Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shadow Fall kan du egentlig fint passere sånn sett. Ser for meg mer spillbarhet i SS da det er open-world.

Selv var jeg ferdig med begge etter å ha fullført historie modus, men så er jeg også av den typen som knapt orker/har tid til å fullføre spill da, med mindre det virkelig er verdt det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Alrighty. For jeg kommer kun til å skaffe shadowfall for singleplayer :p (liker egentlig ikke fps på konsoll, men vil ha spillet pga story :p )

Så da blir det nok second son. Men må først se hvor mye gamestop skal ha for et brukt spill :p

For 550 spenn for et konsollspill er 100-200 for mye enn hva jeg er villig til å betale :p

Lenke til kommentar

Alrighty. For jeg kommer kun til å skaffe shadowfall for singleplayer :p (liker egentlig ikke fps på konsoll, men vil ha spillet pga story :p )

Så da blir det nok second son. Men må først se hvor mye gamestop skal ha for et brukt spill :p

For 550 spenn for et konsollspill er 100-200 for mye enn hva jeg er villig til å betale :p

Shadowfall koster 349,- på PSN Store (EU) nå, hvis ikke noen andre har nevnt det tidligere i tråden.

Singleplayer-spill kjøper jeg alltid på den amerikanske siden. Er vel rundt 360-370,- for nye spill.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...