Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Update 1.71 ute nå. Noen som vet om den gjør noe spesielt?

Fikser rumble buggen satser jeg på. Irriterende å måtte slå av og på kontrollen for at rumble effekten skal virke :p

Hmm... Har ikke opplevd dette selv. Fungerer helt fint her. Prøvd med annen kontroller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mhm, forbanna piss er det også. her i hus er 2.4 meget ustabilt for en eller annen merkelig grunn, men 5 fungerer helt tipp topp.

Selvfølgelig, 5ghz er vel noen hakk over. Spesielt når man skal ha stabil flyt over lengre distanser.

Spent på om 5-6 år, når vi fortsatt har samme antenne i en PS4, som i en 15 år gammel Xbox 360.

Lenke til kommentar

Jeg også jobber dag neste uke der, hehe:P

Jeg har alltid trodd at Mala var nordlening :p

Innleid eller?

Vestlending ftw her altså, nærmere bestemt fra Odda, men vi banner og er hissige på vårt vis vi også :p

Det er i grunn helt utrolig at Sony valgte å kjøre spareblusset på 5ghz nettverket ja...det kan umulig være mye å forlange altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har bestilt meg Kontrol Freek CQC og skal kjøpe en ekstra DS4 pluss dual charging station neste uke. :D Andre must have accessories?

Vurderer kanskje en ny PS Vita slim med Borderlands 2 til kr 1200 på amazon, men litt usikker på hvorvidt det er verdt det, og om jeg får noen synergieffekter med pa vita+ ps4.

Lenke til kommentar

Jeg også jobber dag neste uke der, hehe:P

Jeg har alltid trodd at Mala var nordlening :p

Innleid eller?

Vestlending ftw her altså, nærmere bestemt fra Odda, men vi banner og er hissige på vårt vis vi også :p

Det er i grunn helt utrolig at Sony valgte å kjøre spareblusset på 5ghz nettverket ja...det kan umulig være mye å forlange altså.

Nei, jobber i drift :)

Lenke til kommentar

Fytti grisen. Akkurat kommet hjem fra siste eksamen og tatt sommerferie, god stemning, PS4 har kommet på posten, løper entusiastisk hjem, åpner pakken, og finner en PS3-bundle med GTA. #cdon #vikarerpålageret

Haha, ser for meg jenta på lageret: "jamen han bestilte jo en sånn plæistæisjen".
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...