newman221 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ble det lagt ut noe spennende på PS+ igår? Eller er det fortsatt PixelJunk som er gratisspillet? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hva skjer om jeg kjøper PS+` vil kun den brukeren jeg bestilte det på ville kunne bruke online? Eller kan alle brukerne mine på playstation spille online? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hva skjer om jeg kjøper PS+` vil kun den brukeren jeg bestilte det på ville kunne bruke online? Eller kan alle brukerne mine på playstation spille online? kun denne brukern vil kunne spille online. Men du kan kjøpe spill på de andre brukerne som du kan spille online på denne brukeren (så lenge de er kjøpt på samme maskin) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ble det lagt ut noe spennende på PS+ igår? Eller er det fortsatt PixelJunk som er gratisspillet? Kommer ikke noe nytt før månedsskiftet. Og de spillene er vel ikke offentliggjort enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Nye ting på Plus første onsdag hver måned. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hva skjer om jeg kjøper PS+` vil kun den brukeren jeg bestilte det på ville kunne bruke online? Eller kan alle brukerne mine på playstation spille online? kun denne brukern vil kunne spille online. Men du kan kjøpe spill på de andre brukerne som du kan spille online på denne brukeren (så lenge de er kjøpt på samme maskin) skjønte ikke helt? Jeg prøvde 14 days free trial nettopp. Og da kunne jeg spille online på den andre brukeren jeg hadde, selv om jeg brukte min 14 days free trial på den andre brukeren jeg ikke spilte online på. Jeg har to brukerere på psn Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Alt står her: http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5030/~/accessing-playstation%C2%AEplus-benefits-from-other-user-accounts-and-playstation Etter som jeg har forstått holder det å ha en bruker med PS+, da kan alle andre kontoer også ta advantage av onlinespilling osv. Endret 19. juni 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Primærkontoen må ha PS+ og da kan alle andre kontoer spille online, men ikke få noe utnytte av PS+. Det er det kun Primærkontoen (kontoen som har kjøpt ps+ som kan) Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Ser spennende ut, men linja mi her hjemme er neppe bra nok :/ Synd at wifi saken er så dårlig på ps4. Skulla hatt ledning ser jeg, men ruteren er helt ned i kjelleren og ps4 opp på loftet. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Ser spennende ut, men linja mi her hjemme er neppe bra nok :/ Synd at wifi saken er så dårlig på ps4. Skulla hatt ledning ser jeg, men ruteren er helt ned i kjelleren og ps4 opp på loftet. Ha rutern i en kjeller vel neppe no smart triks heller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Å ha den i en kjeller er ikke det smarteste nei. Jo lenger og med mer hindringer signalet må gjennom for å komme til (i ditt tilfelle PS4) jo dårligere blir det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Ser spennende ut, men linja mi her hjemme er neppe bra nok :/ Synd at wifi saken er så dårlig på ps4. Skulla hatt ledning ser jeg, men ruteren er helt ned i kjelleren og ps4 opp på loftet. Sett opp en wifibridge så får du rundt 1000mbits over wifi om du har en god ac router. Endret 20. juni 2014 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 hehe ganske upraktisk har jeg funnet ut ja Får kanskje se på en slik wifibridge. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Noen her som har problemer med Netflix om dagen? Startet i går eller noe ved at vi får en feilmelding om at tittelen ikke er tilgjengelig. På xbox one fungerer det helt fint... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Noen her som har problemer med Netflix om dagen? Startet i går eller noe ved at vi får en feilmelding om at tittelen ikke er tilgjengelig. På xbox one fungerer det helt fint... Ja, har opplevd dårlig ytelse og mye feilmeldinger de siste dagene. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Asia får Towerfall Ascension og Strider til PS4 på PS+ i juli. Har vært det samme som med europeisk ps+ andre måneder og. Så kan tyde på at det er de to spillene bi får neste måned. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Var på Gamestop og forhåndsbestilte Last of Us Remastered. Ser at det var med en UFC Bruce Lee Code PS4 på kvitteringen. Så om noen har behov for den ligger koden i spoiler. 99DF-NPNH-G5B8 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Noen her som har problemer med Netflix om dagen? Startet i går eller noe ved at vi får en feilmelding om at tittelen ikke er tilgjengelig. På xbox one fungerer det helt fint... Ja, har opplevd dårlig ytelse og mye feilmeldinger de siste dagene. Denne metoden fikset problemet. Dvs. Slettet bare Netflix og installerte det på nytt... https://help.netflix.com/article/en/node/14162?ba=GSButtonClick&q=Ps4 Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Ser spennende ut, men linja mi her hjemme er neppe bra nok :/ Synd at wifi saken er så dårlig på ps4. Skulla hatt ledning ser jeg, men ruteren er helt ned i kjelleren og ps4 opp på loftet. Har du mulighet til å legge kabel (Cat.5 +) er det klart best, dagens trådløse løsninger er stort sett bra nok hvis avstanden ikke blir for stor, men ingenting slår en god kabel på stabilitet og ping. Endret 22. juni 2014 av Paccoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå