Muggkaare Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Da vet du ihvertfall hva problemet er. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Driver og leser at Microsoft har sikret seg en stortittel fra tredjepartsutviklere som eksklusiv til sin xbone. Håper så inderlig det ikke betyr at vi går glipp av Battlefront 3! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Nei fy faen, det hadde vært hinsides all forstand. Hadde alikevel ikke kjøpt Xbone, tvert i mot. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Driver og leser at Microsoft har sikret seg en stortittel fra tredjepartsutviklere som eksklusiv til sin xbone. Håper så inderlig det ikke betyr at vi går glipp av Battlefront 3! Kan jo være det blir kult med kinect til det spillet? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Prøvd dette? Nei, må sjekke opp det der. Problemet er at jeg har en Altibox sentral og dem er noe piss. Kanskje enkelst å kontakte kundeservice hos dem å spørre...dem har sikkert vært borti det før. Har man Lyse og Lyse router, må man sette den i "bridge" mode, og kjøpe deg en annen router som tar router jobben, og setter den riktig opp med å åpne porter og slik. Og er man så heldige og har Lyse så kjøp Asus RT N68 eller tilsvarende router :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Battefront 3 vil jeg helst ikke se som en One eksklusiv nei, overhodet. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Kan godt være konsolleksklusiv for alt jeg bryr meg, egentlig, bare det kommer til PC. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Sony skal vise frem mer gameplay fra The Order i dag. Kan klikke på linken i artikkelen for å se det fra twitch når det begynner. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/05/23/sony-teases-new-gameplay-for-the-order-1886.aspx Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Prøvd dette? Nei, må sjekke opp det der. Problemet er at jeg har en Altibox sentral og dem er noe piss. Kanskje enkelst å kontakte kundeservice hos dem å spørre...dem har sikkert vært borti det før. Har man Lyse og Lyse router, må man sette den i "bridge" mode, og kjøpe deg en annen router som tar router jobben, og setter den riktig opp med å åpne porter og slik. Og er man så heldige og har Lyse så kjøp Asus RT N68 eller tilsvarende router :-) Kan jo nevne at Lyse/Altibox har avtale med Komplett med god rabatt på ASUS RT-AC66U 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 En strålende router! kan varmt anbefales! 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Noen her som sitter med headset/mic når dere spiller mot randoms online, når dere ikke har noen kommunikasjon med motstanderen? Isåfall, hvorfor? For alt jeg vet kan det være en mic som står på et bord eller noe, men ser for meg at personen sitter der med et headset. Ulempen er jo at man kan begynne å skrike i mic'en på et kritisk tidspunkt, f.eks. når motstanderen er alene med keeper i FIFA, hvis man vet/antar at motstanderen sitter med et headset. Ser ikke helt hvilke fordeler et headset gir i tilfeller hvor man ikke skal kommunisere. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Kan være så enkelt at det er andre i samme rom som ikke føler for å høre lyden fra spillet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Kan være så enkelt at det er andre i samme rom som ikke føler for å høre lyden fra spillet. Forsåvidt. Kanskje andre er mer avhengige av lyd enn det jeg er. Spiller for det meste FIFA og der skal ikke lyden være særlig viktig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Streamen til The Order er oppe nå. Edit: varte bare 3 min visst. http://www.youtube.com/watch?v=Tl6Izdj6rQ4 Endret 23. mai 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Morsom reklame for watch dogs 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Våpna i The Order ser bedre og bedre ut for hver gang. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 The Order ser desverre ut til å ikke ha noe gameplay, men heller en serie av cutscenes med noe interaktivitet, slik at grafikken kan se jævla bra ut for å tilfredstille behova til grafikkhorene. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Finnes det en kvalitetsvideo fra The Order gameplayet som ikke ser ut som piss? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Det ser ut som Gears of War: Steampunk Edition....ikke at det trenger å være en dårlig ting. Så lenge spillet er underholdende gjør det meg ingenting at det ikke innoverer gameplaymessig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Takk for tips om ruter! Blir nok å kjøpe etterhvert. ---- Håper det kommer et bedre klipp av The Order som ble vist igår. Synes det ser veldig imponerende ut, selv i grøt oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå