Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Evil Within er utsatt til oktober. Som om ikke oktober var travel nok med Batman Arkham Knight, Alien: Isolation, Dragon Age: Inquisition, Driveclub, Middle-earth: Shadow of Mordor og Evolve.

http://www.ign.com/articles/2014/05/27/the-evil-within-delayed-new-release-date-announced?abthid=53849dd8f67966381400001f

Samme med The Order: 1886..

http://blog.eu.playstation.com/2014/05/27/new-order-1886-video-behind-scenes-ready-dawn/

Jaja, heller at de bruker tiden til å gjøre spillet bra (som Evolution med Driveclub) enn at det blir lansert i år og suger eselballer :grin2:

Lenke til kommentar

Så man må betale 5++ bucks for disse spilla? Jukseliste som vanlig...

Er vel snakk om månedsprisen for ps+.

Og bildet er forøvrig tatt fra playstation store. Noen som har vært for ivrig med innholdet på butikken :-P

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Haha, kan jeg spørre hvilen gamestop dette var? Jobber i Gamestop selv, og ja vi har et helt sinnsykt salgspress. Må ikke bli sur på den stakkars deltiden som sikkert jobbet :green:

Var på Strømmen. Var en britisk fyr i Gamestopjakke der så kanskje derfor de var ekstra mye "på den".

Men irriterer meg enda mer over alke versjonene av spillet, alle kodene man "må" få med seg og kanskje mest av alt et fuckings season pass. Season pass. Til et skytespill. Virkelig UBI?

Lenke til kommentar

Haha, kan jeg spørre hvilen gamestop dette var? Jobber i Gamestop selv, og ja vi har et helt sinnsykt salgspress. Må ikke bli sur på den stakkars deltiden som sikkert jobbet :green:

Var på Strømmen. Var en britisk fyr i Gamestopjakke der så kanskje derfor de var ekstra mye "på den".

Men irriterer meg enda mer over alke versjonene av spillet, alle kodene man "må" få med seg og kanskje mest av alt et fuckings season pass. Season pass. Til et skytespill. Virkelig UBI?

Så hva ville du anbefalt av de forskjellige Watchdog versjonene? Vanlig eller special edition?

Lenke til kommentar

Jeg har bare såvidt startet spillet. Det har en litt annen pace enn GTAV, men foreløpig er jeg ikke kjempeimponert. Joda, fin grafikk og spennende effekter, men dersom spillfølelsen vedvarer blir grafikken kun å se på som sukkerlake over en hundebais.

Liker IKKE fysikken på bilene, og alt er foreløpig kaotisk. Får beskjed om å gjøre det ene og det andre med kameraer og andres telefoner, men jeg har ikke snøra peiling på hvorfor..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...