Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Last of Us skal jeg ha uansett, men er litt usikker på om jeg burde bytte inn to ps4 spill og få Watch_dogs eller The Last of Us gratis. Som sagt skal jeg uansett ha sistnevnte, men når er det verken noe fastsatt release og jeg ønsker meg et bra spill frem til da. Litt usikker på Watch_Dogs, men som sagt, Game-dealen kan være avgjørende. Derfor tenkte jeg å høre med dere, som kanskje har fulgt med og sett litt mer videoer/bilder enn meg.

Er det forresten åpen-world?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japp, men som sagt, jeg ønsker å fjerne meg med FIFA 14 og Killzone uansett. Killzone brukes ikke i det hele tatt og FIFA 14 ødelegger blodtrykket. Derfor tenkte jeg at Watch_Dogs kunne være en god deal, men vil være 100 % sikker på at kan kose meg med det om jeg skal bytte inn to spill for ett spill.

Lenke til kommentar

Er litt gira på å utfoske MLB - The Show, et Baseball-spill i EA-stil, som jeg fant på Amerikansk PSN, er ikke i Norge.. Noen som har prøvd?! Fått grei score på Metacritic, men ikke lyst til å bruke 360 kroner, spnn uten å vite mer.. :)

Lenke til kommentar

Er det noe brukbar måte og få stremet filmer og slikt fra pcn til PS4?

På PS3 har vi jo denne PS3 media serveren som er helt ypperlig.

Jeg bruker Plex. Den åpner du bare via en webside noe som gjør den tilgjengelig via hvilken som helst enhet. Fungerer perfekt på PS4. Kjører 1080p filmer uten problemer. I tillegg er Plex ufattelig genialt at den finner cover bilder og sorterer etter sesong og episoder automatisk for deg.

Så kan du koble opp biblioteket til venner og dele.

Lenke til kommentar

Om det er EA så ville jeg gitt faen.

Fordi det er EA og fordi vi ikke liker dem så godt.. Eller fordi EA ikke lager gode sportsspill? Jeg spiller aldri(!) sportsspill selv, så jeg ved ikke (foruten det ene unntaket hvor jeg kjøpte NBA 2K14 til PS4)..

Jeg støtter Plex! Visste ikke at den fantes til PS4, så det må jeg sjekke ut, men genial til å streame ting til Pad, osv.. :)

Lenke til kommentar

Ble faktisk ganske gira nå jeg. Tipper jeg går for Watch_Dogs.

Hm... ikke helt overbevist, for å være ærlig. De bruker store, pene ord, men strengt tatt virker det ikke som om det er så mye nytt her. Å hacke oss inn i nettverket og kødde med trafikklys, lage en liten blackout over hele byen osv høres morsomt ut, men tviler på at det blir så bra som de vil ha det til. Ser bare ikke helt hvordan den lille PS4en skal klare noe sånt.

"Use your hacking abilities for good... or bad. It's up to you." Så de har et hero/villain-system. Selv Amazing Spider-man 2 har det. "Infiltrate criminal organizations..." Standard hideouts, med andre ord.

Konstant online multiplayer høres interessant ut, men lykke til med det. Vi så jo hvordan det gikk med GTA Online. Sier ikke at det blir dårlig, men tviler sterkt på at det fungerer knirkfritt fra dag en. Multiplayer-modusene jeg så virker svært basert på vanlig deathmatch og CTF. Litt hacking blir det jo, men det sier seg selv at ikke alle kan hacke alt mulig på en gang. Det blir nok store restriksjoner der.

Likte bedre robotedderkoppen og alt det der, men høyst sannsynlig blir det bare korte sidemissions (spesielt siden de har rankingliste osv.)

Alt i alt er de glade i store ord, men det virker som om de bare bruker nye ord på gamle ting. Igjen, sier ikke at det spillet ikke blir bra, men stoler ikke noe særlig på hypen. Blir nok å ta en del anmeldelser her og der før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

For meg gjør det egentlig ikke så mye om det er gjort før.. selv om ja, jeg liker jo nye elementer like mye som den neste.

Jeg ønsker bare at jeg kan føle karakteren, omgivelsene osv. som troverdige, at jeg kan *være" Aiden Pearce og *føle* spillet.. At hva jeg gjør har et mål og en mening. At jeg kan være helten som redder folk og dagen! :)

Noe av det jeg ønsker aller mest med den nye generasjonen av konsoller, er at byer skal føles mer levende! At man kan gå inn i flere butikker, flere random events, flere forskjellige karakterer, at det ikke alltid er den samme feite politimannen over alt, at alle tiggere ikke ser helt like ut, osv.. og at det er en DEL flere av dem, slik at jeg føler at jeg lever i en stormetropol!

Dette, i tillegg til at de ikke føkker opp det som må være på plass, skyting, interaksjon, kjøring, osv, osv, det som man egentlig bør ha inne til nå, gjør at jeg kan kose meg stort, uansett nyvinninger! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...