Mala Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Det er slikt som blir påkrevd av dere det sant? Akkurat som Esso bollene man blir spurt om Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Det er slikt som blir påkrevd av dere det sant? Akkurat som Esso bollene man blir spurt om Skal ikke si noe jeg Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 The Evil Within er utsatt til oktober. Som om ikke oktober var travel nok med Batman Arkham Knight, Alien: Isolation, Dragon Age: Inquisition, Driveclub, Middle-earth: Shadow of Mordor og Evolve. http://www.ign.com/articles/2014/05/27/the-evil-within-delayed-new-release-date-announced?abthid=53849dd8f67966381400001f Samme med The Order: 1886.. http://blog.eu.playstation.com/2014/05/27/new-order-1886-video-behind-scenes-ready-dawn/ Jaja, heller at de bruker tiden til å gjøre spillet bra (som Evolution med Driveclub) enn at det blir lansert i år og suger eselballer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 http://i.imgur.com/HjwxJzh.png PS+ Juni er muligens lekket. Håper ikke det stemmer :-S dårlig lineup .. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Fy, Mala. Man gjesper IKKE av Dragon's Crown. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Så man må betale 5++ bucks for disse spilla? Jukseliste som vanlig... Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Dilemma! Kjøpe Watchdogs til ps4, eller Mario Kart 8 til wii u? (nyttårsforsett som gjør at jeg må begrense spillkjøpene mine ) Mario Kart 8. Det blir helt vilt. Beste Mario Kart til nå. Må kjøpes! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Fy, Mala. Man gjesper IKKE av Dragon's Crown. Ha, hver sin smak selvfølgelig. Men syns ikke det ser det snev givende ut for min del. Kjip måned for min egen del om det stemmer, men la gå. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Dilemma! Kjøpe Watchdogs til ps4, eller Mario Kart 8 til wii u? (nyttårsforsett som gjør at jeg må begrense spillkjøpene mine ) Kjøp begge slik jeg gjorde om du har mulighet Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Så man må betale 5++ bucks for disse spilla? Jukseliste som vanlig...Er vel snakk om månedsprisen for ps+. Og bildet er forøvrig tatt fra playstation store. Noen som har vært for ivrig med innholdet på butikken :-P Endret 27. mai 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Haha, kan jeg spørre hvilen gamestop dette var? Jobber i Gamestop selv, og ja vi har et helt sinnsykt salgspress. Må ikke bli sur på den stakkars deltiden som sikkert jobbet Var på Strømmen. Var en britisk fyr i Gamestopjakke der så kanskje derfor de var ekstra mye "på den".Men irriterer meg enda mer over alke versjonene av spillet, alle kodene man "må" få med seg og kanskje mest av alt et fuckings season pass. Season pass. Til et skytespill. Virkelig UBI? Lenke til kommentar
Nel22 Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Haha, kan jeg spørre hvilen gamestop dette var? Jobber i Gamestop selv, og ja vi har et helt sinnsykt salgspress. Må ikke bli sur på den stakkars deltiden som sikkert jobbet Var på Strømmen. Var en britisk fyr i Gamestopjakke der så kanskje derfor de var ekstra mye "på den".Men irriterer meg enda mer over alke versjonene av spillet, alle kodene man "må" få med seg og kanskje mest av alt et fuckings season pass. Season pass. Til et skytespill. Virkelig UBI? Så hva ville du anbefalt av de forskjellige Watchdog versjonene? Vanlig eller special edition? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Så hva ville du anbefalt av de forskjellige Watchdog versjonene? Vanlig eller special edition? Må nesten bruke diagrammet og finne den utgaven du selv mener passer for deg. Er visst ikke bare å kjøpe spill mere. Og ikke glem season pass og gameprotection Endret 28. mai 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Bare drit i og kjøpe spillet, det var skuff. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Skaffet det for 220 på PC, så om det ikke er så givende er det ikke mange kronene som går hen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg har bare såvidt startet spillet. Det har en litt annen pace enn GTAV, men foreløpig er jeg ikke kjempeimponert. Joda, fin grafikk og spennende effekter, men dersom spillfølelsen vedvarer blir grafikken kun å se på som sukkerlake over en hundebais. Liker IKKE fysikken på bilene, og alt er foreløpig kaotisk. Får beskjed om å gjøre det ene og det andre med kameraer og andres telefoner, men jeg har ikke snøra peiling på hvorfor.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 https://twitter.com/EA/status/471546579288326144/ Ser ut til at Plants vs Zombies: Garden Warfare kommer til PS3 og PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå