Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt riktig :p

Men kanskje de ønsker å temme de nye konsollene litt og faktisk oppnår tilnærmet grafikk og ytelse + bra tweaket gameplay elementer :)

De kan pent drøye det til 2016 for min del, alltid noe annet å spille frem mot da.

Ja. Enig. Og så forlanger jeg ikke gameplay-video 1-2 år før lansering. Sier jo seg selv at det bare blir antakelser om hvordan grafikken ender opp til slutt.

Lenke til kommentar

Betyr at noen av dine venner har opprettet en gruppe for VOIP. (Iconet for headset)

Og for dummies? Noe som egentlig angår meg? :p

Det er en privat chat, Så man slipper å prate via spillet. Man kan altså prate med vennen eller flere venner i en egen chat, som ingen andre kan høre.
Lenke til kommentar

Betyr at noen av dine venner har opprettet en gruppe for VOIP. (Iconet for headset)

Det er en privat chat, Så man slipper å prate via spillet. Man kan altså prate med vennen eller flere venner i en egen chat, som ingen andre kan høre.

Betyr at han har blitt med i party med noen andre? Ser ikke helt hvorfor jeg trenger å vite det.

Lenke til kommentar

Betyr at han har blitt med i party med noen andre? Ser ikke helt hvorfor jeg trenger å vite det.

ja det betyr det =) Man kan skru av den varsligen, hvis du ikke vil ha den =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lover godt for fremtidig priskutt :) Ikke at Sony trenger det, og jeg tror heller ikke det kommer med det første. Det måtte i tilfelle bli om Kinectless Xbox One skulle overkjøre PS4 i sine markeder...noe jeg ikke helt har trua på.

Lenke til kommentar

Lover godt for fremtidig priskutt :) Ikke at Sony trenger det, og jeg tror heller ikke det kommer med det første. Det måtte i tilfelle bli om Kinectless Xbox One skulle overkjøre PS4 i sine markeder...noe jeg ikke helt har trua på.

Xbox One er fortsatt svakere, til tross for samme pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh, ja, hadde no problemer med det selv når jeg bodde i Oslo. Husker ikke hva IPS het, men måtte åpne porter for å få spilt online med PC (kunne bare finne noen få servere i hvert spill) og konsollene mine, noe jeg ikke kunne gjøre uten å kjøpe en ny router selv, og så fiksa IPS bro mellom router/modem til min router, som da funket perfekt (faktisk uten å åpne noen porter, problemer var tydeligvis nettleverandør).

Lenke til kommentar

Ahh, ja, hadde no problemer med det selv når jeg bodde i Oslo. Husker ikke hva IPS het, men måtte åpne porter for å få spilt online med PC (kunne bare finne noen få servere i hvert spill) og konsollene mine, noe jeg ikke kunne gjøre uten å kjøpe en ny router selv, og så fiksa IPS bro mellom router/modem til min router, som da funket perfekt (faktisk uten å åpne noen porter, problemer var tydeligvis nettleverandør).

Satt i en kabel nå og det ble ferdig på et blunk :) Men har sendt mld til Altibox nå...se hva dem sier. Hvis ikke så får jeg gjøre som du gjorde kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...