Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Hvor mye gigaflops regnekraft tror dere at Playstation 4 får ? PS3 hadde ca 400 gflops hvis jeg husker riktig. Jeg tipper ca 5.5 Teraflops.

Jeg har Xbox 360 som min første spillkonsoll; jeg tror at jeg velger PS4 denne gangen!

GPU i PS4 er ca 1,8 teraflops. CPU er sikkert omtrent 0,1-0,2. Tallene for PS3, hvis det er CPU du tenker på er kun teoretiske data, den har ikke slik kapasitet i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dæven steike 6000 bolls!!!!!1... hold på å datt av stolen her.... men uansett blir xbone dyrere med tvungen månedlig avgift(gold live) for å spille singel player og avgifter til abonnering på kabel tv/streaming oppå der igjen. hvis man skal bruke noen av de der tv/streaming funksjonene de har skrytt av...

Lenke til kommentar

Maks 4 på launch føler jeg. Hadde mine håp om XB1, da jeg helst ville holde meg til det. Meeeen PS4 ser ut til å kunne trekke meg tilbake til deres side nå. Blir nok tidenes mest spennende E3 føler jeg. Mye kontroversielt på gang.

Men 6k for en konsoll er svindyrt. Hva var det PS3 kostet når det kom? Var bra dyrt det og. Sony må vel ha lært.

Lenke til kommentar

Har kjøpt nytt skjermkort til PC`en i dag, så da har jeg frigjort den utgiften allerede opp mot lanseringen av nye konsollen ihvertfall :closedeyes: Belager meg ihvertfall opp mot 5k med spill og greier for PS4.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Samme hva den koster, blir å kjøpe uansett hva. Husker på PS3 lanseringen, husker ikke nøyaktig beløp men kjøpte flere spill og utstyr sammen med maskinen. Tror jeg endte opp med 7000 eller noe. Det er rimelig kokko for en spillkonsoll. Levde på knekkebrød og vann etter det kjøpet, men det var verdt det :p

Lenke til kommentar

Maks 4 på launch føler jeg. Hadde mine håp om XB1, da jeg helst ville holde meg til det. Meeeen PS4 ser ut til å kunne trekke meg tilbake til deres side nå. Blir nok tidenes mest spennende E3 føler jeg. Mye kontroversielt på gang.

Men 6k for en konsoll er svindyrt. Hva var det PS3 kostet når det kom? Var bra dyrt det og. Sony må vel ha lært.

bra du velger ps4...

Samme hva den koster, blir å kjøpe uansett hva. Husker på PS3 lanseringen, husker ikke nøyaktig beløp men kjøpte flere spill og utstyr sammen med maskinen. Tror jeg endte opp med 7000 eller noe. Det er rimelig kokko for en spillkonsoll. Levde på knekkebrød og vann etter det kjøpet, men det var verdt det :p

det står respect av å bruke 7000kr på ps3 på release dagen...

Endret av Zombien.
Lenke til kommentar

Saftig pris! La oss håpe det ikke blir så drastiske tiltak igjen :)

Lenke til kommentar

Sikkert noen som kommer å gjøre det med begge konsollene. Så jo en Wii U-video her en dag av det, litt funny ettersom han skreik at den var så fucking ugly.

Blir PS4 på lansering her, selv om jeg synes Sony kunne godt levd et år til uten ny konsoll. Jeg har tro på at Last of Us eller Beyond: Two Souls blir av de beste spillene til PS3.

Lenke til kommentar

Noen som skal gjøre som denne karen gjorde under PS3 lanseringen da? Hehe!

Er vel det køen til Xbox kommer til å bestå av, folk som kjøper den for å knuse den.

Ikke hat meg, var ikke ment bokstavlig, for alt vi vet kan xbox være fin i deler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...