Er absolutt den beste konsollen på markedet. Mer kraft, bedre grafikk, bedre flyt i spill 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Der ser du Hadde du gjort hakket mer research på forhånd hadde du spart deg for ekstra bry og utgifter. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Ja hehe Gjort er gjort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Eneste problemet mellom x1 og ps4 er at jeg får ikke bestemt meg om hvilken stikke som er best Bortsett fra det så er jeg mer fornøyd, og eier nå flere spill på ps4 enn hva jeg gjorde med ps3 under hele dens liv. Tror faktisk x1 risikerer å ende opp som en ekslusive only boks denne generasjonen, forhåndsbestillingene mine viser hvert fall det. Er det andre x1 eiere her som har bøylige underplater på sin kontroll? Hele kontrollen stinker billig... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Kjøpte selv en Xbone nylig for Forza og Halo, elsker kontrolleren, men ellers må jeg si at xbone blir direkte utklasert av PS4en. Opplever flere ganger at Xbonen ikke er særlig responsiv, henger seg opp og sliter ofte med å oppdage kontrolleren (får beskjed om at kontrolleren ikke er koblet til, selv om jeg kan navgiere rundt i menyene med den). Kan være den noe ekstreme varmen den siste tiden som bidrar til endel av problemene, men sålangt har launch PS4en min vært langt mer pålitelig på alle måter. Eneste jeg synst er kult med Xbone fremfor PS4 er at konsollen kan gå i standby og du kan skru den på igjen og hoppe rett inn der du spilte sist uten å loade opp spillet. Men det er 50/50% sjangs for at dette faktisk funker virker det som. Endret 24. juli 2014 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Kjøpte selv en Xbone nylig for Forza og Halo, elsker kontrolleren, men ellers må jeg si at xbone blir direkte utklasert av PS4en. Opplever flere ganger at Xbonen ikke er særlig responsiv, henger seg opp og sliter ofte med å oppdage kontrolleren (får beskjed om at kontrolleren ikke er koblet til, selv om jeg kan navgiere rundt i menyene med den). Kan være den noe ekstreme varmen den siste tiden som bidrar til endel av problemene, men sålangt har launch PS4en min vært langt mer pålitelig på alle måter. Eneste jeg synst er kult med Xbone fremfor PS4 er at konsollen kan gå i standby og du kan skru den på igjen og hoppe rett inn der du spilte sist uten å loade opp spillet. Men det er 50/50% sjangs for at dette faktisk funker virker det som. Det funker hver gang så lenge du ikke bytter til er annet spill Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Kjøpte selv en Xbone nylig for Forza og Halo, elsker kontrolleren, men ellers må jeg si at xbone blir direkte utklasert av PS4en. Opplever flere ganger at Xbonen ikke er særlig responsiv, henger seg opp og sliter ofte med å oppdage kontrolleren (får beskjed om at kontrolleren ikke er koblet til, selv om jeg kan navgiere rundt i menyene med den). Kan være den noe ekstreme varmen den siste tiden som bidrar til endel av problemene, men sålangt har launch PS4en min vært langt mer pålitelig på alle måter. Eneste jeg synst er kult med Xbone fremfor PS4 er at konsollen kan gå i standby og du kan skru den på igjen og hoppe rett inn der du spilte sist uten å loade opp spillet. Men det er 50/50% sjangs for at dette faktisk funker virker det som. Det funker hver gang så lenge du ikke bytter til er annet spill Jeg har ett spill på xbone , Forza , og min ærfaring er at det langt ifra fungerer hver gang. Jeg ser bildet fra der jeg holdt på (vanligivis rett etter et løp) trykker inn på det bildet som går fullskjerm , som videre blir svart og spillet restarter. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har begge konsollene og syns personlig at x1 stikkene er mye bedre enn dualshock 4. Merket det spesielt godt på destiny-betaen. Jeg var merkbart bedre på x1 enn ps4 ene og alene fordi kontrollene sitter bedre på x1. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 TLOU Remastered live stream her: http://www.twitch.tv/assassinuae Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Irriterer meg at Sony ennå ikke har kommet med wake to play (starte rett i spill). Dette var noe de reklamerte tungt med før de lanserte PS4. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 TLOU Remastered live stream her: http://www.twitch.tv/assassinuae Hvordan har han fått spillet? er jo ikke kommet ut Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Kan være en anmelderutgave. Ev. Jobbe i en butikk som har fått en tidlig leveranse. Mange muligheter :-P Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Herlig, da har Gamezone sendt TLOU Remastered! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Samme her! Men, er på ferie og kommer ikke tilbake før i August! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Sjekket orderen min hos gamezone.no, ser ut som dem har sendt TLOU Remastered til meg. Kan være jeg får det imorgen da Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er det andre x1 eiere her som har bøylige underplater på sin kontroll? Hele kontrollen stinker billig... Jeg har. Den ene kontrolleren (har to) kan faktisk skjære meg i hånda pga kanten på venstre side av kontrolleren stikker ut. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Gleder meg skikkelig til å prøve den vanskeligste graden i TLoU, og veldig glad for at den skal være åpnet fra start.. Rundet spillet på normal og vanskeligst på PS3-versjonen, og elsket den harde versjonen veldig, så dette blor spennende! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Vanskelig på hard? Har hørt det er mest de super-zoombiene som er vanskelige. Mitt ble også sendt i ettermiddag, men tviler jeg får det før mandag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Sony announces gamescom line-up (incl. Journey, Until Dawn, Unfinished Swan for PS4) Tenk, Journey a gitt. Håper det er cross-buy. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Da har jeg ps4 igjen:) blir digg med skikkelig konsoll 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå