Selvin Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jævla kjekt om man har kvinnfolk som liker å se på TV ihvertfall. For alle oss er det en fantastisk nyhet. Helt enig, er en knallbra funksjon. Er sikker på at Sony kommer til å implementere den godt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Føler jeg nesten har lyst på en Vita av alle ting også nå. En ting til jeg ikke har tid til liksom. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 DRM er forkortelse for et spill som kommer til Vita. Det er toppene i Sony som troller DRM, noe de har gjort mye i det siste. Det kan virke som de latterliggjør Microsoft sine restriksjoner, noe som får meg til å tro at det ikke blir å komme til PS4. Ikke glem at DRM er det som blir å skille mellom ene eie -og leietjeneste. Om Sony velger å bruke DRM vil konsollen og spillene dine trolig være helt død om 15 år. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hvor mange her inne er det ikke som sitter 5 minutter ekstra på dass kun pga telefonen? Hehe. Dette kan jo ty til ømme setemuskler om man kan ta med seg PS4 spillet inn i andre rom for å gjøre andre nødvendige ting. Jeg håper det da også blir mulig å streame direkte fra konsollen til Vita'en slik at man får muligheten til å ta med seg en "TV" til hvor som helst. Jeg røyker ikke, men jeg ser for meg leden til enkelte kamerater hvis de faktisk kan ta med seg en Vita ut på terrassen for å røyke mens de fremdeles ser på fotballkampen, eller et spill hvor vi andre spiller mot hverandre. Det å kunne ta med en Vita ut i garasjen for å jobbe mens man streamer noe kan jo også være en spennende tanke. Ja, håper virkelig på en slik funksjon Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Et øyeblikk var jeg tilbakestående og håpet at man kunne streame eller kjøre Netflix fra Vita. Så kom jeg på hva man har nettbrett til. Og at kanskje Vita allerede har en Netflix-app. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvordan klarer du å spille PS4-spill på WiiU? Remote play greia din smarting. Spillte super metroid på wii u paden. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Tror det Vita remote play greiene kan bli en liten suksess, egentlig. Jo mer jeg tenker over det jo mer vil jeg ha den muligheten selv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Sony kommer nok til å selge endel Vitaer kun pga remote play. Potensiell genistrek. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Det er forsåvidt litt av grunnen til at jeg kjøpe meg Vita nå for et par måneder siden, tingen er bare den at Vita er en fantastisk spillmaskin jeg nå hadde kjøpt uavhengig av RP eller ikke Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Har hatt Vita lenge allerede, men Remote Play kan få meg til å bruke den mye oftere. Vita i seg selv er en praktmaskin, alt den har manglet er spillutvalget, men hvis hele PS4 biblioteket legges til så er ikke det noe problem lenger. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Da er det offisielt bekreftet, PS4 trenger ikke internet connection, sperre av bruktspill er opp til utviklerne. Fantastiske nyheter! http://n4g.com/news/1268778/yoshida-ps4-online-drm-will-be-up-to-publishers http://n4g.com/news/1268767/mark-cerny-playstation-4-wont-require-to-be-always-connected Endret 31. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Og med det var konsoll krigen over... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Haha, den var bare perfekt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Flotte nyheter! Likte det jeg leste. Som flere der påpekte så betyr ikke dette at det ikke vil bli DRM på spill til PS4, men hvis det blir det så er det ikke Sony's feil, og vi som forbrukere får muligheten til å vise de utgiverene som innfører DRM at det er noe de burde slutte med, ved at vi ikke kjøper spill med DRM. Vi får valget her, i stedet for at maskinen i seg selv påtvinger oss det som med Xbox One. Nå gjenstår det bare for Sony å brett opp ermene og "blow us away" med spill på E3, da er veldig mye gjort allerede. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det blir da isåfall noe lignende som det er nå, med Online Pass! OM de (utviklerne) velger å gjøre det, så håper jeg de gjør det slik som på X1 at man ikke må ha plata i etter man har installert det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Resultatene er ute fra IGN Versus - Xbone PS4. http://m.ign.com/videos/2013/05/31/xbox-one-vs-ps4-the-results-ign-versus Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) 10 juni ifølge gifen noen poster over deg *edit ånei, google sier 11 juni.. hva skal man ta seg til.. Endret 1. juni 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Når er E3? Sony sin konferanse starter kl 3 natt til tirsdag 11 juni, mens selve E3 starter kl 21 Tirsdag 11 juni. http://www.timeandda...g=PS4+E3+Reveal http://www.timeandda...137&msg=E3+2013 Endret 1. juni 2013 av Xavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå