Mala Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Selvfølgelig nok en dårlig timet beta Ikke sjangs å få spillt særlig i helgen, og neste uke er det 84 nye timer med nattskift. Pent! Eneste luken må væra fra søndags kvelden av og utover ettersom jeg likevel skal snu til nattrytme. Ikke at jeg har kode uansett da Endret 18. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Har kanskje en til kode å gi bort. Må høre med en kompis først om han vil ha den eller ikke. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Have fun! GAHF-T8ND-5728 TEFF-HCNH-A3AH Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg bruker bare konsoll til sosial gaming som FIFA, NHL og trials osv. med venner i sofaen, all hardcore gaming tar jeg på PCen. Men jeg kjøpte meg nå en PS4 for sosial gaming og for multimedia. Blu-Ray fungerer fint men er det virkelig ingen andre apps enn Netflix og Viaplay? Jeg hadde planer om å ha apps som Youtube, Sumo, HBO, Wimp/Spotify og Dplay men jeg finner jo ingenting, Er det noe jeg gjør feil, eller er det noe som kommer etterhvert? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg bruker bare konsoll til sosial gaming som FIFA, NHL og trials osv. med venner i sofaen, all hardcore gaming tar jeg på PCen. Men jeg kjøpte meg nå en PS4 for sosial gaming og for multimedia. Blu-Ray fungerer fint men er det virkelig ingen andre apps enn Netflix og Viaplay? Jeg hadde planer om å ha apps som Youtube, Sumo, HBO, Wimp/Spotify og Dplay men jeg finner jo ingenting, Er det noe jeg gjør feil, eller er det noe som kommer etterhvert? regner med ps4 blir mer lik ps3 etter en stund når det kommer til multimedia, men tror ikke dette er førsteprioritet Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Ganske sikker på at PS4 har YouTube-klient. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Ganske sikker på at PS4 har YouTube-klient. Ikke enda, men det skal visst komme til høsten inntil videre kan en bruke YouTube.COM/tv i nettleseren på ps4 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Fremdeles ikke mottatt noe beta kode for Destiny. For de som har forhåndsbestilt igjennom psn, hvor fikk dere koden fra? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Fremdeles ikke mottatt noe beta kode for Destiny. For de som har forhåndsbestilt igjennom psn, hvor fikk dere koden fra? Fikk ingen kode, men spillet funker fint det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Var vel det jeg trodde også, men når jeg prøver å starte Destiny Beta som ligger i spillbibliotek så skjer det ingenting. Ingen steder å aktivere en nedlasting eller noe som helst. Var vel noen noen sider tilbake som nenvte at man kunne resette lisencer til spillene, det virket ikke for min del. Så da er man vel shit out of luck. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Beta-kode er kun for å laste ned betaen, du får automatisk tilgang til å aste den ned hvis man har forhåndsbestilt i PS Store Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Om man trenger kode kan det være lurt å holde et øye med på denne reddit tråden. Hadde lite å gjøre på jobben i dag så lurket litt inne der og fikk tilslutt en kode . Kan være lurt å ha ps store åpent i nettleseren klart til å skrie inn for kodene ryker fort om de kommer ut der. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 20140718_162314.jpg Kommer hit og ikke lenger. Hadde samme problem, her er løsningen som fungerte for meg. Gå inn på "Varlser/Notifications -> Downloads" slett Destiny Beta derfra (som ikke var lastet ned). Deretter gå inn i PS Store og "View downloads". Last ned Destiny Beta. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hadde samme problem, her er løsningen som fungerte for meg. Gå inn på "Varlser/Notifications -> Downloads" slett Destiny Beta derfra (som ikke var lastet ned). Deretter gå inn i PS Store og "View downloads". Last ned Destiny Beta. Der var løsningen, takker Men trengte ikke å gå inn PS Store for å laste ned, ikonet lå fremdeles i spillbibliotek så var bare å starte den fra der. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Må si jeg ikke var så mektig imponert over destiny og grafikken. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Må si jeg ikke var så mektig imponert over destiny og grafikken. Hva mener dere? Veldig lite imponerende. I tillegg er frameraten veldig ustabil. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg syntes grafikken er helt grei, det gjør jeg på de fleste spill, det jeg savner er antialiasing, det dreper hele opplevelsen. Kantete/taggete og føles "uklart" ut. Tar gjerne forrige gen grafikk med AA før current-gen uten noe som helst AA. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg synes Destiny var veldig bra, ikke merkelig med grafikken når det er utviklet til gamle konsoller også. Ellers veldig gøy spill, har ventet lenge på et bra fps rpg spill. Synes også pvp var veldig gøy, nå trenger jeg barre mer og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå