Rider of Reason Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Men alt jeg kjøper av spill er 99% fysiske, fordi jeg liker å samle Hehe, da er vi i samme båt. Så det er egentlig en problemstilling som ikke gjelder oss så mye. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Bryr meg ikke. Det verste som kan skje er at jeg mister spillene mine, og det er ikke så farlig, ettersom jeg er en person som normalt spiller spill en gang, og ikke rører de igjen. Da er det vel bedre å kjøpe de fysisk og bytte de inn når du har spillt se en gang? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Bryr meg ikke. Det verste som kan skje er at jeg mister spillene mine, og det er ikke så farlig, ettersom jeg er en person som normalt spiller spill en gang, og ikke rører de igjen. Da er det vel bedre å kjøpe de fysisk og bytte de inn når du har spillt se en gang?Har tenkt tanken. Men for å få noe særlig for spilene må man selge de selv, på finn eller noe. Det er litt for mye styr. I tillegg så vil jeg da føle meg ubevisst presset til å fullføre spillet så raskt som mulig, slik at jeg kan selge det videre mens det fortsatt er verdt noe. Men det avgjørende er at jeg ikke sparer så mye penger. Får kjøpt flunkende nye spill digitalt for 350 på konsoll. På PC zfinner jeg ofte spillene enda billigere. (Kjøper det meste på PC) Fysiske spill får jeg i beste fall kjøpt for 499, og hvis jeg da selger det videre for 250 sparer jeg "bare" en hundrelapp per spill. Det er det ikke verdt det synes jeg. Påpek gjerne feil i resonnementet mitt. Endret 8. juni 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Det er ingen feil i resonementet ditt. Men du kan legge til at de som selger spillet igjen, (og sjelden får så mye for det), ikke lenger har spillet.Altså, kjøpe spill for 500,- selge for 350,- og har spilt spillet (raskt og brutalt for å få pengene igjen), for ca 150-200,-Så har de ikke spillet lengre når de en dag fikk lyst til å spille gode gamle tittel A eller B. Så er det noe med å ha spillene liggende klar på menyen uten å skifte plate.Har faktisk mye for meg å si om jeg "gidder" å gå til hyllen, rote frem spillet, ta ut tidligere plate fra PS4, skubbe i neste plate, putte gamle i omslag, og sette på plass.Har jeg 5-10 minutter å slå i hel før et tv-program blir det heller et par baner på trials fusion (hdd) enn NFS Rivals (plate). Samt problemstillingen med fare for skade i plate. (Og gud forby, innbrudd, brann eller tap. Så kan downloades bare hentes på nytt på ny konsoll. Det går ikke med plater). Nei, de som ikke har skjønt gigget med downloads har ikke skjønt fremtiden.Hvor mange kjenner du som faktisk har hele cd-samlingen sin fremme og jevnlig blar i den?Hvor mange kjenner du som spiller mye på mobilen sin, selv uten å ha et eneste cover i hyllen? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Du klarer ikke se forskjellen på et spill på 10 MB og et på 50 GB? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg bruker som regel noen uker på å gjennmføre spil, har enda ikke spillt igjennom Wolfenstein f.eks. Alt etter hvordan spill lanseres i forhold til skiftplan og friuker. Jeg går utelukkende for billige digitale løsninger fra denne generasjonen av da jeg ikke er interessert i å fylle hyllene mine med spillcover lenger. Når det kommer til nedlasting av store titler tar det sjelden lang tid for min egen del, med mindre tjenesten har tryna helt og holdent. Endret 8. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Synes at den håndkontrollen er litt geniall. Jeg har koblet PS4 mot PC-skjerm. I håndkontroller nr 2 har jeg puttet inn lyd-inngang, og med håndkontroll spiller jeg som vanlig. Så utrolig lettvint! Det som er litt kjipt at ps4 ikke støtter min bluetooth headsett :/ EDIT: Nå står PS4 ikke langt unna ruteren, 20 GB gikk på 2-3 timer tror jeg. Så fungerer fint her. Endret 8. juni 2014 av MadRos Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Støtter vel faktisk ingen BT-headsett ? EDIT: Mulig det har kommet støtte for flere headsets i de siste oppdateringene ? Endret 8. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Du klarer ikke se forskjellen på et spill på 10 MB og et på 50 GB? Hele spillet må innstalleres uansett. Disk er vel kun for validering av lisens Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Støtter vel faktisk ingen BT-headsett ? EDIT: Mulig det har kommet støtte for flere headsets i de siste oppdateringene ? Den støtter både det gamle blåtann headsettet til PS3 og det nye Pulse headsettet nå ja... Det kom som du påpekte i en oppdatering for en tid tilbake Må dog si det nye er en del bedre enn det gamle Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 GTA V til ps4 http://www.rockstargames.com/newswire/article/52261/Grand-Theft-Auto-V-Coming-this-Fall-to-PlayStation-4-Xbox Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Ang. Uncharted 4 traileren: Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Sony ekslusivene har ofte hatt lekker grafikk i forhold til andre spill på samme konsoller så Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Ang. Uncharted 4 traileren: Hvis det er den samme traileren som jeg har sett så er det GARANTERT ikke ingame visuals. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Ang. Uncharted 4 traileren: Hvis det er den samme traileren som jeg har sett så er det GARANTERT ikke ingame visuals. Vel, det er bare kommet en trailer så det er samme. Man må ta dette med en god klype salt, kommer til å bli stor forskjell til ferdig spill. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Ang. Uncharted 4 traileren: Hvis det er den samme traileren som jeg har sett så er det GARANTERT ikke ingame visuals. Vel, det er bare kommet en trailer så det er samme. Man må ta dette med en god klype salt, kommer til å bli stor forskjell til ferdig spill. Ja, selv om traileren er "captured" og rendret på en PS4 så betyr ikke det at det er "gameplay" grafikk. Så ikke forvent dette med mindre man ønsker å å bli skuffet ved release. Endret 10. juni 2014 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 http://nd.images.s3.amazonaws.com/video/U4-E3-Teaser-FINAL-Online-HQ-5994_H266_gamersyde-update.mp4 For en heftig grafikk, blås denne opp på full hd skjermen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Hm merker med årene at det blir færre og færre eksklusive spill. Både på MS og Sony sin konferanse er jo mesteparten multiplatform, ikke at det er dumt. Men sitter igjen etter begge konferansene at jeg ikke ble spesielt overrasket. FarCry4 ser forresten sykt ut. Samme gjør batman. Morsomt at GTA V kommer til ps4/xone også, men tror ikke jeg blir å kjøpe det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Støtter vel faktisk ingen BT-headsett ? EDIT: Mulig det har kommet støtte for flere headsets i de siste oppdateringene ? Den støtter både det gamle blåtann headsettet til PS3 og det nye Pulse headsettet nå ja... Det kom som du påpekte i en oppdatering for en tid tilbake Må dog si det nye er en del bedre enn det gamle Men det er fortsatt ved bruk av disse grelle USB-køddene i front? Er utrolig fornøyd med mine A50 klokker, men jeg tilgir aldri Sony for at det gniet seg på ÉN ussel USB i bakkant av konsollen. Håpløst om det skal se ryddig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå