Skogslik Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Faen, jeg fikk Beta kode til Destiny på ign, la denne koden jeg fikk i et tekstdokument men må ha glemt og lagre det, er ikke og finne noen plass igjen nå. Blæ! Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg synes ikke grafikken var noe særlig god. Grafikken ligner på ps3, xbox grafikk. Synes de bør/burde jobbet bedre med grafikken når spillet kommer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Har bare prøvd Alpha utgaven av Destiny. Men synes det var veldig pent. Så pent en kan forvente av en konsoll til noen tusenlapper vel å merke. Opplevde ikke noe fps drops, mulig det er lag noen opplever siden pågangen nå er nok vesentlig større en under Alpha. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg synes ikke grafikken var noe særlig god. Grafikken ligner på ps3, xbox grafikk. Synes de bør/burde jobbet bedre med grafikken når spillet kommer. Man ser at designerne har lagt vekt på at spillet skal appellere grafikkmessing i flere år fram i tid, virker så tidløst framfor de andre titlene som kommer i år. Fargerike og livlige miljøer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Man ser at det er en Bungie tittel uten å ha spillt det Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) . Endret 19. juli 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Grafikken er fin, men jeg har blitt veldig sensitiv på framerate. Den er ikke bra nok i Destiny. Gjør at spillet føles stygt med en gang jeg beveger kameraet eller spillfiguren. Har egentlig kommet til den konklusjonen at jeg må kjøpe spill på PC fremover, enten er ikke PS4 (og xbox one) kraftig nok, eller så er jeg bare veldig uenig med hvordan utviklerne velger å prioritere bruken av kraften. (Jeg ofrer gledelig visuell pomp og prakt for en stødig 60 fps) Spillet i seg selv virker interessant. Men synes det er litt kjipt at man kan bare være 3 stk j hver gruppe. Kommer til å vente på anmeldelser, og kjøpe det den dagen det kommer på PC. (Er mange indikasjoner på at det vil skje) Endret 19. juli 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Har to koder til Destiny betaen om noen vill ha, men regner med alle har det nå. Edit: Borte vekk! Endret 19. juli 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Har to koder til Destiny betaen om noen vill ha, men regner med alle har det nå. jeg har en kompis som gjerne tar en kode viss de ikke er tatt allerede, men send på pm viss du har siden de forsvinner like fort som de blir lagt ut her inne Endret 19. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har to koder til Destiny betaen om noen vill ha, men regner med alle har det nå. jeg har en kompis som gjerne tar en kode viss de ikke er tatt allerede, men send på pm viss du har siden de forsvinner like fort som de blir lagt ut her inne Pm sendt! 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har to koder til Destiny betaen om noen vill ha, men regner med alle har det nå. jeg har en kompis som gjerne tar en kode viss de ikke er tatt allerede, men send på pm viss du har siden de forsvinner like fort som de blir lagt ut her inne Pm sendt! tusen takk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Da er det vel nøyaktig 1 mnd til Diablo 3 Ultimate Evil Edition kommer...andre som gleder seg? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Da er det vel nøyaktig 1 mnd til Diablo 3 Ultimate Evil Edition kommer...andre som gleder seg? gleder meg sinnsykt, blir deilig med 1080p 60fps 22juli for us konto og 23juli for norsk så får vi spille oddworld, 29juli for us konto og 30juli for norsk så får vi spille tlou remastered Diablo kommer samme dagen over alt så blir mye gaming fremover... Endret 19. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Da er det vel nøyaktig 1 mnd til Diablo 3 Ultimate Evil Edition kommer...andre som gleder seg? Selvfølgelig Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Om noen har en beta nøkkel til Destiny til overs, så send meg gjerne en PM! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg tror den kommer til å bli en bra suksess. Alle som har PS3 holder seg til Sony...... vem går fra PS3 til Xbox :O WTF!! Problemet er vel kanskje at mange går over til PC. Nintendo er mere barnespill, så tror ikke de kommer til å ta alle de eldre gamerne.... Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe PS4 og håpe den blir digg.... jeg går ikke over til noe av det andre jallagreiene...... Sony og PS 1 + 2 + 3 +4 +5 ........ 4EVER!!!! <3 Sorry for å quote en 2 år gammel tråd, men måtte bare svare på dette 2 personer jeg kjenner gikk fra ps3 til x bone bare pga titanfall xD 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Flere som sliter med snipers elite online, selv etter oppdateringa? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hva har skjedd? Defekt GPU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå