Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål, jeg har PS3, men tenker å kjøpe PS4 senere i år. Angående Playstation Plus abonnement så får man gratis PS4 spill, kan jeg da "samle" opp de gratis PS4 spillene til jeg får tak i en PS4?

Ikke med mindre du har en PS4.

Det er fullt mulig. Gå inn på PSN store på pcen og last ned spillene bare.

Laster dem vel ikke ned til pcen, men du "kjøper dem" slik at de blir knyttet til PS kontoen din. Da ligger de i nedlastningslisten din når du en dag starter PS4'en din :-) (gitt at det er den kontoen du legger inn på den PS4'en ;-))

Et godt tips for meg og der. Jeg starter opp ps3 hver mnd for og laste ned spillene, trenger jeg ikke det lenger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har originalen på PC, så får like bra grafikk der. Men ville ha det på PS4 også, og fikk med all DLCen der (nye tombs osv.) Sjelden jeg kjøper to versjoner av samme spill, men Tomb Raider og Mass Effect 1 er unntak. Begge to er helt klart verdt det, og jeg ville glatt kjøpt dem enda en gang om de kom i en ny versjon med mer innhold.

Lenke til kommentar

Er ikke PC-versjonen kun Steam?

Er det bare nye tombs som er spredt rundt på øya, eller er det egne tombs du kan velge selv? For min del var tombs det beste med Tomb Raider.

edit: Seriøst, jeg sjekket på Steam nå. Er det kun en tomb som tar ca. 15 min å spille igjennom?

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Jeg spurte deg et spørsmål, men ja, det ser sånn ut. En tomb på 15 minutter til 15 kr.

Hvorfor valgte du spillet på Steam, når du hadde alternativer som f.eks PS3? Siden du hater Steam, altså. Kan det være det at grafikk og bra flyt i et spill faktisk betyr noe? For meg gjør det det ihvertfall, derfor jeg kjøpte spillet på Steam, og ikke har rørt "gratisversjonen" jeg fikk igjennom Plus på PS3.

Lenke til kommentar

Du spurte, jeg svarte. Jeg trenger ikke forklare meg for deg. Jeg hadde glatt kjøpt Tomb Raider på nytt uten noe som helst ekstra, hvis jeg hadde fått en ny konsoll som trenger spill.

Skjønner du har lyst til å vri ordene mine og få meg til å høres ut som en idiot, men da må du nok prøve bedre. Jeg hater steam, men det betyr ikke at jeg unngår det for enhver pris. De har tatt over markedet med tvang, så det er ingen vei utenom. Det samme gjelder origin og uplay. Du kan mene hva du vil om dem, men du er like fullt tvunget til å bruke dem.

Lenke til kommentar

Skal selge min Ps 4 konsoll, men er usikker på kva som vil skje med spill som eg har lastet ned på konsollen min via playstation store. Vil personen som kjøpe denne ps4 få tilgang til disse spilleren, eller er det kun via min spillkonto disse spillene er tilgjengelig?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke prøve å unngå det du ikke liker? Jeg er ikke stor fan av Origin f.eks, og velger da å kjøpe spill andre steder om jeg har muligheten. Om ikke så kjøper jeg det der, ingen big deal. Jeg fikk med Watch_Dogs med skjermkortet mitt, Uplay, skulle gjerne hatt det på Steam, men ingen big deal. Men hadde jeg kjøpt det selv hadde det ikke vært på Uplay (selv om det mest sannsynlig bruker Uplay igjennom Steam uansett). Jeg lurer på hvorfor du valgte PC-versjonen og ikke PS3-versjonen. Det er også derfor jeg nok vil velge PS4-versjonen av multiplats over Xbone-versjonen når jeg skaffer meg de konsollene. Grafikk og flyt gjør ikke et spill bra, men det hjelper på opplevelsen.

Ta Steam-snakket en annen plass.

Greia er PS4, grafikk og flyt. Bam.

Skal selge min Ps 4 konsoll, men er usikker på kva som vil skje med spill som eg har lastet ned på konsollen min via playstation store. Vil personen som kjøpe denne ps4 få tilgang til disse spilleren, eller er det kun via min spillkonto disse spillene er tilgjengelig?

De er låst til kontoen din.

Lenke til kommentar

Har originalen på PC, så får like bra grafikk der. Men ville ha det på PS4 også, og fikk med all DLCen der (nye tombs osv.) Sjelden jeg kjøper to versjoner av samme spill, men Tomb Raider og Mass Effect 1 er unntak. Begge to er helt klart verdt det, og jeg ville glatt kjøpt dem enda en gang om de kom i en ny versjon med mer innhold.

De nye konsollutgavene har faktisk mange effekter som ikke finnes på PC-utgaven.

Lenke til kommentar

Selv ble jeg ikke veldig giret av Stick It To the Man, dessverre. Opplevde det som temmelig repetivt, og syns de færreste "tankene" tilføyde noe særlig. Kom ikke lenger enn til "Rays fun land" før jeg ga meg, antagelig for godt. Er det mye etter dette nivået, og er det verdt å fortsette?

Lenke til kommentar

De nye konsollutgavene har faktisk mange effekter som ikke finnes på PC-utgaven.

Feil quote? Jeg har fullført det på PS4, så du trenger ikke forklare meg hva som er nytt. ;)

Lenke til kommentar

Hva tenker folk her inne om Watch_Dogs egentlig? Ser game tilbyr Watch_Dogs til 0 kr om man bytter inn i to spill. Har FIFA 14 og Killzone som jeg skal kvitte meg med. Eller er Watch_Dogs mer "ymse" og jeg burde heller bruke dealen på å skaffe meg The Last of Us?

Lenke til kommentar

Etter revealen på E3 gledet jeg meg ekstremt, men så har det kommet endel videoer og lignende som har gjort meg mer skeptisk til det. Men merker at jeg begynner å glede meg litt nå, aner ikke om det er fordi det siste jeg har sett virker fett eller om det er fordi jeg fikk med spillet gratis på det nye skjermkortet mitt. Tror nok jeg kanskje hadde gått for Watch_Dogs nå om jeg hadde en PS4, men ikke om det var på bekostning av The Last of Us.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...