Muggkaare Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Problemet er id Tech 5. Det vil skifte med å se veldig bra ut til å se håpløst stygt ut. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Finnes det ikke en egen Wolfenstein-tråd? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Det er vel ganske naturlig at det blir litt snakk om et nytt spill til konsollen (selv om det er multiplat) med en gang det slippes. Venter du et par dager så gir det seg. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Finnes det ikke en egen Wolfenstein-tråd? Sorry, skal poste der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 La akkurat merke til at jeg faktisk hører PS4 relativt godt når den står i standby (oransje lys), altså når jeg står over konsollen. Det kan være den driver å laster ned noe greier i bakgrunnen nå da.. Tror det er på tide å finne frem trykkluft på boks Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Min er musestille i standby Som du sier, godt mulig den holder på med div oppgaver. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Håper det, for jeg har ikke lag merke til det før i dag. Ikke er det sånn nevnerverdig mye varmere i stua (enda) heller. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Transistor scorer høyt. http://www.ign.com/articles/2014/05/20/transistor-review http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-20-transistor-review http://www.gameinformer.com/games/transistor/b/playstation4/archive/2014/05/20/transistor-review-game-informer.aspx Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Er faktisk Transistor jeg har snakket om i 2 år i strekk jeg skal kjøpe tvert, selvom det er en indietittel. Ser ut som det er et knallspill av det jeg har fått sett. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Noen måter å handle på US store ? har forsøkt med Visa, MC, pay pal, men får transaction not succesfull når jeg prøver å add founds. Har laget en US konto, med adresse i usa, og betalingsadresse der. Funker som fjell på XBOX one, får det ikke til på ps4. Nm. Etter litt googling så fant jeg at ut...at det ikke er så enkelt. Fillern, hadde lyst til å spille Transistor. Endret 20. mai 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Du må lage konto på amazon.com, og bestille et prepaid card der. Skriv inn koden som du kjøper, på playstation kontoen din, og du kan kjøpe spill for det. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Urk... Vår ps4 gikk jammen i stykker :/ Den står å hiver ut disken hele tiden, selv om det ikke er noe inni der... Umulig å få ny disk inn i den også når den er slik :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Urk... Vår ps4 gikk jammen i stykker :/ Den står å hiver ut disken hele tiden, selv om det ikke er noe inni der... Umulig å få ny disk inn i den også når den er slik :/ Det er helt sikkert "foten" under konsollen fremme som ligger å presser på eject-knappen. Elendig design av Sony. Har en kollega som plutselig opplevde det samme, konsollen hans har stått slik siden lansering. Kanskje det er noe med at det er varmere nå og ting utvider seg/trekker seg sammen bittelitt inni der. Prøv å sett den på høykant, slik at konsollen ikke hviler på denne foten. Har ikke forsket på min egen konsoll rundt akkurat det der,men google problemet for litt utdyping og kanskje du slipper å sende inn maskina...selv om det absolutt ikke skal være sånn. Endret 20. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Urk... Vår ps4 gikk jammen i stykker :/ Den står å hiver ut disken hele tiden, selv om det ikke er noe inni der... Umulig å få ny disk inn i den også når den er slik :/ Her er løsningen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1574186 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Servert på sølvfat Hendig tråd! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Urk... Vår ps4 gikk jammen i stykker :/ Den står å hiver ut disken hele tiden, selv om det ikke er noe inni der... Umulig å få ny disk inn i den også når den er slik :/ Her er løsningen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1574186 Wow... Nøyaktig beskrivelse av problemet der ja. Men leverte dessverre inn konsollen på Elkjøp tidligere i dag og de hadde åpenbart ikke hørt om dette før.. De sendte den videre tror jeg... Jaja... Ingen krise, vi spiller bare på XB1 I mellomtiden Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Det er helt sikkert "foten" under konsollen fremme som ligger å presser på eject-knappen. Flaut å si dette siden jeg har hatt PS4 siden launch, men ante faktisk ikke at det er en eject-knapp. Har brukt gamepaden (options -> eject disc) frem til nå for å få ut platene. Vennligst ikke spør hvor lang tid jeg brukte for å slå den på første gangen... Elsker maskinen nå, men de kunne ha vært litt flinkere til å lage fine knapper man kan trykke på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Haha! Ja der kan du se! Var det ikke Pressfire gutta som hadde en rask unboxing og oppkobling av PS4...helt til de faktisk da skulle slå på maskinen ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Haha! Ja der kan du se! Var det ikke Pressfire gutta som hadde en rask unboxing og oppkobling av PS4...helt til de faktisk da skulle slå på maskinen ?Stemmer.... Brukte evigheter :-P http://www.pressfire.no/mobile/page/7762 Kan se klippet i bunnen av lenken :-) Endret 21. mai 2014 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Får man ikke noe varsling når noen logger seg på til Playstation og eller når man logger av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå