Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd månedens PS+ spill, Stick it to the Man? Spilte et par kapitler nå. Vittig spill.

Prøvte det litt tidligere og da synes jeg det var dårlig, men så spillte jeg en time her en dag og har endret mening. Synes det er veldig morsomt og helt greit spill nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å holde inne PS knappen så gå på Juster enheter? der er det masse valg. Enentuelt kan du gå på: Innstillinger-Enheter-Lydenheter- Volumkontroll/Mikrofonvolum. På mikrofonvolum hører du deg selv prater hvis det fungerer. Lykke til :)

Kan virke som at det er et FIFA-problem, hørte meg selv helt fint på mikrofonvolum. Takk for hjelpen.

. Kan jo prøve å lage en egen privat chat å legge til noen. Finner fort ut om det er kun på fifa eller ikke da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er gøy! Og så synes jeg det var kult at tankene til folk kommer ut av høyttaleren på kontrollen. Og en ting jeg ikke fant ut før langt ut er at en kan justere tonen på stemmen til folkene du lytter på med venstre spak. flytt den til venstre for lysere og høyre for å spole bakover.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, jeg har PS3, men tenker å kjøpe PS4 senere i år. Angående Playstation Plus abonnement så får man gratis PS4 spill, kan jeg da "samle" opp de gratis PS4 spillene til jeg får tak i en PS4?

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, jeg har PS3, men tenker å kjøpe PS4 senere i år. Angående Playstation Plus abonnement så får man gratis PS4 spill, kan jeg da "samle" opp de gratis PS4 spillene til jeg får tak i en PS4?

Ikke med mindre du har en PS4.

Lenke til kommentar

Ok, takker for svar.

Lenke til kommentar

Jo, jeg har da gjort det.

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig. Gå inn på PSN store på pcen og last ned spillene bare.

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig. Gå inn på PSN store på pcen og last ned spillene bare.

Laster dem vel ikke ned til pcen, men du "kjøper dem" slik at de blir knyttet til PS kontoen din. Da ligger de i nedlastningslisten din når du en dag starter PS4'en din :-) (gitt at det er den kontoen du legger inn på den PS4'en ;-))

Lenke til kommentar

Sikkert interessant for de som bryr seg om sånt, men jeg vil heller vite om det er morsomt å spille. Er det morsomt har grafikk lite å si. Er det kjedelig har grafikk enda mindre å si. ;)

Lenke til kommentar

Sikkert interessant for de som bryr seg om sånt, men jeg vil heller vite om det er morsomt å spille. Er det morsomt har grafikk lite å si. Er det kjedelig har grafikk enda mindre å si. ;)

Om spillet er morsomt å spille så blir det ihvertfall ikke mindre morsomt i 1080p @60fps :)

Lenke til kommentar

Bra grafikk er mye, mye mer enn 1080p og 60fps. Det må være detaljerte områder, bra lys/refleksjoner og så videre. Jeg tar mye heller et spill med svært detaljerte områder og bra lys/refleksjoner i 720p og 30fps, enn et spill med store, tomme områder og kjedelige lys/refleksjoner i 1080p og 60fps. :) Alt avhenger av hvor mye de må kutte ut for å få spillet i 1080p og 60fps. Det ser bra ut på bilder osv, men hvordan blir det i virkeligheten? Er det mange folk rundt omkring, og hvor naturtro er de? Om det bare er noen få folk som er "kopiert" mange ganger blir det fort kjedelig. Det samme gjelder biler og motorsykler. Det holder ikke å ta tre, fire bilmodeller og dekke hele byen. Det må være stor variasjon i folk, biler, motorsykler og bygninger for at det skal bli interessant. Hvis jeg ikke har lyst til å utforske byen hjelper det ikke hvor høy oppløsning det er på bildet.

(Med lys/refleksjoner mener jeg at lys må skinne som det skal, og reflekteres i vinduer, vannflater, på blanke overflater og så videre.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...