Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver og leser at Microsoft har sikret seg en stortittel fra tredjepartsutviklere som eksklusiv til sin xbone. Håper så inderlig det ikke betyr at vi går glipp av Battlefront 3!

Lenke til kommentar

Prøvd dette?

Nei, må sjekke opp det der. Problemet er at jeg har en Altibox sentral og dem er noe piss. Kanskje enkelst å kontakte kundeservice hos dem å spørre...dem har sikkert vært borti det før.

Har man Lyse og Lyse router, må man sette den i "bridge" mode, og kjøpe deg en annen router som tar router jobben, og setter den riktig opp med å åpne porter og slik.

Og er man så heldige og har Lyse så kjøp Asus RT N68 eller tilsvarende router :-)

Lenke til kommentar

Prøvd dette?

Nei, må sjekke opp det der. Problemet er at jeg har en Altibox sentral og dem er noe piss. Kanskje enkelst å kontakte kundeservice hos dem å spørre...dem har sikkert vært borti det før.

Har man Lyse og Lyse router, må man sette den i "bridge" mode, og kjøpe deg en annen router som tar router jobben, og setter den riktig opp med å åpne porter og slik.

Og er man så heldige og har Lyse så kjøp Asus RT N68 eller tilsvarende router :-)

Kan jo nevne at Lyse/Altibox har avtale med Komplett med god rabatt på ASUS RT-AC66U

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som sitter med headset/mic når dere spiller mot randoms online, når dere ikke har noen kommunikasjon med motstanderen? Isåfall, hvorfor?

For alt jeg vet kan det være en mic som står på et bord eller noe, men ser for meg at personen sitter der med et headset.

Ulempen er jo at man kan begynne å skrike i mic'en på et kritisk tidspunkt, f.eks. når motstanderen er alene med keeper i FIFA, hvis man vet/antar at motstanderen sitter med et headset. Ser ikke helt hvilke fordeler et headset gir i tilfeller hvor man ikke skal kommunisere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...