Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg setter playstation i standby modus, kan destiny laste ned i løpet av natten? Eller er det en funksjon man kan sette på når maskinen skal slå seg av i løpet av natten?

la spillet stå på så går du til strømsparingsinnstillinger så kan du velge hvor lenge konsollen skal stå på før den skrur seg av automatisk, regner med destiny blir lastet ned fra en annen server så standby virker nokk ikke med dette spillet, var det samme med ffxiv online oppdateringer

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er det ikke automatisk opplasting/nedlasting på PS4, sånn som på PS3? Tenker på når PS3en skrur seg på iløpet av natta og laster ned oppdateringer, syncer saves og trophies.

konsollen gjør dette viss man setter den i standby ,modus

 

Nei. Min PS4 har stått i standby siden begynnelsen av juni, og ingenting har blitt lastet verken opp eller ned. Alt i settings sier at den skal synce.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor er det ikke automatisk opplasting/nedlasting på PS4, sånn som på PS3? Tenker på når PS3en skrur seg på iløpet av natta og laster ned oppdateringer, syncer saves og trophies.

konsollen gjør dette viss man setter den i standby ,modus

 

Nei. Min PS4 har stått i standby siden begynnelsen av juni, og ingenting har blitt lastet verken opp eller ned. Alt i settings sier at den skal synce.

 

du får ikke beskjed når dette er utført på ps4, men det kan og vær att du skrur på konsollen akkuratt når en ny oppdatering har komt, jeg vet att jeg somregel gjør dette, men viss du går til opplastninger inne i varslinger så ser du om ting blir lastet opp

 

80% nedlastet av betaen, jaja spørs om jeg får spille før kl 01.00 :hmm:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Grei beta, skulle dog ønske det var mer. De har litt balanse issues enda, men regner jo med at det blir fikset til release. Dog det skal sies, og jeg er ikke noen spesielt mp fan pvp messig, men det var skuffende kjedelig i destiny også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...