Happyherb_InnleggNO Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Ja, da er det nesten nødt til å være at jeg laster ned fra den amerikanske, den burde jo vært like rask, men tydeligvis ikke.. Du kan prøve dette hvis du slitter med hastighet: http://portforward.com/english/applications/port_forwarding/PS4/ Endret 15. mai 2014 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Eneste forskjell på UK og nordisk versjon er vel kun strømkontakten, og kanskje manualen. Men tror jeg fikk alle mulige rare språk i PS4-pakken jeg kjøpte på Gamestop. Uasett, PS4 bruker helt vanlig eurokontakt, samme som benyttes til de fleste DVD-spillere, PS3 (ikke fat), TV'r og ye annet Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Gikk fort for meg. Rare greier.That's what she said. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Klipp ifra DriveClub. Er endel som går helt av skaftet over det her...jeg er ikke like imponert jeg altså. Skal bli interesant å se det oppe å gå hjemme uten komprimering osv. Men det er noe som jeg ikke liker... I mangel på bedre ord så er grøtete det jeg sitter igjen med. http://e1.dl.playstation.net/e1/campaignsite/driveclub/Driveclub_Cayoosh_Evening_PreOrder8OCT.mp4 Endret 16. mai 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Områdene, lydeffekter, bil modellene, cockpitview ser episk ut ihvertfall. Jeg synes det hele er en fryd å se på, selvom det er komprimert å diverse. Et spill som har polert seg kraftig fra SpillExpo betaen jeg testet i november ifjor. Endret 16. mai 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Noen som har testet Wolfenstein enda? Hadde håpet det kom i posten i dag og imorgen er det vel ikke utlevering av post(?), så da blir det mandag. :-P Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Noen som har testet Wolfenstein enda? Hadde håpet det kom i posten i dag og imorgen er det vel ikke utlevering av post(?), så da blir det mandag. :-P Det leveres post på lørdager også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Kommer vel _egentlig_ ikke før 20.mai uansett? Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Noen som har testet Wolfenstein enda? Hadde håpet det kom i posten i dag og imorgen er det vel ikke utlevering av post(?), så da blir det mandag. :-P Det leveres post på lørdager også. Også 17. mai? Kommer vel _egentlig_ ikke før 20.mai uansett? Fikk sendingsbekreftelse fra Gamezone i går. Pleier som regel å få spillene dagen etter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Ja de sender ut såpass i forkant ja Kjøper nok spillet via US PSN på søndag og preloader det om mulig. Endret 16. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Neil Druckmann: We’re working on this re-release, but at the same time we’re working on two other brand-new experiences. Så Naughty Dog jobber med re-releasen av The Last of Us, Uncharted 4 og da et uannonsert spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Jak and Daxter 4 kanskje? Får sikkert vite mer om hva det er på E3. 2 Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Eller kanskje Last of us 2! Me hopes! Endret 16. mai 2014 av -Morten_ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Klipp ifra DriveClub. Er endel som går helt av skaftet over det her...jeg er ikke like imponert jeg altså. Skal bli interesant å se det oppe å gå hjemme uten komprimering osv. Men det er noe som jeg ikke liker... I mangel på bedre ord så er grøtete det jeg sitter igjen med. http://e1.dl.playstation.net/e1/campaignsite/driveclub/Driveclub_Cayoosh_Evening_PreOrder8OCT.mp4 Er jo bare 30fps, så forventer nerdrage fra en hel drøss folk når det slippes. Eller kanskje Last of us 2! Me hopes! Håper ikke det. En ting er at det første kjedet vettet av meg, men de sa jo også at det aldri vil bli en oppfølger. Håper heller de lager noe helt nytt. Trenger ikke slippe de samme spillene om og om igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 De har ikke benektet at det kan komme en oppfølger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Driveclub har allerede fått en del tyn her inne pga. 30fps til tross for lang utsettelsetid, noe som blir en jævlig nedtur etter Forza 5. Men til gjengjeld ser jo Driveclub bedre ut rent grafisk da. Så får vi se om det er en fair-trade Mer TLOU håper jeg selvfølgelig på da det var en av fjorårets mest gjennomførte opplevelse for min del. Endret 16. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg holder på med The Last of Us nå. Er vel midt i vil jeg tippe. Bra spill, men det irriterer vettet av meg når Ellie og de andre løper i veien og gjerne rett ved siden av fiendene og likevel ser ikke fiendene dem. Dreper innlevelsen av spillet når det skjer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Da har du ikke kommet til husene når du får hagla, hvis det er det som irriterer vettet av deg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Spoiler tag plis!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå