bjornhelge Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) blir ikke drm på ps4 vetteu... Endret 1. juni 2013 av Zombien. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Når er E3? Sony sin konferanse starter kl 3 natt til tirsdag 10 juni, mens selve E3 starter kl 21 Tirsdag 10 juni. http://www.timeandda...g=PS4+E3+Reveal http://www.timeandda...137&msg=E3+2013 Tirsdag er 11. juni da, men ellers stemmer det. Dette er listen over tidspunkt for de store pressekonferansene. Hentet fra ign.com HUSK!! Dette er tidspunktet på vestkysten av Amerika, så norsk tid blir pluss 9 timer. Company Time Microsoft Monday, June 10th @ 9:30AM PT (18:30 norsk tid) EA Monday, June 10th @ 1PM PT (22:00 norsk tid) Ubisoft Monday, June 10th @ 3PM PT (00:00 norsk tid) midnatt Sony Monday, June 10th @ 6PM PT (03:00 natt til tirsdag 11. juni norsk tid) Nintendo Canceled Endret 1. juni 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Er det kvelden den 9. eller 10.? Har eksamen den 10. så hvis det er etter den hadde det vært perfekt. Kvelden før not so much. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Microsoft er først ut kl 18:30 Norsk tid på kvelden Mandag 10. juni. 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Sony sin er altså klokka 03:00 natt til 11. juni. Faen, har eksamen klokka 9 den 11 Endret 1. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Da laster du ned konferansen når du kommer hjem etter eksamen og ser den før du leser tråder og nyheter. Endret 1. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Godt forslag, Necro. Usikker på om jeg rekker hjem til det starter så blir kanskje noe sånt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Yes, det er det som er planen, skal nok gå greit å holde seg edru til konferansen er lastet ned! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Har ferie fra mandag av så går greit å tyne seg litt for Sony konferansen Lenge siden jeg har hatt slike forventninger til E3 altså! Endret 1. juni 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
SakuraWind Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Gleder meg til neste Final Fantasy. Endret 1. juni 2013 av SakuraWind 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Husk at Konami er først med sin pre-E3 greie 6. juni klokka 19.00 norsk tid. (10.00 am PT) Endret 1. juni 2013 av Ham 550 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Gleder meg til neste Final Fantasy. Oh yes, lurer på om vi får se noe til hva det har blitt med FF Versus XIII, kanskje det blir FF XV. Det hadde vært digg, også The Last Guardian da. De to har det vært spenning om vi får høre noe fra på E3 i flere år nå. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Grafikken som var på PS4-eventen var bare en tidlig build, grafikken skal bli mye bedre, og dette er et eksempel på hva de prøver å få til. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 http://tech2.in.com/news/console/sony-officially-states-that-playstation-4-will-not-have-drm-against-used-games/875088 Ender vel opp med at Sony/Nintendo får enerett på Gamestop. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Jeg kan simpelthen ikke fatte at MS klarer å drite seg så loddrett ut med lanseringen av Xbox one. Har ventet i det lange nå på et par oppklarende oppdateringer sånn at jeg kan bekrefte for meg selv at de ikke er helt på jordet og at de ikke utelukkende går for "feite, tv-tittende amerikanere" som trenger enda en Tivoo-box til tv'en sin. Jeg oppfatter dette mer og mer som at MS sier til verden at "Fuck dere, dette er kun for amerikanere - det eneste markedet vi er i stand til å dominere, resten har vi gitt opp". Ikke at jeg er sur over dette, MS har jo selv jagd meg vekk fra produktet deres, men det er veldig skuffende at det skal bli så enkelt for Europa å velge en konsoll til jul. Pr 2012 hadde Playstation 3 24 millioner konsoller og Xbox 360 23 millioner. Jeg tror, med bakgrunn i det vi har fått presentert hittil fra produsentene, at vi om noen år vil ha 10% Xbox One og 90% PS4 rett og slett fordi vi i Europa ikke får et totalt produkt fra MS because rettigheter og lisens, og dermed naturligvis velger PS4 for gaming og/eller noe annet for multimediaopplevelsen. PS Jeg er drittlei soner på film/dvd/spill og jeg er enda mer drittlei lisenser, rettigheter og annet byråkratisk piss som i praksis bare isolerer forbrukere fra hverandre på tross av at vi globalt sett er i samme båt. Har nok av eksempler hvor folk jeg kjenner over nettet drar på kino for å se en film som kommer til Norge om et halvt år, og motsatt hvor jeg har sett film lenge før dem. Er det rart det dukker opp protestgrupper. Endret 1. juni 2013 av Ham 550 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Du undervurderer Microsoft nå. Tror det kommer til å bli gjevnt nå og, jeg. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Er ikke så sikker på at all denne ståheien de siste ukene vil slå så hardt ut egentlig. Om de klarer å imponere unde E3, tror jeg "stormen vil stilne". Kan selvsagt ta feil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Du undervurderer Microsoft nå. Tror det kommer til å bli gjevnt nå og, jeg. As this one says. Men MS starter ikke akkurat med å fri til gamere eller bruktspill-selgere/kjøpere. Men det kan endre seg hvis de klargjør ting under E3, og Games, games, games, ikke tv, tv, tv, sports, sports, dogs and tv. Endret 1. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Er i allefall ganske klart at Sony ligger ett hestehode forran foreløpig, men alt kan endre seg fort. Vi vet tross alt veldig lite. Når alt kommer til alt tror jeg det er begrenset hvor mye ståheien nå kommer til å påvirke det endelige utfallet. De fleste følger ikke med på spillsider og blogger, de kjøper den konsollen som appelerer til dem og som vennene har. Så får vi se om nok venner blir sinte på microsoft eller om de fleste svarer med ett skuldertrekk, som så mange ganger før. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Markedsføring vil også bety mye, og jeg leste at Sony skal bruke 500 millioner dollar mot Microsofts en milliard dollar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå