Gintoki Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Alrighty. For jeg kommer kun til å skaffe shadowfall for singleplayer (liker egentlig ikke fps på konsoll, men vil ha spillet pga story ) Så da blir det nok second son. Men må først se hvor mye gamestop skal ha for et brukt spill For 550 spenn for et konsollspill er 100-200 for mye enn hva jeg er villig til å betale Shadowfall koster 349,- på PSN Store (EU) nå, hvis ikke noen andre har nevnt det tidligere i tråden. Singleplayer-spill kjøper jeg alltid på den amerikanske siden. Er vel rundt 360-370,- for nye spill. Ok, så åssen snur jeg på hvor ps4'n min kjøper second son fra? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 http://community.us.playstation.com/t5/The-Last-of-Us-Multiplayer/Join-The-Cause-The-Last-of-Us-Censorship-Compared-NSFW/td-p/40854677 Er det slik at TLoU er sensurert i Europa? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Mins huske det var tillfellet ja. Du får takke gode gamle Tyskland..... Endret 27. juni 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Virkelig? Så man får ikke splætting og sånt på den norske versjonen? :O Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Virkelig? Så man får ikke splætting og sånt på den norske versjonen? :O Kjøp på Us sin ps store da. Billigere, og du får usensurert Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Ok, så åssen snur jeg på hvor ps4'n min kjøper second son fra? Les litt her så ser du hvordan du lager en amerikansk psn konto og litt andre ting rundt dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 Endret 27. juni 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Virkelig? Så man får ikke splætting og sånt på den norske versjonen? :O Kjøp på Us sin ps store da. Billigere, og du får usensurert Har allerede forhåndsbestilt på Gamestop. Så er ingen måte å komme unna? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Virkelig? Så man får ikke splætting og sånt på den norske versjonen? :O Kjøp på Us sin ps store da. Billigere, og du får usensurert Har allerede forhåndsbestilt på Gamestop. Så er ingen måte å komme unna? avbestill og viss du ikke får penger igjen(viss du feks har bytta inn spill eller lignende) så kan du jo bare sette de pengene du har putta i forhåndsbestillinga i ett annet spill du vil ha Endret 27. juni 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Må virkelig si at Wolfenstein The New Order er bra saker! Anbefales! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Virkelig? Så man får ikke splætting og sånt på den norske versjonen? :O Kjøp på Us sin ps store da. Billigere, og du får usensurert Har allerede forhåndsbestilt på Gamestop. Så er ingen måte å komme unna? avbestill og viss du ikke får penger igjen(viss du feks har bytta inn spill eller lignende) så kan du jo bare sette de pengene du har putta i forhåndsbestillinga i ett annet spill du vil ha Okei, må se det an litt! Men gjelder det kun MP eller går det utover single player også? Men hva faen er greiene egentlig? Er det seriøst landet som slåss mot resten under WWII som har noen idiotiske "vi tåler ikke blod"-opplegg når det lå slakta folk utover Nomandie og fuckings Europa? EDIT: Ser ut som det kun er MP-delen som er sensurert. Så da tenker jeg at jeg gir faen. Endret 27. juni 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Ok, så åssen snur jeg på hvor ps4'n min kjøper second son fra? Les litt her så ser du hvordan du lager en amerikansk psn konto og litt andre ting rundt dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 Ok, så jeg må ha en sekundærkonto? Da trur jeg at jeg skipper det Endret 28. juni 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ok, så åssen snur jeg på hvor ps4'n min kjøper second son fra? Les litt her så ser du hvordan du lager en amerikansk psn konto og litt andre ting rundt dette:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 Ok, så jeg må ha en sekundærkonto? Da trur jeg at jeg skipper det Ja, men spiller fra norske/primærkontoen. Gjør dette selv og har automatisk innlogging av den norske kontoen. Merker ikke at den amerikanske er der engang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det er verdt det. Å si noe annet er ikke annet enn latskap. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Prisene begynner å synke 3700 de fleste steder 3500 på LudoStore. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ser at Infamous Second Son kan kjøpes som download code hos amazon billig, men den må likvel brukes på US brukeren? Eller fungerer den på den norske brukeren også? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har du link? Den jeg ser koster kun 59 dollar Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Har du link? Den jeg ser koster kun 59 dollar Ja, det er den jeg mener. 360 spenn bare det Lurte på om den koden kan brukes på den norske brukeren, eller om jeg må bruke den på US accounten og Endret 28. juni 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Men kan du ikke like så godt bare kjøpe på US PSN da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå