uggy Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Hei. Noen som har en UK, konto? som har kjøpt spill derifra? :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Er vel rimeligere med US konto? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Er vel rimeligere med US konto? jaja , det er det nok .. men tenkte å skaffe meg en UK konto også. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Ser ut til at det blir to ps4-spill hver måned, fra juni av http://blog.eu.playstation.com/2014/05/29/playstation-plus-june-nba-2k14-dragons-crown-pixeljunk-2/ Endret 29. mai 2014 av Argusblikk Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Ser ut til at det blir to ps4-spill hver måned, fra juni av http://blog.eu.playstation.com/2014/05/29/playstation-plus-june-nba-2k14-dragons-crown-pixeljunk-2/ På bekostning av ps3 lineupen. Ikke at det gjør meg noe :-) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Slik jeg har forstått det så får du laste ned dette ene (snart to) spillet i måneden, og ha det så lenge du vil, og du kan spille det så lenge du har PSN? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Spille det så lenge du har aktivt Plus-abonnement. 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Er det noen av dere som har brukt mye tid på Sharefactory programmet som kom nylig ? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Bra. Koster jo bare litt over 30 spenn i måneden. Er det noen av dere som har litt peil på hvem det er som distribuerer xbox til for eksempel CDON? De har fått inn watch dogs bundlen (http://cdon.no/spill/playstation_4_+_watch_dogs_(nordic)-27016369?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Playstation+4+++Watch+Dogs+(Nordic)&utm_content=27016369&utm_campaign=prisjakt_no_), og jeg lurte litt på om det var Nordisk Film som var distributør (greit å vite i tilfelle konkurs eller kluss, ref. tidligere spørsmål i denne tråden). Da jeg spurte kundeservice sa de bare at det var nordisk versjon og nordisk distributør. Kan det være andre som distribuerer PS4 til CDON grått? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 - Haha, kan jeg spørre hvilen gamestop dette var? Jobber i Gamestop selv, og ja vi har et helt sinnsykt salgspress. Må ikke bli sur på den stakkars deltiden som sikkert jobbet Så dere blir presset til det ja? Var innom og kjøpte PS4 bundle med Watch Dogs, og hadde ikke hatt noe i mot å ha en liten uformell og hyggelig samtale med fyren bak disken om det jeg nettopp hadde kjøpt. Ble lite rom for det når jeg ble pushet på alt mulig rart i de fem minuttene jeg sto der. Skikkelig slitsomt, men forståelig. Virker som om absolutt hele gamingindustrien har blitt gjennomsyret av idéen om så mye pengemelking som mulig, ikke bare EA. Er dessverre sånn spillindustrien har blitt. La meg gjette, gameprotection, powertrade card, season pass, gameinformer og ''Du skal ikke forhåndsbestille noen spill da?'' Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Bra. Koster jo bare litt over 30 spenn i måneden. Er det noen av dere som har litt peil på hvem det er som distribuerer xbox til for eksempel CDON? De har fått inn watch dogs bundlen (http://cdon.no/spill/playstation_4_+_watch_dogs_(nordic)-27016369?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Playstation+4+++Watch+Dogs+(Nordic)&utm_content=27016369&utm_campaign=prisjakt_no_), og jeg lurte litt på om det var Nordisk Film som var distributør (greit å vite i tilfelle konkurs eller kluss, ref. tidligere spørsmål i denne tråden) Du mener PS4, ikke xbox? Jeg fikk den "norske" versjonen fra CDON. Nordisk Film er distributør for alle PS-konsoller i Norge. Det er nok derfor den samme versjonen fra CDON som du får fra elkjøp og andre butikker. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Stemmer det ja, fikk det bekreftet fra cdon nå. Takk for hjelpen! Nå er en watch dog bundle på vei til Bergen... Kjøper også Rayman legends fra Zavvi. Får se om jeg klarer å gjemme den til jeg er ferdig med eksamen på torsdag.. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Stemmer det ja, fikk det bekreftet fra cdon nå. Takk for hjelpen! Nå er en watch dog bundle på vei til Bergen... Kjøper også Rayman legends fra Zavvi. Får se om jeg klarer å gjemme den til jeg er ferdig med eksamen på torsdag.. Gratulerer! Kjenner selv at shoppingtendensene stiger under eksamenslesing. Har x antall pakker fra eBay/DealExtreme på vei. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Hehe. Sant det. 7 pakker på vei her. Det som faktisk vippet meg over på Sony-siden (i og med at jeg hadde X360 forrige generasjon), var faktisk the last of us (remastered) og uncharted. Virker som utrolig spennende spill/spillserier begge to. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 TLoU er ett kjempe godt spill Har forhåndsbestillt den digitale versjonen av remasteren selv! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Flere Project Beast leaks:http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=827572 Damn! Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 I det siste har PS4'en min begynt å bråke mye mer enn vanlig, hva skal jeg gjøre med dette? Den tår i en TV-benk med åpning både bak og foran. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Regner med du har den liggende vannrett? Men en idè er å sette den ut og se om den roer seg. Evt. kjøp trykkluft på bokse og blås igjennom maskinen. Nå har det blitt en del varmere i være det siste ukene også Endret 30. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Har den liggende vannrett ja. Sette den ut på gulvet? Kan den ikke få mye støv i seg da? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Flere Project Beast leaks: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=827572 Damn! Woah! Der har du et spill som ser lovende ut altså. Håper de viser noe på E3. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå