Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

FarCry4 ser forresten sykt ut. Samme gjør batman. Morsomt at GTA V kommer til ps4/xone også, men tror ikke jeg blir å kjøpe det

Gleder meg veldig til Far Cry 4. Og GTA V. Droppet å spille det på forrige gen fordi jeg ville vente og se om det kom på PS4. Angrer ikke på det valget nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhengig av hvor god PC-porten er , eventuelt hvor bra spillet ser ut på PS4 kommer jeg nok til å kjøpe spillet på nytt. Der var så bra at jeg har lyst å gjenoppleve det.

Og FPS-en og draw distancen i spillet var forferdelig. VIrkelig. Derfor rundet jeg bare selve storyen uten å bruke for mye tid på sideaktiviteter, ville spare det til next gen-versjonen.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Støtter vel faktisk ingen BT-headsett ?

EDIT: Mulig det har kommet støtte for flere headsets i de siste oppdateringene ?

Den støtter både det gamle blåtann headsettet til PS3 og det nye Pulse headsettet nå ja...

Det kom som du påpekte i en oppdatering for en tid tilbake :)

Må dog si det nye er en del bedre enn det gamle :p

Men det er fortsatt ved bruk av disse grelle USB-køddene i front? Er utrolig fornøyd med mine A50 klokker, men jeg tilgir aldri Sony for at det gniet seg på ÉN ussel USB i bakkant av konsollen. Håpløst om det skal se ryddig ut :p

Har samme headsett som deg og ikke bare deg det irriterer.

Prøvde meg på en versjon med å ta 10 meter optisk kabel og legge rundt til der jeg satt og ta strøm fra en usb lader. Men den skulle jo selvfølgelig "prate" med ps4 igjennom usb kontakten også, noe jeg regnet med. Så det var 79 kroner rett i dass :p

Edit:

Noen som har en linkt til hele pressekonferansen til Sony fra E3, prøvde å titte på youtube, man fant ikke noe i farten.

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

Kom det noen eksakt dato for the last of us? Jeg så ikke traileren fordi den snakket om at den inneholdt spoilers og jeg vil helst unngå de siden jeg ikke har spilt det på PS3 enda.

29 juli / 1 august, usikker på hvilken som gjelder for EU.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti at maskinen innimellom lager "2 biipe-lyder", når du skrur den av, for så at den bruker litt ekstra tid på å skru seg av?

Har opplevd det en håndfull ganger. Men i går, da jeg skrudde av konsollen, så ladge den 2 biipe-lyder, etter at jeg hadde skrudd den av. Men den skrudde seg ikke helt av. Den stod bare å flashet med det hvite lyset i ca. 10 min, før jeg bare trakk utav strømkabelen. I dag startet den opp i "safe modus", før den restartet normalt.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti at maskinen innimellom lager "2 biipe-lyder", når du skrur den av, for så at den bruker litt ekstra tid på å skru seg av?

Har opplevd det en håndfull ganger. Men i går, da jeg skrudde av konsollen, så ladge den 2 biipe-lyder, etter at jeg hadde skrudd den av. Men den skrudde seg ikke helt av. Den stod bare å flashet med det hvite lyset i ca. 10 min, før jeg bare trakk utav strømkabelen. I dag startet den opp i "safe modus", før den restartet normalt.

Har hatt det selv... Mitt første tilfelle var da jeg skulle starte et spill, men det starta ikke. Fikk ikke lov å gjøre noen ting. Så jeg skrudde systemet av og da peip den 2 ganger og lyset flashet i ca. 10 minutt før jeg ble lei og drog ut kontakten. Satte den inn igjen for at den da boota opp i safe modus. Vet ikke hva problemet er :(

Lenke til kommentar

Ønskeliste

1. Infamous second son

2. Unity

3. GTA 5 PS4

4. Metal Gear 5

5. Sniper Elite 3

6. Divison

7. Rainbox Six

8. The Order

9. Last of us remastered

10. Watch Dogs

11. Minecraft PS4

12. Mortal Comat x

13. Battlefield Hardline

14. COD

15. Dead Island 2

16. Wolfenstein

17. Far Cry 4

18. Driveclub

19. GT7

20. Diablo 3

Hvordan i helvette skal jeg få tid og penger til alt dette? :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...