Allt í lagi Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Noen som skal gjøre som denne karen gjorde under PS3 lanseringen da? Hehe! Skal si den tålte mye juling. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Haha, hva faen? ---- http://www.vg247.com/2013/05/27/stay-away-from-drm-gamers-tell-sony/ http://www.pushsquare.com/news/2013/05/gamers_bombard_playstation_executives_with_used_game_pleas_for_ps4 Bra tiltak. Endret 27. mai 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 bra du velger ps4... Det beste med det, er at jeg har deg på mitt lag. Så slipper jeg å irritere meg innimellom 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 http://www.gameranx.com/updates/id/14952/article/sony-employees-respond-to-ps4-no-drm-campaign/ Se på det, gitt. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 http://www.gameranx....o-drm-campaign/ Se på det, gitt. jepp, ps4 all the way... xbone SUX!!1 Det beste med det, er at jeg har deg på mitt lag. Så slipper jeg å irritere meg innimellom jepp du og jeg er buddies... no problemo 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det betyr fremdeles ikke at PS4 ikke vil få DRM på brukt-spill eller lignende. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Sony har vinglet og vært veldig vag når det gjelder deres syn på bruktspill. Tror utiverene har så mye makt at de krever dette fra begge konsollprodusentene. Det blir i hvertfall veldig rart om den ene konsollen har en bruktspillsperre, men ikke den andre. Da vet man hvilken konsoll som blir prioritert av utgivere og utviklere. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Sony har vinglet og vært veldig vag når det gjelder deres syn på bruktspill. Tror utiverene har så mye makt at de krever dette fra begge konsollprodusentene. Det blir i hvertfall veldig rart om den ene konsollen har en bruktspillsperre, men ikke den andre. Da vet man hvilken konsoll som blir prioritert av utgivere og utviklere. Ja den som klart mest velger siden det er bruktspill sperre på den andre. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ja den som klart mest velger siden det er bruktspill sperre på den andre. Er rimelig sikker på at Xbox One blir en større suksess i det viktigste terretoriet, nemlig Nord-Amerika. Uansett vil utgivere være mer interessert i den platformen der de vet de får inntekt fra hvert solgte spill. Men dette er på mange måter en ikke-sak, for PS4 kommer til å ha bruktspillsperre den også. Sony bare håper at Microsoft skal få alle de negative overskriftene, og de selv kan fly litt under radaren. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Er rimelig sikker på at Xbox One blir en større suksess i det viktigste terretoriet, nemlig Nord-Amerika. Uansett vil utgivere være mer interessert i den platformen der de vet de får inntekt fra hvert solgte spill. Men dette er på mange måter en ikke-sak, for PS4 kommer til å ha bruktspillsperre den også. Sony bare håper at Microsoft skal få alle de negative overskriftene, og de selv kan fly litt under radaren. resten av verden som er det viktigste makede for ps4, er større en nord-amerika...og jeg kan si deg her å nå at det ikke blir noe drm på ps4. xbots er så desperate nå at dem ønsker alt vondt på ps4 for å rettferdiggjøre sitt valg av microsoft.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 resten av verden som er det viktigste makede for ps4, er større en nord-amerika...og jeg kan si deg her å nå at det ikke blir noe drm på ps4. xbots er så desperate nå at dem ønsker alt vondt på ps4 for å rettferdiggjøre sitt valg av microsoft.. Har begge konsoller jeg, og kommer til å kjøpe begge de nye konsollene, så jeg trenger ikke rettferdiggjøre noe. Jeg kan garantere deg her og nå at Sony kommer til å ha en eller annen form for bruktspillsperre. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Har begge konsoller jeg, og kommer til å kjøpe begge de nye konsollene, så jeg trenger ikke rettferdiggjøre noe. Jeg kan garantere deg her og nå at Sony kommer til å ha en eller annen form for bruktspillsperre. må nokk skuffe deg der, man kan bare se hva nintendo har gjort av valg angående drm. for å se hvilken retting sony kommer til å ta. det er store kulturelle forskjell på et japansk og et amerikansk selskap. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Har begge konsoller jeg, og kommer til å kjøpe begge de nye konsollene, så jeg trenger ikke rettferdiggjøre noe. Jeg kan garantere deg her og nå at Sony kommer til å ha en eller annen form for bruktspillsperre. Om Ps4 ikke gjør det, vinner Sony denne generasjon før den har startet. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Får håpe at Sony har et ess i ermet nå når det er sagt at cloud gaming visstnok skal gjøre Xbox One 3-4 ganger kraftigere enn de rene specsene på maskinen. Kjipt å være fanboy da, gitt.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Cloud-opplegget er bare bull. PR-jippo. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ok bra. Trodde et øyeblikk at selskaper som annonserte spesifikke detaljer om noe de selger var forpliktet til å ikke villede forbrukerne med vilje.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Ok bra. Trodde et øyeblikk at selskaper som annonserte spesifikke detaljer om noe de selger var forpliktet til å ikke villede forbrukerne med vilje.. Det hindrer dem ikke i å gjøre det (ja, reglene eksisterer). Høres det ut som det er for godt til å være sant, så er det som regel det. I dette tilfellet så kan jeg tenke meg til at under en eller annen sjelden omstendighet så kan Xbox One levere ytelsen den lover via nettskyen, men i praksis så skjer det vel omtrent aldri pga. rundt omliggende forhold som er systematisk eliminert i et hemmelig underjordisk laboratorium. Jeg skulle gjerne nevnt noen eksempler, men det er så mange at jeg klarer ikke å komme med et konkret. Endret 28. mai 2013 av Nedward Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 må nokk skuffe deg der, man kan bare se hva nintendo har gjort av valg angående drm. for å se hvilken retting sony kommer til å ta. det er store kulturelle forskjell på et japansk og et amerikansk selskap. Er villig til å legge penger på at Sony har en løsning for bruktspill. Bare det at EA har gått bort fra online-pass er et klart tegn på det. Utgiverene kommer ikke til å godta en løsning der bruktspill ikke reguleres, og Sony har ikke råd til å lage fiender av sterke utgivere. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 må nokk skuffe deg der, man kan bare se hva nintendo har gjort av valg angående drm. for å se hvilken retting sony kommer til å ta. det er store kulturelle forskjell på et japansk og et amerikansk selskap. Eeeh... Nintendo's DRM-system er elendig. Folk får bare krysse fingrene for at Sony fortsetter med DRM-løsningen de valgte til PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå