Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Ikke tru dette er gameplay, må være steindum for å gå på den. Er samme som å tru Diablo cinematics er gameplay. Har du spilt The Last of Us? Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Noen som har fått Alpha tilgang til Destiny? Må en signe opp for Destiny Alphaen? Og hvor gjør en dette? Fant bare "beta" hos Bungie.net Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Må det og den varer kun en helg Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Må det og den varer kun en helg Hvor gjør en dette? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Ikke tru dette er gameplay, må være steindum for å gå på den. Er samme som å tru Diablo cinematics er gameplay. Har du spilt The Last of Us? Kom til poenget plx. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Tror fristen for å melde seg opp på Destiny Alpha gikk ut i går, 11 Juni. www.greatnessawaits.com/destiny (Ser ikke ut som om det er mulig å registrere seg lenger) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Ikke tru dette er gameplay, må være steindum for å gå på den. Er samme som å tru Diablo cinematics er gameplay. Har du spilt The Last of Us? Kom til poenget plx. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985 Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Faen, det suger. Fikk for meg at det skulle være en "åpen" Alpha, mens Betaen bare skulle være for folk som pre-ordered. Om noen får tilgang til Alphaen her, og er villig til å gameshare, så kan jeg gi en tilgang til Battlefield Hardline betaen (Har en kode til overs) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 In-engine betyr ikke gameplay. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Med tanke på hvordan cut-scenes så ut i TLoU og tidligere Uncharted spill på PS3 vs gameplay fra nevnte spill, tror jeg vi er ganske close med tanke på hvordan grafikken vil bli! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Kom til poenget plx. Poenget? Hvor bra spillet ser ut på sinnsykt crappy hardware. De tidligere Uncharted-spillene har også blitt seende bedre ut i det ferdige spillet enn i revealen (minus den ene kjente "buss-scenen" som ser dårligere ut). Jeg er også skeptisk til hva vi fikk se på E3, men med Naughty Dog vet man aldri, og jeg kommer aldri til å kalle folk som tror at det er gameplay steindumme. De er tross alt blant de beste i bransjen, og har også hatt ekstremt mye med hvordan maskinvaren i PS4 ble. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Store spoilers for de som ikke har spilt The Last of Us, forresten. Så hopp over om du ikke har spilt det selv. Men ja. Dæven. Er nesten så jeg snart kan la Nagina kalle meg steindum. Endret 12. juni 2014 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Store spoilers for de som ikke har spilt The Last of Us, forresten. Så hopp over om du ikke har spilt det selv. Men ja. Dæven. Er nesten så jeg snart kan la Nagina kalle meg steindum. Skuffende? Jeg har ikke spilt TLoU enda så jeg lar være å se den. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Det motsatte av skuffende. Det ser veldig, veldig bra ut, og det er jo tross alt bare et oppusset PS3-spill. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Har ikke sagt noe om grafikken, har jeg? har bare sagt at det er ikke gameplay video. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 They (Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette) confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine. Vi vet ikke så mye enda, men når han reiser seg opp og går inn i jungelen f.eks, det er ikke umulig at det er gameplay. Ikke så mye å ta av, men gameplay er gameplay, om det er noen sekunder eller flere minutter (selv om jeg selvsagt hadde ønsket sistnevnte). Det jeg sliter litt med er 60fps med den grafikken. Blir spennende å se, jeg tar ihvertfall gjerne litt dårligere grafikk for 60fps. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Fikk nettopp mail med tilgang til Destiny alpha. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Da fikk jeg og destiny kode Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Destiny, blir spennende å teste! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Synd jeg er borte mesteparten av helga haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå