Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Med fare for å virke gammel og utdatert, så prøver jeg å skylde litt på sommerferiemodus: Men, er Destiny multiplayer, eller singleplayer? Begge deler? Er det et MMO spill, eller er det en givende historie-del hvor den som spiller er helten og i fokus, ala Mass Effect, osv? Er vel et mer "sosialt" på den måten at du ikke har npc'er rundt deg, men levende mennesker med de fordeler og ulemper det medfører. Selv kommer jeg til å spille story delen både alene og i coop, men pvp delen holder jeg meg unna av den grunn at jeg ikke er nevneverdig god i den, og fordi jeg synes mp generelt er kjedelig. Jeg er spent på hvordan historien utfolder seg,og hvor lang sp delen er. Men ja, betaen var en positiv overraskelse, og jeg har vel spilt den mer de siste dagene enn noe annet denne mnd. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Med fare for å virke gammel og utdatert, så prøver jeg å skylde litt på sommerferiemodus: Men, er Destiny multiplayer, eller singleplayer? Begge deler? Er det et MMO spill, eller er det en givende historie-del hvor den som spiller er helten og i fokus, ala Mass Effect, osv? Selv kommer jeg til å spille story delen både alene og i coop, men pvp delen holder jeg meg unna av den grunn at jeg ikke er nevneverdig god i den, og fordi jeg synes mp generelt er kjedelig. Jeg er spent på hvordan historien utfolder seg,og hvor lang sp delen er. Men ja, betaen var en positiv overraskelse, og jeg har vel spilt den mer de siste dagene enn noe annet denne mnd.Jeg er i samme bane som deg. Jeg kommer til å gå mest for singel/coop når jeg får Destiny. Dem andre planetene/modes styrer jeg unna da jeg blitt lei pvp, team deathmatch osv. Endret 22. juli 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) ser ut som tlou remastered er 50gb, og destiny blir en triologi(jeg trodde de bare skulle fortsette å utvide det første og ikke lage flere enn ett spill, men men blir forhåpentligvis en ny mass effect suksess: http://www.ign.com/videos/2014/07/21/destinys-future-the-last-of-us-is-50gb-ign-daily-fix Og her er siste trailer fra oddworld: Endret 21. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Destiny er kult... Men, jeg kjenner ingen som eier PS4 ... Er lite gira på å spillet spillet alene, og randoms er også litt kjipe. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Er en tråd med psn nick, lakt til mange der, og ser at en god del av dem spiller Destiny. Sikkert noen der som vil spille multiplayer. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Takker og bukker for Destiny-forklaringer! Ga mer mening nå.. Jeg er alltid skeptisk til multiplayer-spill... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Takker og bukker for Destiny-forklaringer! Ga mer mening nå.. Jeg er alltid skeptisk til multiplayer-spill... Derfor jeg ikke skal ha det. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Trodde Abe skulle dukke opp i PSN i dag. Release er jo 22? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Trodde Abe skulle dukke opp i PSN i dag. Release er jo 22? Når du ser at release dag er på en tirsdag (22) så er det alltid US release. Europa får i noen få tilfeller release på onsdag, men mest vanlig er fredag release. Abe kommer dog ut som en onsdag release (23). http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-23-why-are-we-stuck-with-games-being-released-on-a-friday http://www.pcgamesn.com/european-game-release-dates-are-mad-and-strange-and-have-stop Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 De fleste spill til Playstation har vel onsdagsreleaser? Er jo da de oppdaterer shopen sin så. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Mulig det er et skifte og at det blir mer vanlig med onsdag release siden Sony gjorde det mulig å laste ned alle spill digitalt denne generasjonen. Under ps3 tiden så var det vanligst med tirsdag (us) og fredag (eu) mener jeg. Når jeg ser nå på PSN store og "Coming Soon" seksjonen så er release spredt ut mellom tirsdag, onsdag og fredag. TLoU: Onsdag, The Swapper: Onsdag, Destiny: Tirsdag, Dragon Age: Fredag, Battlefield: Fredag, COD: Tirsdag, Dead Island 2: Onsdag. Siden Destiny ble annonsert at den skulle ha samlet release dag for hele verden grunnet online aspektet så er det egentlig COD som skiller seg mest ut med en tirsdag release. Men ja, det kan se ut at vi kan forvente at flere spill blir lansert på onsdager istedet for fredager framover. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Noen som vet hvorfor infamous first light pre-order er så billig? Koster bare 129 kr, burde vel koste sånn 5-6 hundre? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Det er vel bare en DLC. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Ser ut som jeg bør lære meg å bruke 20 sekunder på å google før jeg spør om noe... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Noen som vet hvorfor infamous first light pre-order er så billig? Koster bare 129 kr, burde vel koste sånn 5-6 hundre? Det er en standalone DLC til orginal spillet og ikke et helt nytt spill, men siden det er standalone så kan du spille det uten orginal spillet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Good. Pleier alle PS4-spill å komme til et spesielt tidspunkt på døgnet, eller er det helt random når på klokken spillet kommer? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Yeah! blir snart første test av destiny beta Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Dette ser lovende ut. http://www.youtube.com/watch?v=-oeYjq2XA0c Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Noen som har en Destiny-betakey til overs? Spør for en kamerat med PS4 som vil teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå