Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

W. T. F! Det helt nydelig arbeid av ND. Spillet ser bra ut og om det faktisk er ingame så er det bare å ta av seg hatten og kjøpe en ny en for så ta av den også. Imponerende arbeid og dette lover godt for fremtiden om ND er kapable til å få til slike resultater. Håper The Divison vil klare å yte opp mot noe av det man ser av spillet i disse dager. Ser for meg at PS4 kan bli en pen konsoll å spille på over tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det bare å håpe at Naughty Dog ikke må nedskalere før release da. Watch Dogs ble kraftig nedskalert mellom trailer og release, håper ikke ND gjør samme PR-bommert.

 

Håper også de reduserer skytinga noe. Var litt vel voldsomt i den siste. Fikk nesten CoD-følelse til tider.

 

EDIT: Noen som veit sånn ca når dette spillet slippes? Er det seint 2015, eller er det lov å håpe på jule-release?

Og Last of Us? På US PSN-store står det 31.12.14, men det kan ikke stemme??

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Ja, har fått med meg at Uncharted kjørte på en PS4. Men det var ikke eksploderende fly, 25 fiender, granater og annet som fløy rundt. Jeg håper at de klarer å holde kvaliteten og flyten like bra som i denne traileren. Men uansett om de må nedskalere eller ikke så blir det kjøp. Har alltid likt Uncharted-serien, det er noe festlig med humoren, karakterene og den generelle kvaliteten over produksjonen jeg liker.

Lenke til kommentar

Testa BF Hardline litt nå. Artig vri men det ser jo helt likt ut som BF4. Kunne like greit vært en DLC.

Og som vanlig så er det kult å se på og ikke spesielt kult å spille. Typisk BF opplevelse for meg ihvertfall.

 

Det jeg håper på er at singleplayer biten er bra. Det ser ihvertfall veldig bra ut og så er det Visceral Games som står for det og ikke Dice.

Lenke til kommentar

Testa BF Hardline litt nå. Artig vri men det ser jo helt likt ut som BF4. Kunne like greit vært en DLC.

Og som vanlig så er det kult å se på og ikke spesielt kult å spille. Typisk BF opplevelse for meg ihvertfall.

 

Det jeg håper på er at singleplayer biten er bra. Det ser ihvertfall veldig bra ut og så er det Visceral Games som står for det og ikke Dice.

 

Enig her. Har spilt BF: Hardline i 2 timer ish nå og føler egentlig at det er helt likt som BF4 bare ikke i skogen og shit. Skjønner ikke helt hva som er "nytt". Opplever fortsatt framedrops etc. slik som BF4 var hos meg. Absolutt no-go her i gården. Spent på Destiny nå, og hvordan alphaen er.

Lenke til kommentar

Jeg har slitt siden dag 1 med at conquest på bf4 lugger. Min brors maskin er helt fin. Tenker å fabrikk sette den og se om det hjelper. Trenger jeg å ta backup?

 

 

Battlefield 4 sliter generelt noe sykt med FPS'en, i store 64-players Conquest. Når det er mye aktivitet, så føles det som om FPS'en synker ned i 20-ish-fps, for så å "speede" opp igjen til 60, når det ikke skjer noe. Så bare slapp av, det er ikke konsollen din. Har både Xbox One og PS4, og problemene er ennå litt større på X1'en (Paracel Storm er uspillbar, når stormen og regnet kicker inn for fult. Men til gjengjeld, så føles FPS'en noe bedre på mange av DLC kartene.).

 

Men det som er enda verre for min del, er Ghost på PS4. Får helt tilfeldige og merkelige FPS drops der, som kommer fra tid til annen, og varer i 2-3 sekunder, som det finnest ingen unnskyldning for IW å ha fucket opp med.

Lenke til kommentar

Kan virke som om et "PS4 performance boost" rykte i mai er noe vi ser resultatet av i ND sin trailer?

 

"that's what Sony should play at E3 when ND shows off the face melting work the ICE team has done"

 

http://www.gamepur.com/news/14676-ps4-receiving-massive-performance-boost-team-ice-port-difference-will-grow-.html

 

Twitter

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

Testa BF Hardline litt nå. Artig vri men det ser jo helt likt ut som BF4. Kunne like greit vært en DLC.

Og som vanlig så er det kult å se på og ikke spesielt kult å spille. Typisk BF opplevelse for meg ihvertfall.

 

Det jeg håper på er at singleplayer biten er bra. Det ser ihvertfall veldig bra ut og så er det Visceral Games som står for det og ikke Dice.

 

Enig her. Har spilt BF: Hardline i 2 timer ish nå og føler egentlig at det er helt likt som BF4 bare ikke i skogen og shit. Skjønner ikke helt hva som er "nytt". Opplever fortsatt framedrops etc. slik som BF4 var hos meg. Absolutt no-go her i gården. Spent på Destiny nå, og hvordan alphaen er.

 

 

Dette er helt klart en beta. Langt dårligere optimalisert en BF4, mye framedrops og kjipe animasjoner og ellers ikke helt visuelt på plass. Rakk såvidt 2 raske runder i går. Er ikke rom for mye spilling denne uken her uansett..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...