Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra. Koster jo bare litt over 30 spenn i måneden. :)

Er det noen av dere som har litt peil på hvem det er som distribuerer xbox til for eksempel CDON? De har fått inn watch dogs bundlen (http://cdon.no/spill/playstation_4_+_watch_dogs_(nordic)-27016369?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Playstation+4+++Watch+Dogs+(Nordic)&utm_content=27016369&utm_campaign=prisjakt_no_), og jeg lurte litt på om det var Nordisk Film som var distributør (greit å vite i tilfelle konkurs eller kluss, ref. tidligere spørsmål i denne tråden). Da jeg spurte kundeservice sa de bare at det var nordisk versjon og nordisk distributør. :) Kan det være andre som distribuerer PS4 til CDON grått?

Lenke til kommentar

-

Haha, kan jeg spørre hvilen gamestop dette var? Jobber i Gamestop selv, og ja vi har et helt sinnsykt salgspress. Må ikke bli sur på den stakkars deltiden som sikkert jobbet :green:

Så dere blir presset til det ja? Var innom og kjøpte PS4 bundle med Watch Dogs, og hadde ikke hatt noe i mot å ha en liten uformell og hyggelig samtale med fyren bak disken om det jeg nettopp hadde kjøpt. Ble lite rom for det når jeg ble pushet på alt mulig rart i de fem minuttene jeg sto der. Skikkelig slitsomt, men forståelig. Virker som om absolutt hele gamingindustrien har blitt gjennomsyret av idéen om så mye pengemelking som mulig, ikke bare EA.

Er dessverre sånn spillindustrien har blitt. La meg gjette, gameprotection, powertrade card, season pass, gameinformer og ''Du skal ikke forhåndsbestille noen spill da?''

Lenke til kommentar

Bra. Koster jo bare litt over 30 spenn i måneden. :)

Er det noen av dere som har litt peil på hvem det er som distribuerer xbox til for eksempel CDON? De har fått inn watch dogs bundlen (http://cdon.no/spill/playstation_4_+_watch_dogs_(nordic)-27016369?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Playstation+4+++Watch+Dogs+(Nordic)&utm_content=27016369&utm_campaign=prisjakt_no_), og jeg lurte litt på om det var Nordisk Film som var distributør (greit å vite i tilfelle konkurs eller kluss, ref. tidligere spørsmål i denne tråden)

Du mener PS4, ikke xbox?

Jeg fikk den "norske" versjonen fra CDON. Nordisk Film er distributør for alle PS-konsoller i Norge. Det er nok derfor den samme versjonen fra CDON som du får fra elkjøp og andre butikker.

Lenke til kommentar

Stemmer det ja, fikk det bekreftet fra cdon nå. Takk for hjelpen! Nå er en watch dog bundle på vei til Bergen... :) Kjøper også Rayman legends fra Zavvi. Får se om jeg klarer å gjemme den til jeg er ferdig med eksamen på torsdag.. :p

Gratulerer! ;) Kjenner selv at shoppingtendensene stiger under eksamenslesing. Har x antall pakker fra eBay/DealExtreme på vei.
Lenke til kommentar

Hehe. Sant det. 7 pakker på vei her.

Det som faktisk vippet meg over på Sony-siden (i og med at jeg hadde X360 forrige generasjon), var faktisk the last of us (remastered) og uncharted. :) Virker som utrolig spennende spill/spillserier begge to.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Regner med du har den liggende vannrett? Men en idè er å sette den ut og se om den roer seg. Evt. kjøp trykkluft på bokse og blås igjennom maskinen.

Nå har det blitt en del varmere i være det siste ukene også ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...