David_1214 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Men kan du ikke like så godt bare kjøpe på US PSN da? Jooo, men hadde vært greit om jeg kunne brukt koden på den norske accounten om sony skulle kuke det til med US account opplegget. Men får bare prøve sjæl eller så blir det bare å bruke på den amerikanske kontoen min Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Tviler på at det går å kombinere. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Amerikanske PSN spill koder fungerer ikke på norske accounter Så da ble det å bruke den på US accounten, men den koden var faktisk limited ediiton, selv om det ikke nevnes på amazon sin side Lenke til kommentar
rkorstad Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har et spørsmål her. Har bestemt meg for PS4og jegTenkte å kjøpe infamous second sun bundle fra cdon men det står det er eu-import. spiller det noen rolle egentlig. Håperpå raske og konkrete svar Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har et spørsmål her. Har bestemt meg for PS4og jegTenkte å kjøpe infamous second sun bundle fra cdon men det står det er eu-import. spiller det noen rolle egentlig. Håperpå raske og konkrete svar Spiller ingen rolle bare å bestille. Mulighet for at du får feil strømstøpsel, men tror de har norsk på de fleste. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Har et spørsmål her. Har bestemt meg for PS4og jegTenkte å kjøpe infamous second sun bundle fra cdon men det står det er eu-import. spiller det noen rolle egentlig. Håperpå raske og konkrete svar Hadde heller kjøpt det seperat da. Da får du den "vanlige" + at det blir billigere Endret 28. juni 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
rkorstad Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har et spørsmål her. Har bestemt meg for PS4og jegTenkte å kjøpe infamous second sun bundle fra cdon men det står det er eu-import. spiller det noen rolle egentlig. Håperpå raske og konkrete svar Spiller ingen rolle bare å bestille. Mulighet for at du får feil strømstøpsel, men tror de har norsk på de fleste.Takk takk. Hvor fåes norsk strømkabler da ? ? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Det er helt vanlig kabel som er brukt i mye elektronisk utstyr så vidt jeg vet. Får sikkert kjøpt det på Biltema, Clas Ohlson, Elkjøp, Komplett etc. Endret 28. juni 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har et spørsmål her. Har bestemt meg for PS4og jegTenkte å kjøpe infamous second sun bundle fra cdon men det står det er eu-import. spiller det noen rolle egentlig. Håperpå raske og konkrete svar Spiller ingen rolle bare å bestille. Mulighet for at du får feil strømstøpsel, men tror de har norsk på de fleste.Takk takk. Hvor fåes norsk strømkabler da ? Som regel legger de med norske strømkabler ved sånne kjøp. Lenke til kommentar
rkorstad Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har et spørsmål her. Har bestemt meg for PS4og jegTenkte å kjøpe infamous second sun bundle fra cdon men det står det er eu-import. spiller det noen rolle egentlig. Håperpå raske og konkrete svar Spiller ingen rolle bare å bestille. Mulighet for at du får feil strømstøpsel, men tror de har norsk på de fleste.Takk takk. Hvor fåes norsk strømkabler da ? Som regel legger de med norske strømkabler ved sånne kjøp.Takk ? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Prisene begynner å synke 3700 de fleste steder 3500 på LudoStore. Mens komplett ligger på 3900 lol Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Men kan du ikke like så godt bare kjøpe på US PSN da? Laga en nå... å dæven å billig statene var! :O 360 spenn for second son limited... Er halvparten av pva psn store i norge skal ha for det! o.O å en hundrings mindre for killzone... Men om jeg kjøper killzone, må jeg spille på amerikanske servere da? For om jeg må det så kjøper jeg heller bare infamous derifra. Å man må vel være kobla på den amerikanske kontoen for å spille infamous? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Men kan du ikke like så godt bare kjøpe på US PSN da? Laga en nå... å dæven å billig statene var! :O 360 spenn for second son limited... Er halvparten av pva psn store i norge skal ha for det! o.O å en hundrings mindre for killzone... Men om jeg kjøper killzone, må jeg spille på amerikanske servere da? For om jeg må det så kjøper jeg heller bare infamous derifra. Å man må vel være kobla på den amerikanske kontoen for å spille infamous? les litt i denne tråden, der får du nok svar på det meste: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 Du kan alltid spille spill kjøpt i amerikansk psn på din norske bruker. Spillet lagrer seg lokalt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Prisene begynner å synke 3700 de fleste steder 3500 på LudoStore. Mens komplett ligger på 3900 lol Prisene begynner å synke 3700 de fleste steder 3500 på LudoStore. Mens komplett ligger på 3900 lol Tipper at til høst vil PS4 ligge på rundt 2900 - 3400 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Tviler på at den vil synke så lavt. Tror det vil flate litt ut nå. Kanskje det kommer en kampanje i ny og ne som nærmer seg 2999,-... Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Den kommer nok til å ligge på rundt 3500 en stund, og det vil sikkert komme bundler med spill til ca samme pris før selve konsollen går ned i pris Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Bestemte meg for å spille igjennom Metal Gear Solid serien i sommer og ble akkurat ferdig med nr 2 nå. Herrejesus for en story :/ sitter igjen som et stort spørsmålstegn Trodde ikke denne serien skulle være så kryptisk hehe. Driver å gjør meg klar til Phantom pain. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Prisene begynner å synke 3700 de fleste steder 3500 på LudoStore. Mens komplett ligger på 3900 lol Prisene begynner å synke 3700 de fleste steder 3500 på LudoStore. Mens komplett ligger på 3900 lol Tipper at til høst vil PS4 ligge på rundt 2900 - 3400 Tviler ikke Wii-u ligger nå på ganske mange lapper under det jeg betalte for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå