Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DRM er forkortelse for et spill som kommer til Vita. Det er toppene i Sony som troller DRM, noe de har gjort mye i det siste. Det kan virke som de latterliggjør Microsoft sine restriksjoner, noe som får meg til å tro at det ikke blir å komme til PS4.

 

Ikke glem at DRM er det som blir å skille mellom ene eie -og leietjeneste. Om Sony velger å bruke DRM vil konsollen og spillene dine trolig være helt død om 15 år.

Lenke til kommentar

Hvor mange her inne er det ikke som sitter 5 minutter ekstra på dass kun pga telefonen? Hehe. Dette kan jo ty til ømme setemuskler om man kan ta med seg PS4 spillet inn i andre rom for å gjøre andre nødvendige ting. :p

 

Jeg håper det da også blir mulig å streame direkte fra konsollen til Vita'en slik at man får muligheten til å ta med seg en "TV" til hvor som helst. Jeg røyker ikke, men jeg ser for meg leden til enkelte kamerater hvis de faktisk kan ta med seg en Vita ut på terrassen for å røyke mens de fremdeles ser på fotballkampen, eller et spill hvor vi andre spiller mot hverandre. Det å kunne ta med en Vita ut i garasjen for å jobbe mens man streamer noe kan jo også være en spennende tanke.

 

Ja, håper virkelig på en slik funksjon :)

Lenke til kommentar

Flotte nyheter! Likte det jeg leste. Som flere der påpekte så betyr ikke dette at det ikke vil bli DRM på spill til PS4, men hvis det blir det så er det ikke Sony's feil, og vi som forbrukere får muligheten til å vise de utgiverene som innfører DRM at det er noe de burde slutte med, ved at vi ikke kjøper spill med DRM. Vi får valget her, i stedet for at maskinen i seg selv påtvinger oss det som med Xbox One. :)

 

Nå gjenstår det bare for Sony å brett opp ermene og "blow us away" med spill på E3, da er veldig mye gjort allerede. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...