CaZpeR Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 Update 1.71 ute nå. Noen som vet om den gjør noe spesielt? Fikser rumble buggen satser jeg på. Irriterende å måtte slå av og på kontrollen for at rumble effekten skal virke Hmm... Har ikke opplevd dette selv. Fungerer helt fint her. Prøvd med annen kontroller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 Merket det bare i Wolfenstein. Søkte det opp på nettet og det var visst ikke så uvanlig etter siste oppdatering. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 Ha, ja hadde jo vært typisk. Jobber 12 timers skift 7 dager neste uke lol. Men fri uken etter da Jobber du på Kårstø? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 Det er jo helt korrekt Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg også jobber dag neste uke der, hehe:P Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har alltid trodd at Mala var nordlening Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Support/PS4-WiFi-So-Slow-It-s-Unusable/m-p/20859149/highlight/true#M12736 Stemmer det at PS4 ikke støtter 5ghz nettverk? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Support/PS4-WiFi-So-Slow-It-s-Unusable/m-p/20859149/highlight/true#M12736 Stemmer det at PS4 ikke støtter 5ghz nettverk? Mhm, forbanna piss er det også. her i hus er 2.4 meget ustabilt for en eller annen merkelig grunn, men 5 fungerer helt tipp topp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Support/PS4-WiFi-So-Slow-It-s-Unusable/m-p/20859149/highlight/true#M12736 Stemmer det at PS4 ikke støtter 5ghz nettverk? Mhm, forbanna piss er det også. her i hus er 2.4 meget ustabilt for en eller annen merkelig grunn, men 5 fungerer helt tipp topp. Selvfølgelig, 5ghz er vel noen hakk over. Spesielt når man skal ha stabil flyt over lengre distanser. Spent på om 5-6 år, når vi fortsatt har samme antenne i en PS4, som i en 15 år gammel Xbox 360. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 4 eksamener i år, gjør at jeg har ikke fått rørt ps4en på 1 måned. Watch dogs og wolfenstein ligger i plastikken enda. Og rett etter siste eksamen neste torsdag stikker jeg til syden i 2 uker, så blir lenge til spilling uff, merker det klør i fingra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Jeg også jobber dag neste uke der, hehe:P Jeg har alltid trodd at Mala var nordlening Innleid eller? Vestlending ftw her altså, nærmere bestemt fra Odda, men vi banner og er hissige på vårt vis vi også Det er i grunn helt utrolig at Sony valgte å kjøre spareblusset på 5ghz nettverket ja...det kan umulig være mye å forlange altså. Endret 3. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Har bestilt meg Kontrol Freek CQC og skal kjøpe en ekstra DS4 pluss dual charging station neste uke. Andre must have accessories? Vurderer kanskje en ny PS Vita slim med Borderlands 2 til kr 1200 på amazon, men litt usikker på hvorvidt det er verdt det, og om jeg får noen synergieffekter med pa vita+ ps4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 CQC er faktisk veldig gode 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Ja, jeg landet til slutt på dem, fint kompromiss siden jeg spiller mest single player, men gir likevel litt høyde, beskyttelse og bedre grep på stikkene. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg også jobber dag neste uke der, hehe:P Jeg har alltid trodd at Mala var nordlening Innleid eller? Vestlending ftw her altså, nærmere bestemt fra Odda, men vi banner og er hissige på vårt vis vi også Det er i grunn helt utrolig at Sony valgte å kjøre spareblusset på 5ghz nettverket ja...det kan umulig være mye å forlange altså. Nei, jobber i drift Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Fytti grisen. Akkurat kommet hjem fra siste eksamen og tatt sommerferie, god stemning, PS4 har kommet på posten, løper entusiastisk hjem, åpner pakken, og finner en PS3-bundle med GTA. #cdon #vikarerpålageret 4 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Fytti grisen. Akkurat kommet hjem fra siste eksamen og tatt sommerferie, god stemning, PS4 har kommet på posten, løper entusiastisk hjem, åpner pakken, og finner en PS3-bundle med GTA. #cdon #vikarerpålageret Ouch! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Fytti grisen. Akkurat kommet hjem fra siste eksamen og tatt sommerferie, god stemning, PS4 har kommet på posten, løper entusiastisk hjem, åpner pakken, og finner en PS3-bundle med GTA. #cdon #vikarerpålageretHaha, ser for meg jenta på lageret: "jamen han bestilte jo en sånn plæistæisjen". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå