winmedi Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) noen her som vet når destiny beta er slutter? Endret 17. juli 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 27. juli lurer jeg på om det stenger. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) noen her som vet når destiny beta er over? 27July vet ikke om dette stemmer men: The Beta will be offline for maintenance on July 21 and 22 kilde: http://destiny.wikia.com/wiki/Destiny_Public_Beta Endret 17. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Hvorfor er det ikke automatisk opplasting/nedlasting på PS4, sånn som på PS3? Tenker på når PS3en skrur seg på iløpet av natta og laster ned oppdateringer, syncer saves og trophies. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Hvorfor er det ikke automatisk opplasting/nedlasting på PS4, sånn som på PS3? Tenker på når PS3en skrur seg på iløpet av natta og laster ned oppdateringer, syncer saves og trophies. konsollen gjør dette viss man setter den i standby ,modus Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Om jeg setter playstation i standby modus, kan destiny laste ned i løpet av natten? Eller er det en funksjon man kan sette på når maskinen skal slå seg av i løpet av natten? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Alt lastes ned i standby-modus. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Om jeg setter playstation i standby modus, kan destiny laste ned i løpet av natten? Eller er det en funksjon man kan sette på når maskinen skal slå seg av i løpet av natten? la spillet stå på så går du til strømsparingsinnstillinger så kan du velge hvor lenge konsollen skal stå på før den skrur seg av automatisk, regner med destiny blir lastet ned fra en annen server så standby virker nokk ikke med dette spillet, var det samme med ffxiv online oppdateringer Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Hvorfor er det ikke automatisk opplasting/nedlasting på PS4, sånn som på PS3? Tenker på når PS3en skrur seg på iløpet av natta og laster ned oppdateringer, syncer saves og trophies. konsollen gjør dette viss man setter den i standby ,modus Nei. Min PS4 har stått i standby siden begynnelsen av juni, og ingenting har blitt lastet verken opp eller ned. Alt i settings sier at den skal synce. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Har du playstation plus? Ser ut som alt kan synkes kun om du har playstation +. Jeg har ikke playstation plus og gidder ikke å kjøpe det før jeg virkelig har bruk for det. Skal kjøpe Fifa og andre online spill og da trenger jeg det Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Hvorfor er det ikke automatisk opplasting/nedlasting på PS4, sånn som på PS3? Tenker på når PS3en skrur seg på iløpet av natta og laster ned oppdateringer, syncer saves og trophies. konsollen gjør dette viss man setter den i standby ,modus Nei. Min PS4 har stått i standby siden begynnelsen av juni, og ingenting har blitt lastet verken opp eller ned. Alt i settings sier at den skal synce. du får ikke beskjed når dette er utført på ps4, men det kan og vær att du skrur på konsollen akkuratt når en ny oppdatering har komt, jeg vet att jeg somregel gjør dette, men viss du går til opplastninger inne i varslinger så ser du om ting blir lastet opp 80% nedlastet av betaen, jaja spørs om jeg får spille før kl 01.00 Endret 17. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Hvis den laster ned oppdateringer og laster opp saves uten å gi beskjed om det, hvorfor må jeg da laste ned oppdateringer og laste opp saves manuelt når vekker PS4en? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Snart 7 GB nå, dette blir spennende. Hva syns dere som spiller nå? Har forresten en kode til overs, bare å sende melding dersom noen ikke har fått sin kode enda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Grei beta, skulle dog ønske det var mer. De har litt balanse issues enda, men regner jo med at det blir fikset til release. Dog det skal sies, og jeg er ikke noen spesielt mp fan pvp messig, men det var skuffende kjedelig i destiny også. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Likte det jeg rakk å prøde i kveld/natt. Gleder meg til å spille mer på warlocken min i morgen tidlig ble kastet ut av serverne noen ganger men beta er beta Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Har to beta koder til overs. Send PM om du vil ha. Edit: Koder sendt. Endret 18. juli 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Er det en måte jeg kan få en betanøkkel på nå, i helgen? Kan godt forhåndsbestille, men vil forhåndsbestille et sted jeg kan kansellere ordren på, er fortsatt usikker på om Destiny er noe for meg. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Er det en måte jeg kan få en betanøkkel på nå, i helgen? Kan godt forhåndsbestille, men vil forhåndsbestille et sted jeg kan kansellere ordren på, er fortsatt usikker på om Destiny er noe for meg. Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Hvor lenge varer betaen? Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2014 Hvor lenge varer betaen? noen her som vet når destiny beta er over? 27July vet ikke om dette stemmer men: The Beta will be offline for maintenance on July 21 and 22 kilde: http://destiny.wikia.com/wiki/Destiny_Public_Beta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå