Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det lille som er ser bra ut, visuelt pent og interessant stemning. Ergo ser det lovende ut så langt. :p Selvfølgelig kan det endre seg når vi får se mer, derfor jeg håper de viser mer på E3. Da vil det enten fortsette å se lovende ut, eller så slutter det å være lovende. :)

Nja, synes både gameplayet og miljøene ser ganske standard ut. Men kan jo ta feil. :)

Lenke til kommentar

Lovende? Vi ser jo ingenting der, annet enn en svært kort tredjepersonsspill?

Har du spilt Demon's Souls og/eller Dark Souls 1&2?

Alle tre, faktisk. Ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. Likte Dark Souls 1, men Dark Souls 2 var gørrkjedelig. Er jo bare Dark Souls 1 med nye fiender og områder, og den samme ræva UIen.

Lenke til kommentar

Du ser noen sekunder med gameplay og bestemmer deg for at det er Dark Souls 3? :huh: Gameplayet ser ganske standard ut, noe det også er i Souls-spillene. Problemet er at gameplayet er rimelig ræva i Souls-spillene i forhold til veldig mange andre nyere spill. Men uansett, vi vet alt for lite om dette spillet til å si noe konstruktivt.

Lenke til kommentar

Bruker dere norsk PSN? Kan man f.eks. bytte til amerikansk PSN og kjøpe spill til 360 kroner og så bytte tilbake til norsk PSN, eller hvordan foregår dette? :) Kikket litt på websiden til PSN norge, og jeg fant hvertfall ikke The last of us remastered da jeg søkte etter det. Kanskje det ligger i den amerikanske @Malla?

Lenke til kommentar

Hei!

Snart på tide å hoppe i den nye generasjonen av konsoller nå. Fant denne pakken hos proshop: http://www.proshop.no/Spillkonsoll/Sony-Playstation-4-og-inFamous-Second-Son-2438960.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Det er ganske grei pris for en bundle da. Vet dere om dette er the real stuff? Jeg har ikke lyst å ende opp med en gråimportert versjon med feil strømkabel, feil online-spilling osv.

Konsollen er sonefri, og det burde stå engelsk import om det er tilfellet. Grei pris om du liker spillet. Jeg går nok for Watch Dogs bundle til 200 kr mer.

Lenke til kommentar

Hmm. Sannsynligvis dumt spørsmål dette, men hvorfor skal noen da gidde å kjøpe et spill i norsk PSN til 600 spenn når de bare kan kjøpe det gjennom den amerikanske PSN for 60 dollar?

Fordi det jo er litt "på kanten" å gjøre det. Og jeg ser for meg at man en eller annen gang inn i framtiden stiller svakere om du skulle ha noen problemer av noe slag.
Lenke til kommentar

Bruker dere norsk PSN? Kan man f.eks. bytte til amerikansk PSN og kjøpe spill til 360 kroner og så bytte tilbake til norsk PSN, eller hvordan foregår dette? :) Kikket litt på websiden til PSN norge, og jeg fant hvertfall ikke The last of us remastered da jeg søkte etter det. Kanskje det ligger i den amerikanske @Malla?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 les denne linken.

Kjøper via amerikansk PSN, med kort kjøpt fra amazon. Bytter bruker og spiller på den norske.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...