David_1214 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Garantert bare hdmi kabelen det der Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Aner ikke hva som har skjedd.. maskina fikk seg enda ett hjerneslag igårkveld etter eg hadde lagt meg, da den begynte å pipe og prøve å spytte ut en disk som ikke var der. Stod bare å peip å peip, stod da opp og dro ut strømkabelen, slo den på idag og this is what I got. EDIT: Etter mye feilsøking så er det faktisk TV'en som er problemet.. Funker helt fint nå da, men plutselig slår det over til sort/rødt farger.. ny TV snart da.. yay Endret 19. juli 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Sjekk om det kan være selve HDMI inngangen bak på tv. Prøv en annen å se om det skjer der også. Hvis ikke så er det nok ut å kjøpe nytt tv snart... :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Skal prøve en annen HDMI inn om det skjer igjen... men skal sies at TV'en er vertfall 7-8 år gammel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Skal logge seg på PS4 PSN og det er blå skjerm og feilmeldinger i hytt og gevær. Bra Sony!! 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Fikk melding for ca halvtime om at det var vedlikehold. Endret 19. juli 2014 av PerOpusen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Folk ingen av kodene mine til Destiny å funke heller, kom inn på store og greier.. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Sukk.. Hadde Sony utvidet serverparken sin betydelig så hadde det ikke vært noe problem Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Til og med Oddworld har preload, laster ned spillet nå fra min amerikanske konto, bare 1 dag og 8 timer så kan spillet startes Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 En kar som streamer The Last Of Us http://www.twitch.tv/jgdogg Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Og DER var det nede for brudd på twitch-reglene... Bare ti dager igjen nå. Satser på at nettbutikken sender ut noen dager før.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Oddworld får bra omtale. 9 av 10 ifra Eurogamer Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Oddworld får bra omtale. 9 av 10 ifra Eurogamer Nice gleder meg som en unge til å spille dette imårå Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvor kan dette kjøpes? Fins det på disk? Fant det ikke på prisjakt nemlig. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Hvor kan dette kjøpes? Fins det på disk? Fant det ikke på prisjakt nemlig. du finner det på amerikansk psn til 30$ : https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/oddworld-new-%27n%27-tasty/cid=UP4134-CUSA00329_00-ONNTGAME00000001 evt så finner du det på norsk psn på onsdag, pris er jeg dog usikker på siden de overpriser spilla der(vil tippe 260-300kr) Endret 21. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ja ok, så det er psn only da? Kult, bør vel skaffe meg et psn-spill også. Er det et helt spill, eller et episodespill, siden det er så billig? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Ja ok, så det er psn only da? Kult, bør vel skaffe meg et psn-spill også. Er det et helt spill, eller et episodespill, siden det er så billig? er hele spillet ( dette er remake av ett spill som kom ut når ps1 var i live, så sikkert det som gjør att det er såpass billig ) Her er en sammenligning av det nye og det gamle så grafikken har fått sinnsyk overhaling: Endret 21. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Med fare for å virke gammel og utdatert, så prøver jeg å skylde litt på sommerferiemodus: Men, er Destiny multiplayer, eller singleplayer? Begge deler? Er det et MMO spill, eller er det en givende historie-del hvor den som spiller er helten og i fokus, ala Mass Effect, osv? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Med fare for å virke gammel og utdatert, så prøver jeg å skylde litt på sommerferiemodus: Men, er Destiny multiplayer, eller singleplayer? Begge deler? Er det et MMO spill, eller er det en givende historie-del hvor den som spiller er helten og i fokus, ala Mass Effect, osv? Det er multiplayer men du kan enkelt solo "story quests" hvis du ønsker, eller i en gruppe på max 3 personer. Du har også "strike quests" som krever 3 personer. PVP delene er 6 vs 6 (av det jeg har sett så langt). Det er ikke MMO i tradisjonell forstand, men mer "shared world shooter". Altså du har sosiale hubs + at du møter tilfeldige spillere i samme område når du gjør "story quests". Det jeg merket i beta var at siste delen/boss i "story quests" var instanced, så i den delen møter du ikke andre tilfeldige spillere. Det er er en story som virker bra, men kun fått en liten smakebit av det i beta. Men det er ikke story ala Mass Effect med dialogvalg etc, mer passivt der du får bakgrunnhistorier og fortalt hva du skal gjøre. Sikkert andre som kan svare mer utfyllende :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå