Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det fint å kjøpe BF4 + premium pakka på Amerikansk Psn og spille det på den norske psn`en ? Uten noen form for tap av noe slag.

Ja, hvis du kjøper begge skal det gå fint. Du kan uansett spille på din norske bruker.

Vet ihvertfall at det går ved å kjøpe BF+Premium på den norske. Logget så på med min amerikanske bruker og kunne spille online der.

Lenke til kommentar

Går det fint å kjøpe BF4 + premium pakka på Amerikansk Psn og spille det på den norske psn`en ? Uten noen form for tap av noe slag.

Ja, hvis du kjøper begge skal det gå fint. Du kan uansett spille på din norske bruker.

Vet ihvertfall at det går ved å kjøpe BF+Premium på den norske. Logget så på med min amerikanske bruker og kunne spille online der.

Ok, flott :) Takk for kjappe svar.

Lenke til kommentar

Jeg har de og mikrofonen er ok men ikke beste. Ikke testet på ps4. Mye bass men dårlig diskant

Som de fleste Beats headsettene.

Når vi er på temaet. Hvordan er PX4 headsettet? Bruker i dag AKG K495nc via kabel i kontrolleren. Fungerer ganske greit, men kunne nesten tenkt meg et trådløst ett.

Lenke til kommentar

Ser og ut til att vi som har forhåndsbestilt spillet på us-psn får tilbakebetalt 10$

http://www.polygon.com/2014/6/22/5832024/last-of-us-remastered-release-date-preorder-price-drop-refund

Og her er en grei sammenligning fra ps3 og ps4 utgaven:

http://www.gamespot.com/videos/graphics-comparison-the-last-of-us-remastered-ps3-/2300-6419609/

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Har en playstation 4, men synes menyene er på en måte kjedelige? Er ikke så mye å gjøre. Xbox One har mer livlige menyer. Hva mener dere?

Playstation 4 er en flott maskin utentvil, bare synd det er så få spill. (også xbox one)

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...