Bruker-104685 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Har lengtet etter et Bungie spill lenge nå. Laster ned 6684mb Alpha av Destiny på 18 min er ikke gale det på PSN Etter min test av Alpha, så må jeg si jeg likte helheten av Destiny. Da er Destiny forhåndsbestilt! Endret 13. juni 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Nearly A Third of PS4 Owners Only Had a Wii or Xbox 360 Last Gen http://kotaku.com/sony-nearly-a-third-of-ps4-owners-only-had-a-wii-or-xb-1589874564 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Jeg hadde Xbox 360 siden den kom, også skaffet jeg med PS3 (med Uncharted 3) i sommeren 2012, kun fordi jeg fikk den for 500 kroner gjennom en deal i forbindelse med kjøp av Sony TV. Jeg holdt uansett i hovedsak til på Xbox i store deler. Men etter jeg bestemte meg å gå for PS4 flyttet jeg over til Playstation i høst. Endret 13. juni 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Entwined har et imponerende snitt på gamerankings http://www.gamerankings.com/ps4/805572-entwined/index.html Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Har lengtet etter et Bungie spill lenge nå. Laster ned 6684mb Alpha av Destiny på 18 min er ikke gale det på PSN Etter min test av Alpha, så må jeg si jeg likte helheten av Destiny. Da er Destiny forhåndsbestilt! Hmm, hvis jeg også ønsket å teste alpha....hvor kan jeg henvende meg ? har du en link ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Den skuta har nok seilt nå, meldte meg på Alpha for noen dager siden selv men har ikke fått noe Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Prøvde så vidt litt igår. Første inntrykk eg satt igjen med var en blanding av Borderlands og Halo Det holder for meg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Usikker på hva jeg synes om Destiny. Har nådd maks level på Alpha (level 8). Spill litt multiplayer mot andre og mer Co-op mot AI-fiender. Jeg synes spillet ser pent ut og kjører bra. Allikevel skjønner jeg ikke helt hva spillet går ut på. Multiplayeren synes jeg er bare kjedelig og håpløs. Det er sikkert bare at det tar tid å sette seg inn i det, men når folk kommer med latterlige blastere og aldri dør så blir det bare irriterende til slutt. Skulle gjerne fått prøvd flere aspekter ved spillet. For av det som kommer frem i Alphaen så frister det ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det er jo Alpha og veldig begrenset hva man får testet og se av spillet. Regner også med at mye ikke er balansert og optimalisert av våpen etc. Venter til Beta og litt grundigere tester før jeg gjør meg opp en mening, men så langt er jeg positivt overasket over spillet. Tror det kan ha potensiale til å bli noe bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Uten tvil, men jeg har aldri hatt sansen for typiske HALO-lignende spill. Derfor tror jeg heller ikke at Destiny vil være morsomt særlig lenger enn 2 uker. Endret 13. juni 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Sony Entertainment Network har vedlikehold hos meg, noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Sony Entertainment Network har vedlikehold hos meg, noen andre som opplever dette? Fikk det et øyeblikk her og så funket det igjen. Prøvde destiny alpha nå... Damn! Det innfridde allerede der... Blir kjøp her i gården ja! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Den skuta har nok seilt nå, meldte meg på Alpha for noen dager siden selv men har ikke fått noe Si nå ikke det. Fikk nettopp mail fra Sony med kode til alpha testing. Jeg kan ikke engang huske at jeg har meldt meg på til noe testing en gang. Hehe Ikke vet jeg hvor det kommer fra !! Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Fikk testa Destiny ett par runder igår. Virka greit nok det. Men er detta spillet kun 6 vs 6 spillere? Har fått ett inntrykk det skulle være store episke slag. Ikke disse små mappa det er på ett hvlket som helst COD utgivelse. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Har ikke spil mer enn ca 10 timer i destiny alpha nå. og på den tiden har jeg nådd maks level i alphaen og utforsket alle områdene, og gjort de få oppdragene og side-questene som er med. Spilt en del co-op med venner. Bare så synd det er en hel måned til betaen for jeg kjenner jeg vil ha mer. konge spill! Endret 14. juni 2014 av Demon_Hunter Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Fikk et skrapelodd med da jeg kjøpte noe fra Platekompaniet og skrapet frem 10%. Står klart og tydelig på baksiden at det ikke gjelder bøker og spillkonsoller, men da jeg la en PS4 i handlevognen og la inn koden så funket det. Kan få en PS4 for 3629,-. Litt synd det bare var 10% på det loddet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ingen dum deal det. Artig når sånne koder feiler (som feks koden som gjorde at man kunne kjøpe ps4 til 2899,- på Cdon ;-)) 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Naughty Dog Working Hard to Push The Last of Us on PS4 Past 60 FPS Jeg har liten forståelse innenfor temaet FPS og hva som er betegnet som "bra", men er det slik at høyere er bedre uansett? Ettersom jeg har sett at 60 FPS har blitt nevnt mange ganger så lurer jeg på hva det vil si for spillet om det går enda høyere også? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Naughty Dog Working Hard to Push The Last of Us on PS4 Past 60 FPS Jeg har liten forståelse innenfor temaet FPS og hva som er betegnet som "bra", men er det slik at høyere er bedre uansett? Ettersom jeg har sett at 60 FPS har blitt nevnt mange ganger så lurer jeg på hva det vil si for spillet om det går enda høyere også? http://frames-per-second.appspot.com Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Fps i dette tilfllet betyr antar bilder i sekundet. Jo høyere tall, jo bedre flyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå