Idba Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Apropos beta, er Destiny alpha og beta åpent i EU til helgen? Eller er dette eksklusivt for US PSN? Er nok for alle tror jeg. Skrev ned både EU og Us brUkerne mine Endret 11. juni 2014 av Idba Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Apropos beta, er Destiny alpha og beta åpent i EU til helgen? Eller er dette eksklusivt for US PSN? Husker ikke helt hva som ble sagt på pressekonferansen i går om hva som skulle til for å få tilgang til alpha. Men jeg vet at for å få tilgang til betaen så må man forhåndsbestille spillet og registere seg hos Bungie på nett for å få tilgang. Kan hende at det er det samme med alpha testen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 The Assembly annonsert for PS4. http://www.youtube.com/watch?v=e0XVkP6lXOU Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Apropos beta, er Destiny alpha og beta åpent i EU til helgen? Eller er dette eksklusivt for US PSN? Husker ikke helt hva som ble sagt på pressekonferansen i går om hva som skulle til for å få tilgang til alpha. Men jeg vet at for å få tilgang til betaen så må man forhåndsbestille spillet og registere seg hos Bungie på nett for å få tilgang. Kan hende at det er det samme med alpha testen. Må registrere seg og bli plukket ut til alpha også ja. Men ang. Uncharted 4: Uncharted 4′s Trailer Was A Part of An Actual Level In The Game, Was All In-Engine 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Men ang. Uncharted 4: Uncharted 4′s Trailer Was A Part of An Actual Level In The Game, Was All In-Engine Sykt, hvis dette stemmer så bøyer jeg meg i støvet for Naughty Dog. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Men ang. Uncharted 4: Uncharted 4′s Trailer Was A Part of An Actual Level In The Game, Was All In-Engine Sykt, hvis dette stemmer så bøyer jeg meg i støvet for Naughty Dog. Allikevel satser de på 1080p og 60 fps. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Hmm kanskje de toner ned action-biten da Om spillet skal kjøre i 1080p og 60fps, med den grafikken der og like mye action og fiender på skjermen som de tidligere spillene....rett og slett vansker for å tro det altså. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg har ingen fakta å slå i bordet med, men jeg kan tenke meg det er lettere å optimalisere spillet for kun en plattform. Nå sliter tydeligvis spill med at de må taes hensyn til å være bra på også gammel maskinvare. I tillegg til at nye multiplattform spill må kjøres bra også på en langt svakere konsoll (X1). ND kan kun fokusere på å få Uncharted 4 til å se drit bra ut på en konsoll. I tillegg, ND er vel et av de aller beste spillselskapene. Synes de er ekstreme på å pushe Sony konsollene! Eksempel vil være Uncharted 1 som kom i 2007, det ser bra ut til at det kom på den tiden og til en konsoll som ikke akkurat var "bra" og lett å utvikle til. Endret 11. juni 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Hmm kanskje de toner ned action-biten da. Hadde vært morsomt om spillet gikk mer ut på utforskning og gåteløsning. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Definitivt. Gjør heller skytebiten MORSOM og mer givende en dritten det har vært til nå. Misforstå meg rett, jeg har all tro på at ND gir oss en visuell opplevelse ulik noen annen på PS4, og jeg skal spise ordene mine om det virkelig er den kvaliteten i retail utgaven. Endret 11. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg synes nå skytebiten er morsom nok i Uncharted-spillene og jeg, men det hadde vært forfriskende med noe nytt. Så kan de heller ta med skytedelen av spillet i MP, Uncharted MP er faktisk blant de morsomste MP-spillene på konsoll, veldig undervurdert. Spesielt om man spiller splitscreen med en kamerat. Fy faen. Moro, moro, moro! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Fikk aldri sansen for online biten, men så er jeg sikkert forumets største sytepave når det kommer til våpen -og skytefølelse i Uncharted spillene, og jeg elsker å bashe den biten av serien ved enhver anledning tilgjengelig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Våpen og skytefølelsen var ikke det beste, det som gjorde det morsomt var, vel, at det var morsomt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Uncharted 4 kommer til å bli magisk, men håper de legger seg på en roligere, mørkere og mer voksen linje, a la Last of Us. U3 ble mye villskap, det kan gå for langt også. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg har slitt siden dag 1 med at conquest på bf4 lugger. Min brors maskin er helt fin. Tenker å fabrikk sette den og se om det hjelper. Trenger jeg å ta backup? Endret 11. juni 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Også med den siste patchen som kom nå? DICE lovte jo at den skulle fikse opp i alle problemene. http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/new-netcode-update-rolling-out/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Er heavy fps drop jeg sliter med Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 Noen som har vært borti at maskinen innimellom lager "2 biipe-lyder", når du skrur den av, for så at den bruker litt ekstra tid på å skru seg av? Har opplevd det en håndfull ganger. Men i går, da jeg skrudde av konsollen, så ladge den 2 biipe-lyder, etter at jeg hadde skrudd den av. Men den skrudde seg ikke helt av. Den stod bare å flashet med det hvite lyset i ca. 10 min, før jeg bare trakk utav strømkabelen. I dag startet den opp i "safe modus", før den restartet normalt. Jeg er ikke helt sikker og gjetter litt nå. Men trykker du kort på powerknappen, så vil PS4 gå i standby modus. Det bruker den en del tid på å gå inn i. Holder du powerknappen inne i 7 sekunder, vil det komme en annen lyd fra maskinen, og den skrur seg helt av. Tror det er den problemstillingen du opplever. Og hvis du da trykker kort, og PS4 forbereder stand-by, for at du så drar ut strømmen. Da får du beskjed om at den ikke ble avsluttet korrekt. Så prøv det. Hold power inne i 7 sekunder neste gang. Det beste er uansett å skru konsollen av via håndkontrollen. Da er du jo 100% sikker på om du velger Stand-by, eller "Slå av PS40" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg er glad de tilbyr alpha. Selv om spillet ikke er ferdig er det konseptet jeg er mest spent på. Jeg føler at Destiny er veldig overhypet, derfor vil jeg bedømme det selv. Så får jeg heller bli overbevist eller få bekreftet inntrykket jeg har frem til nå. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 12. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har ingen fakta å slå i bordet med, men jeg kan tenke meg det er lettere å optimalisere spillet for kun en plattform. Nå sliter tydeligvis spill med at de må taes hensyn til å være bra på også gammel maskinvare. I tillegg til at nye multiplattform spill må kjøres bra også på en langt svakere konsoll (X1). ND kan kun fokusere på å få Uncharted 4 til å se drit bra ut på en konsoll. I tillegg, ND er vel et av de aller beste spillselskapene. Synes de er ekstreme på å pushe Sony konsollene! Eksempel vil være Uncharted 1 som kom i 2007, det ser bra ut til at det kom på den tiden og til en konsoll som ikke akkurat var "bra" og lett å utvikle til. Da får jeg bare bøye meg i støvet: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå