Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom til poenget plx.

Poenget? Hvor bra spillet ser ut på sinnsykt crappy hardware. De tidligere Uncharted-spillene har også blitt seende bedre ut i det ferdige spillet enn i revealen (minus den ene kjente "buss-scenen" som ser dårligere ut). Jeg er også skeptisk til hva vi fikk se på E3, men med Naughty Dog vet man aldri, og jeg kommer aldri til å kalle folk som tror at det er gameplay steindumme. De er tross alt blant de beste i bransjen, og har også hatt ekstremt mye med hvordan maskinvaren i PS4 ble.

• Liker 1
Lenke til kommentar

They (Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette) confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine.

Vi vet ikke så mye enda, men når han reiser seg opp og går inn i jungelen f.eks, det er ikke umulig at det er gameplay. Ikke så mye å ta av, men gameplay er gameplay, om det er noen sekunder eller flere minutter (selv om jeg selvsagt hadde ønsket sistnevnte).

BothBrightGoitered.gif

Det jeg sliter litt med er 60fps med den grafikken. Blir spennende å se, jeg tar ihvertfall gjerne litt dårligere grafikk for 60fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...