Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når er E3?

Sony sin konferanse starter kl 3 natt til tirsdag 10 juni, mens selve E3 starter kl 21 Tirsdag 10 juni.

 

http://www.timeandda...g=PS4+E3+Reveal

 

http://www.timeandda...137&msg=E3+2013

Tirsdag er 11. juni da, men ellers stemmer det.

 

Dette er listen over tidspunkt for de store pressekonferansene. Hentet fra ign.com

 

HUSK!! Dette er tidspunktet på vestkysten av Amerika, så norsk tid blir pluss 9 timer.

 

Company Time

Microsoft Monday, June 10th @ 9:30AM PT (18:30 norsk tid)

EA Monday, June 10th @ 1PM PT (22:00 norsk tid)

Ubisoft Monday, June 10th @ 3PM PT (00:00 norsk tid) midnatt

Sony Monday, June 10th @ 6PM PT (03:00 natt til tirsdag 11. juni norsk tid)

Nintendo Canceled

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg kan simpelthen ikke fatte at MS klarer å drite seg så loddrett ut med lanseringen av Xbox one. Har ventet i det lange nå på et par oppklarende oppdateringer sånn at jeg kan bekrefte for meg selv at de ikke er helt på jordet og at de ikke utelukkende går for "feite, tv-tittende amerikanere" som trenger enda en Tivoo-box til tv'en sin. Jeg oppfatter dette mer og mer som at MS sier til verden at "Fuck dere, dette er kun for amerikanere - det eneste markedet vi er i stand til å dominere, resten har vi gitt opp".

 

Ikke at jeg er sur over dette, MS har jo selv jagd meg vekk fra produktet deres, men det er veldig skuffende at det skal bli så enkelt for Europa å velge en konsoll til jul. Pr 2012 hadde Playstation 3 24 millioner konsoller og Xbox 360 23 millioner. Jeg tror, med bakgrunn i det vi har fått presentert hittil fra produsentene, at vi om noen år vil ha 10% Xbox One og 90% PS4 rett og slett fordi vi i Europa ikke får et totalt produkt fra MS because rettigheter og lisens, og dermed naturligvis velger PS4 for gaming og/eller noe annet for multimediaopplevelsen.

 

PS Jeg er drittlei soner på film/dvd/spill og jeg er enda mer drittlei lisenser, rettigheter og annet byråkratisk piss som i praksis bare isolerer forbrukere fra hverandre på tross av at vi globalt sett er i samme båt. Har nok av eksempler hvor folk jeg kjenner over nettet drar på kino for å se en film som kommer til Norge om et halvt år, og motsatt hvor jeg har sett film lenge før dem. Er det rart det dukker opp protestgrupper.

Endret av Ham 550
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du undervurderer Microsoft nå. Tror det kommer til å bli gjevnt nå og, jeg.

 

As this one says.

 

Men MS starter ikke akkurat med å fri til gamere eller bruktspill-selgere/kjøpere. Men det kan endre seg hvis de klargjør ting under E3, og Games, games, games, ikke tv, tv, tv, sports, sports, dogs and tv.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Er i allefall ganske klart at Sony ligger ett hestehode forran foreløpig, men alt kan endre seg fort. Vi vet tross alt veldig lite. Når alt kommer til alt tror jeg det er begrenset hvor mye ståheien nå kommer til å påvirke det endelige utfallet. De fleste følger ikke med på spillsider og blogger, de kjøper den konsollen som appelerer til dem og som vennene har. Så får vi se om nok venner blir sinte på microsoft eller om de fleste svarer med ett skuldertrekk, som så mange ganger før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...