Christoffero89 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Tror jeg har skal sjekke Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Endret 24. juli 2014 av Selvin Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Dette ser lovende ut. http://www.youtube.com/watch?v=-oeYjq2XA0c Jeg liker det jeg ser! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 3D Bluray er på tide. Ikke at jeg bruker det så ofte, men kjekt å vite at gamle PS3-funksjoner kommer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Lurer på hvor mange det er som noen gang kommer til å bruke 3D-funksjonen, kontra de som klaget på det. Tipper ytterst få. Endret 24. juli 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Mesteparten av de som klaget på det har sikkert ikke en ps4 en gang hehe Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 *rekker opp hånda som en som kommer til å bruke funksjonen* 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 *Rekker opp handa som en som kan bruke funksjonene, men aldri kommer til å gjøre det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 3D er noe jeg ser på kino og ikke hjemme. Selv med et ekstremt heftig tv som jeg har. Det er på bekostning av bildekvalitet og det er det ikke verdt. Til spill så mister en fps,oppløsning og effekter så det er heller ikke noe jeg gidder å bruke. VR og den sin 3D er nok det jeg forhåpentligvis kommer til å ta ibruk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Har ikke orket å bruke funksjonen på 65" min enda, ser ikke grunn eller behovet heller. Testet det en stund på Uncharted 3 og en halv film på forrige Sony TV`en min, men det gav meg svært lite i grunn. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Har sett et par animasjonsfilmer i 3d, og synes det ser bedre ut. Men ser aldri vanlige filmer i 3d. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Var en av de som kan kalle seg for early adopters når det kom til 3D TVer , betalte i dyre dommer og kjøpte et helt sett med 3D briller. Har eid TVen i 5 år nå og har sålangt sett 1 film i 3D, Avatar... 3D var og forblir en gimmick for min del. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hva syns dere om oddworld da? Siden det var så utrolig billig, har jeg akkurat lastet det ned, så dette blir spennende Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Har ikke tid til å spille noe som helst denne uken grunnet jobb, så det spillet får jeg nesten ta en kikk på senere! Likte det når det kom til PS1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Hva syns dere om oddworld da? Siden det var så utrolig billig, har jeg akkurat lastet det ned, så dette blir spennende Jeg syns det var gøy å spille Oddworld igjen håper de selger nokk til att de vurderer remake av de andre spilla i serien... Vanskelighetsgraden på slike spill er digg, hadde det ikke vert for att jeg barberer hode regelmessig så hadde jeg nokk dratt ut hver eneste hår i frustrasjon til tider.... Må nokk ta en runde på hard og å se om jeg får redda alle denne runden (fullføre spillet på medium tar ca 5-7 timer viss man vet hva man gjør) Ser og att det er en trophy man må runde spillet innen 3 timer eller mindre, noe som for øyeblikket ser ganske umulig ut i mine øyne.... The last of us live i kveld http://www.twitch.tv/naughtydog De slutta nettopp av den første runden gikk glipp av hele greia jaja får se om jeg er våken om noen timer når de kjører neste runde 5.30pm PST. Endret 24. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Liker ikke utviklingen Sony har gjort med firmware-updates. Her gir de oss stability-update etter hverandre, før de kommer med en "BREAKING" med 3D Bluray, som allerede er tilstede på PS3.. Ting som burde vært der i November begynner å komme NÅ. Det er langt igjen før ting har falt på plass og i dette tempoet er ikke det før nærmere 2016. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Vil tippe (noe som jeg leste her) at det nok egentlig skulle komme i en stor kommende update, men at de følte behov for å komme med en rask løsning på akkurat det nå siden Microsoft også kommer med 3D-støtte. Så da tok de koden ut av den kommende updaten og gir den ut som en "liten" en nå. Spekulasjoner bare, men det hadde ikke forundret meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke, men slike ting (jeg kaller det småting fordi vi snakker om Sony, som faktisk produserer 3D TVer og bluray-spillere) burde vært på plass i November i fjor. Jeg synes det er unødvendig at dette skal fokuseres på så langt ut i det første året. Jeg har ingen tall, men 3D film kan umulig være noe særlig utbredt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Ja, sinnsykt mye mangler på de nye konsollene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Kastet ut for å tjene penger. Tydelig det. Tipper det kommer til å svi på pungen om 3-4 år da vi begynner å innse hvor svake konsollene er iht. PCene man får på den tiden. Utviklingen på den fronten har virkelig skutt fart. I tillegg blir prisene lavere også. Endret 24. juli 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå