Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3D er noe jeg ser på kino og ikke hjemme. Selv med et ekstremt heftig tv som jeg har. Det er på bekostning av bildekvalitet og det er det ikke verdt.

Til spill så mister en fps,oppløsning og effekter så det er heller ikke noe jeg gidder å bruke.

VR og den sin 3D er nok det jeg forhåpentligvis kommer til å ta ibruk.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om oddworld da? Siden det var så utrolig billig, har jeg akkurat lastet det ned, så dette blir spennende :)

Jeg syns det var gøy å spille Oddworld igjen håper de selger nokk til att de vurderer remake av de andre spilla i serien...

Vanskelighetsgraden på slike spill er digg, hadde det ikke vert for att jeg barberer hode regelmessig så hadde jeg nokk dratt ut hver eneste hår i frustrasjon til tider....

Må nokk ta en runde på hard og å se om jeg får redda alle denne runden (fullføre spillet på medium tar ca 5-7 timer viss man vet hva man gjør)

Ser og att det er en trophy man må runde spillet innen 3 timer eller mindre, noe som for øyeblikket ser ganske umulig ut i mine øyne....

The last of us live i kveld

http://www.twitch.tv/naughtydog

De slutta nettopp av den første runden :hrm: gikk glipp av hele greia :hm: jaja får se om jeg er våken om noen timer når de kjører neste runde

5.30pm PST.

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Liker ikke utviklingen Sony har gjort med firmware-updates. Her gir de oss stability-update etter hverandre, før de kommer med en "BREAKING" med 3D Bluray, som allerede er tilstede på PS3.. Ting som burde vært der i November begynner å komme NÅ. Det er langt igjen før ting har falt på plass og i dette tempoet er ikke det før nærmere 2016.

Lenke til kommentar

Vil tippe (noe som jeg leste her) at det nok egentlig skulle komme i en stor kommende update, men at de følte behov for å komme med en rask løsning på akkurat det nå siden Microsoft også kommer med 3D-støtte. Så da tok de koden ut av den kommende updaten og gir den ut som en "liten" en nå.

Spekulasjoner bare, men det hadde ikke forundret meg.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke, men slike ting (jeg kaller det småting fordi vi snakker om Sony, som faktisk produserer 3D TVer og bluray-spillere) burde vært på plass i November i fjor. Jeg synes det er unødvendig at dette skal fokuseres på så langt ut i det første året. Jeg har ingen tall, men 3D film kan umulig være noe særlig utbredt.

Lenke til kommentar

Kastet ut for å tjene penger. Tydelig det. Tipper det kommer til å svi på pungen om 3-4 år da vi begynner å innse hvor svake konsollene er iht. PCene man får på den tiden. Utviklingen på den fronten har virkelig skutt fart. I tillegg blir prisene lavere også.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...