Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sagt det før og sier det igjen: dette blir det verste spillåret som har vært de siste fem årene. Angrer ikke på kjøpet av min PS4, men hadde ikke trengt å kjøpt den før neste år. Da er det offisielt ingen ps4-eksklusive spill jeg har lyst på i år.

Jaja. Får dykke litt i back loggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har sagt det før og sier det igjen: dette blir det verste spillåret som har vært de siste fem årene. Angrer ikke på kjøpet av min PS4, men hadde ikke trengt å kjøpt den før neste år. Da er det offisielt ingen ps4-eksklusive spill jeg har lyst på i år.

Merker akkurat det samme. Var så utrolig oppspilt når konsollen kom, men fy og lite jeg har brukt den. Pluss jeg syns virkelig Infamous Second Son var ganske skuffende. Burde ventet til 2015 og kanskje første nedsetting av pris.

Lenke til kommentar

Merker akkurat det samme. Var så utrolig oppspilt når konsollen kom, men fy og lite jeg har brukt den. Pluss jeg syns virkelig Infamous Second Son var ganske skuffende. Burde ventet til 2015 og kanskje første nedsetting av pris.

Jeg likte faktisk Second Son ganske godt. Men det mest imponerende var grafikken. Selve spillet var bare Ok+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...