Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Alrighty. For jeg kommer kun til å skaffe shadowfall for singleplayer :p (liker egentlig ikke fps på konsoll, men vil ha spillet pga story :p )

Så da blir det nok second son. Men må først se hvor mye gamestop skal ha for et brukt spill :p

For 550 spenn for et konsollspill er 100-200 for mye enn hva jeg er villig til å betale :p

Shadowfall koster 349,- på PSN Store (EU) nå, hvis ikke noen andre har nevnt det tidligere i tråden.

Singleplayer-spill kjøper jeg alltid på den amerikanske siden. Er vel rundt 360-370,- for nye spill.

Ok, så åssen snur jeg på hvor ps4'n min kjøper second son fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig? Så man får ikke splætting og sånt på den norske versjonen? :O

Kjøp på Us sin ps store da. Billigere, og du får usensurert :)

Har allerede forhåndsbestilt på Gamestop. Så er ingen måte å komme unna?

avbestill og viss du ikke får penger igjen(viss du feks har bytta inn spill eller lignende) så kan du jo bare sette de pengene du har putta i forhåndsbestillinga i ett annet spill du vil ha

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Virkelig? Så man får ikke splætting og sånt på den norske versjonen? :O

Kjøp på Us sin ps store da. Billigere, og du får usensurert :)

Har allerede forhåndsbestilt på Gamestop. Så er ingen måte å komme unna?

avbestill og viss du ikke får penger igjen(viss du feks har bytta inn spill eller lignende) så kan du jo bare sette de pengene du har putta i forhåndsbestillinga i ett annet spill du vil ha

Okei, må se det an litt! Men gjelder det kun MP eller går det utover single player også?

Men hva faen er greiene egentlig? Er det seriøst landet som slåss mot resten under WWII som har noen idiotiske "vi tåler ikke blod"-opplegg når det lå slakta folk utover Nomandie og fuckings Europa?

EDIT: Ser ut som det kun er MP-delen som er sensurert. Så da tenker jeg at jeg gir faen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ok, så åssen snur jeg på hvor ps4'n min kjøper second son fra?

Les litt her så ser du hvordan du lager en amerikansk psn konto og litt andre ting rundt dette:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530

Ok, så jeg må ha en sekundærkonto?

Da trur jeg at jeg skipper det :p

Ja, men spiller fra norske/primærkontoen. Gjør dette selv og har automatisk innlogging av den norske kontoen. Merker ikke at den amerikanske er der engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...