Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Xbox 360 siden den kom, også skaffet jeg med PS3 (med Uncharted 3) i sommeren 2012, kun fordi jeg fikk den for 500 kroner gjennom en deal i forbindelse med kjøp av Sony TV. Jeg holdt uansett i hovedsak til på Xbox i store deler. Men etter jeg bestemte meg å gå for PS4 flyttet jeg over til Playstation i høst.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Har lengtet etter et Bungie spill lenge nå. Laster ned 6684mb Alpha av Destiny på 18 min er ikke gale det på PSN :)

Etter min test av Alpha, så må jeg si jeg likte helheten av Destiny. Da er Destiny forhåndsbestilt!

Hmm, hvis jeg også ønsket å teste alpha....hvor kan jeg henvende meg ? har du en link ?

Lenke til kommentar

Usikker på hva jeg synes om Destiny. Har nådd maks level på Alpha (level 8). Spill litt multiplayer mot andre og mer Co-op mot AI-fiender. Jeg synes spillet ser pent ut og kjører bra. Allikevel skjønner jeg ikke helt hva spillet går ut på. Multiplayeren synes jeg er bare kjedelig og håpløs. Det er sikkert bare at det tar tid å sette seg inn i det, men når folk kommer med latterlige blastere og aldri dør så blir det bare irriterende til slutt.

Skulle gjerne fått prøvd flere aspekter ved spillet. For av det som kommer frem i Alphaen så frister det ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Den skuta har nok seilt nå, meldte meg på Alpha for noen dager siden selv men har ikke fått noe :(

Si nå ikke det. Fikk nettopp mail fra Sony med kode til alpha testing. Jeg kan ikke engang huske at jeg har meldt meg på til noe testing en gang. Hehe :) Ikke vet jeg hvor det kommer fra !!

Lenke til kommentar

Har ikke spil mer enn ca 10 timer i destiny alpha nå. og på den tiden har jeg nådd maks level i alphaen og utforsket alle områdene, og gjort de få oppdragene og side-questene som er med. Spilt en del co-op med venner. Bare så synd det er en hel måned til betaen for jeg kjenner jeg vil ha mer. konge spill!

Endret av Demon_Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...