Leffi78 Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Noen som vet om en nettside som gir ut Destiny-beta koder (eller noen som har)? Litt sent ute kanskje bungie gir ut 10 koder hver dag på deres destiny facebook side, men vet ikke om så mange andre steder Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Var ikke dette en god ide? http://attackofthefanboy.com/guides/get-destiny-beta-free/ 1 Lenke til kommentar
CyborgVI Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Var ikke dette en god ide? http://attackofthefanboy.com/guides/get-destiny-beta-free/ Hadde dårlig samvittighet, men det funket Så download koden til konsollen kommer i morgen så vidt jeg har skjønt? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Du fikk bungie-code? Ser ut som det stemmer det ja. Ville IKKE hatt dårlig samvittighet for det der. Det er tross alt BETA-testing, ikke piratkopiering av ferdig produkt. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Mulig dette er besvart før, men jeg spør nå allikevel. Pre-ordret Destiny digitalt på PS4 i går fra PSN. Har registrert meg på Bungie.net og bekreftet e-post. Men når, og hvor får jeg beta koden ? Har lasted ned på PS4, men finner ikke noen kode noe sted. Er det slik at den sendes ut i morgen ? Lenke til kommentar
CyborgVI Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Du fikk bungie-code? Ser ut som det stemmer det ja. Ville IKKE hatt dårlig samvittighet for det der. Det er tross alt BETA-testing, ikke piratkopiering av ferdig produkt. Tror det kom iløpet av minuttet jeg fullførte forhåndsbestillingen. Ble ganske imponert over hvor raskt mailen kom.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Gjorde det jeg også nå, fikk faktisk tilsendt koden før jeg fikk ordrebekreftelse fra amazon. Blir bra dette. Lenke til kommentar
andresb Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Når launcher betaen? Noen som vet? Filen er på 15gb forresten Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Betaen launcher i morgen kl 18 norsk tid, eller kl 10 AM Pacific time. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Gameinformer har prøvd spillet. Forhåndsbestilte istad, skal bli morro Kjøpte det ikke på ps3 og har sett særdeles lite av det på twitch. Gled deg! Spillet har fått 200 Game of the Year Awards fra forskjellige anmeldere etc. Det er et av dem beste spillene jeg har spilt noen gang.. Misunner deg å oppleve det for første gang..... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Folkens, jeg kommer til å få fem ekstra betakoder til Destiny på PS4. Send meg PM EDIT: Da er det ikke flere koder igjen. Endret 17. juli 2014 av Selvin 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Utvikleren har sent spillet til godkjenning hos Sony nå. Kjenner jeg er klar for litt golf ifra sofaen... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Utvikleren har sent spillet til godkjenning hos Sony nå. Kjenner jeg er klar for litt golf ifra sofaen... Er det Move støtte på det? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Utvikleren har sent spillet til godkjenning hos Sony nå. Kjenner jeg er klar for litt golf ifra sofaen... http://youtu.be/eAq8kugMT20 Har spilt Mario Golf Toadstool Tour på GameCube i det siste, så dette kjøper jeg når det kommer ut! Endret 17. juli 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) TLOU remaster gir muligheten til å låse bildeoppdateringen til 30fps http://www.gamepur.com/news/15461-tlou-remastered-no-drastic-60-fps-drop-30-fps-those-who-prefer-it-first-ps4.html Men samtidig er det også grunn til å da tro at spillet sin fps ikke holder 60fps hele veien.. Endret 17. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Nei, det skal være fordi noen ville ha muligheten til å spille i 30fps. Er noen som sier de foretrekker det, faktisk. Også noen som jobber i ND, men de som har spilt det i 60fps har tydeligvis blitt frelst. Kilde; ND-folks Twitterprofiler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Spennende å se hva det legger i "ingen drastiske fall under 60fps" da. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 SKjønte lite av dette med å låse spillet til 30fps. 60 fps er jo betre på alle vis med mindre tv'n/skjermen er fra forrige århundre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Det kan være en idé om spille varierer veldig mellom 30 og 60 mtp. kontrollrespons og det kan være veldig irriterende for oss som ser merker mye forskjeller.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Kjenner jeg blir rimelig overasket når spill utviklere sier dem foretrukker 30fps....det er helt bak mål etter min mening. Men nå har flere av dem sett lyset etter å ha prøvd TLOU i 60fps leser jeg. Men utviklere som ikke har spilt noen PC spill i 60fps og ikke forstår hva greie er for noe får meg til å klø meg litt i hodebunnen altså. Ang Golf spillet litt opp, har ikke lest at det vil ha Move støtte. Men jeg håper virkelig det vil det...det hadde vært gøy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå