Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Med fare for å virke gammel og utdatert, så prøver jeg å skylde litt på sommerferiemodus:

Men, er Destiny multiplayer, eller singleplayer? Begge deler? Er det et MMO spill, eller er det en givende historie-del hvor den som spiller er helten og i fokus, ala Mass Effect, osv?

:)

Er vel et mer "sosialt" på den måten at du ikke har npc'er rundt deg, men levende mennesker med de fordeler og ulemper det medfører. Selv kommer jeg til å spille story delen både alene og i coop, men pvp delen holder jeg meg unna av den grunn at jeg ikke er nevneverdig god i den, og fordi jeg synes mp generelt er kjedelig. Jeg er spent på hvordan historien utfolder seg,og hvor lang sp delen er. Men ja, betaen var en positiv overraskelse, og jeg har vel spilt den mer de siste dagene enn noe annet denne mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med fare for å virke gammel og utdatert, så prøver jeg å skylde litt på sommerferiemodus:

Men, er Destiny multiplayer, eller singleplayer? Begge deler? Er det et MMO spill, eller er det en givende historie-del hvor den som spiller er helten og i fokus, ala Mass Effect, osv?

:)

Selv kommer jeg til å spille story delen både alene og i coop, men pvp delen holder jeg meg unna av den grunn at jeg ikke er nevneverdig god i den, og fordi jeg synes mp generelt er kjedelig. Jeg er spent på hvordan historien utfolder seg,og hvor lang sp delen er. Men ja, betaen var en positiv overraskelse, og jeg har vel spilt den mer de siste dagene enn noe annet denne mnd.
Jeg er i samme bane som deg. Jeg kommer til å gå mest for singel/coop når jeg får Destiny. Dem andre planetene/modes styrer jeg unna da jeg blitt lei pvp, team deathmatch osv. Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Trodde Abe skulle dukke opp i PSN i dag. Release er jo 22?

Når du ser at release dag er på en tirsdag (22) så er det alltid US release. Europa får i noen få tilfeller release på onsdag, men mest vanlig er fredag release.

Abe kommer dog ut som en onsdag release (23).

http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-23-why-are-we-stuck-with-games-being-released-on-a-friday

http://www.pcgamesn.com/european-game-release-dates-are-mad-and-strange-and-have-stop

Lenke til kommentar

Mulig det er et skifte og at det blir mer vanlig med onsdag release siden Sony gjorde det mulig å laste ned alle spill digitalt denne generasjonen. Under ps3 tiden så var det vanligst med tirsdag (us) og fredag (eu) mener jeg.

Når jeg ser nå på PSN store og "Coming Soon" seksjonen så er release spredt ut mellom tirsdag, onsdag og fredag.

TLoU: Onsdag, The Swapper: Onsdag, Destiny: Tirsdag, Dragon Age: Fredag, Battlefield: Fredag, COD: Tirsdag, Dead Island 2: Onsdag.

Siden Destiny ble annonsert at den skulle ha samlet release dag for hele verden grunnet online aspektet så er det egentlig COD som skiller seg mest ut med en tirsdag release.

Men ja, det kan se ut at vi kan forvente at flere spill blir lansert på onsdager istedet for fredager framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...