Mala Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Orket ikke å se mer enn 10 sekunder, vil ha det perfekt før jeg ser det Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Mer om The Order: 1886: http://www.dualshockers.com/2014/03/21/the-order-1886-fantastic-screenshots-and-renders-and-new-details-on-the-engine-emerge-from-gdc/ Ser meget bra ut. Endret 24. mai 2014 av MistaPi Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Så mye om grafikken, og ikke et eneste ord om gameplay. Det lover ikke bra... Alt det jeg har sett av The Order tyder sterkt på at det bare blir et run'n'gun. Kjipt. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Hvordan fungerer det hvis man slettet et spill fra ps4en? Da forsvinner vel også DLC en? Kan man laste ned DLC/spill så mange ganger man vil, uten å betale på nytt? Bare mann holder seg innenfor grensa på 5 maskiner? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Ja, men grensa er vel 2 maskiner. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 PSN-grensa er 3 maskiner. Er ment at man skal kunne bruke kontoen på Vita, PS3 og PS4. Lenke til kommentar
Nel22 Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Noen som kan forklare meg de forskjellige versjonene av Watchdog som er mulig å laste ned. Deluxe, classic? Stor pris forskjell også. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Noen som har testet Watch Dogs ennå? Jeg fikk det på lørdag, men har ikke åpnet det ennå... Har jeg masse å glede meg til`? Ikke sett noen anmeldelser ennå Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Håper det kommer noen andmeldelser i løpet av dagen i morgen, så kan jeg stikke innom lefdal etter jobb og plukke detmed meg om det virker alright. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Tror det er det beste som er ute til PS4 så langt. Har selv heller ikke prøvd det, men tror det er rått ut fra hva jeg har lest og sett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Veldig synd i grunn at det "henger" igjen fra forrige generasjon eneste. Men slikt er bare å forvente de første årene.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Rykter, men troverdige sådan. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Har sagt det før og sier det igjen: dette blir det verste spillåret som har vært de siste fem årene. Angrer ikke på kjøpet av min PS4, men hadde ikke trengt å kjøpt den før neste år. Da er det offisielt ingen ps4-eksklusive spill jeg har lyst på i år. Jaja. Får dykke litt i back loggen. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Har sagt det før og sier det igjen: dette blir det verste spillåret som har vært de siste fem årene. Angrer ikke på kjøpet av min PS4, men hadde ikke trengt å kjøpt den før neste år. Da er det offisielt ingen ps4-eksklusive spill jeg har lyst på i år. Jaja. Får dykke litt i back loggen. Merker akkurat det samme. Var så utrolig oppspilt når konsollen kom, men fy og lite jeg har brukt den. Pluss jeg syns virkelig Infamous Second Son var ganske skuffende. Burde ventet til 2015 og kanskje første nedsetting av pris. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Ja, men grensa er vel 2 maskiner. Så det er ikke noe grense, på hvor mange ganger men kan laste ned? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Tror det er det beste som er ute til PS4 så langt. Har selv heller ikke prøvd det, men tror det er rått ut fra hva jeg har lest og sett. Har fått høyst middelmådige anmeldelser, dessverre. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Tror det er det beste som er ute til PS4 så langt. Har selv heller ikke prøvd det, men tror det er rått ut fra hva jeg har lest og sett. Har fått høyst middelmådige anmeldelser, dessverre. 9/10 fra Gamereactor og 8/10 fra Gamer? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Middelmådige vil jeg ikke si nei . http://www.metacritic.com/game/playstation-4/watch-dogs Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Noen gir bunnscore, andre toppscore. Er jo opp til hver enkelt om man digger eller hater det. Tar sjangsen og handler det i dag, virker bra for min del! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Har sagt det før og sier det igjen: dette blir det verste spillåret som har vært de siste fem årene. Angrer ikke på kjøpet av min PS4, men hadde ikke trengt å kjøpt den før neste år. Da er det offisielt ingen ps4-eksklusive spill jeg har lyst på i år. Jaja. Får dykke litt i back loggen. Merker akkurat det samme. Var så utrolig oppspilt når konsollen kom, men fy og lite jeg har brukt den. Pluss jeg syns virkelig Infamous Second Son var ganske skuffende. Burde ventet til 2015 og kanskje første nedsetting av pris. Jeg likte faktisk Second Son ganske godt. Men det mest imponerende var grafikken. Selve spillet var bare Ok+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå