Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 http://kotaku.com/new-ps4-game-has-a-very-stupid-upgrade-1573215546?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow Fy faen for et rasshøl-trekk av Sony. http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-01-whats-included-in-driveclubs-free-playstation-plus-edition UPDATE 09/05/2014: Sony has U-turned on its DriveClub PS Plus Edition upgrade policy following an outcry from gamers. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Elsker bilspill som har forskjellige tid på døgne kjøring. Nattkjøring eller skummring er faktisk veldig herlig i GT vet jeg. DriveClub må skaffes når det kommer ut! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Elsker bilspill, men tror Project Cars og The Crew kommer til å holde Driveclub litt i bakgrunnen for meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Elsker bilspill, men tror Project Cars og The Crew kommer til å holde Driveclub litt i bakgrunnen for meg. Blir en del bilspill å velge mellom på høsten med de du nevner og Forza Horizon 2. Hvorfor må alt komme nesten samtidig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Project Cars kommer nok til å drite på Forza, GT og Driveclub. The Crew er jeg mer skeptisk til. Endret 9. mai 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 http://kotaku.com/new-ps4-game-has-a-very-stupid-upgrade-1573215546?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow Fy faen for et rasshøl-trekk av Sony. Du må ikke lenger abonnere på PS+ for at Driveclub skal fungere til redusert pris. De fikset dette etter en storm av klager. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Project Cars kommer nok til å drite på Forza, GT og Driveclub. The Crew er jeg mer skeptisk til. The Crew er et MMO i en åpen verden. Det blir noe annet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) The Crew såg ikke mye interessant ut tidligere, har ikke hengt med på det siden. DriveClub ser jeg frem til, trist med 30fps dog. Men satser på det er morro og innlevende nok fordi Endret 9. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Elsker bilspill, men tror Project Cars og The Crew kommer til å holde Driveclub litt i bakgrunnen for meg. Blir en del bilspill å velge mellom på høsten med de du nevner og Forza Horizon 2. Hvorfor må alt komme nesten samtidig? På den annen side blir det ikke noe Need for speed i år. Det kommer et neste år, men det vil etter planen være svært annerledes enn de forrige fordi de hører på fansen. Sier dem, i alle fall. Og vi vet jo alle hvor troverdige spillselskaper kan være til tider... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ser ut som Bound by flame er gitt ut og spillbart på PS store. Noen som har prøvd dette ennå? Vurderer det selv, men ser det har fått svært blandet krititkk, og for min del virker det som å være i den nederste delen av skalaen. Det kan jo bli bra likevel, men vil høre hva folket synes først. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg var dumm nok til å kjøpe det til PC. Min personlige mening etter 2-3 timer med spilling (om det blir noe bedre utover dette kan jeg ikke utale meg om) er elendig stemme skuespill, kjedlige kamper og en katastrofe av en kamp mekanikk. Siden jeg har spilt såpass lite kan jeg ikke utale meg så mye om historie biten, men så langt har den værdt rett og slett utrolig uintressang. Blir stort sett grillet hver gang jeg sier negativt om spill. Dette er MIN personlige mening. Lenke til kommentar
KAB Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Enig. Dette var under middels for min del. Var spent og interessert, og ble skuffa. Har mye på gang, men mangler alt på gjennomførelse. For meg blir dette et spill jeg neppe spiller gjennom. Tok meg selv i å starte opp BF4 i dag. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Synd, men med tanke på budsjett og at det ikke kom anmeldelser før dagen det kom ut var det litt som forventet. Plukker det nok opp når jeg finner det i billigkurven. Håper og tror Lords of the Fallen blir bedre. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Kjipt, hadde sett frem til det. Ble skeptisk da jeg ikke så noe som helst hype da det nærmet seg release, så fikk nok rett i at det ble middels. Holder meg til andre spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Noen som har prøvd månedens PS+ spill, Stick it to the Man? Spilte et par kapitler nå. Vittig spill. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 jepp rundet det på PC for en tid siden, herlig spill! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Prøvd å holde inne PS knappen så gå på Juster enheter? der er det masse valg. Enentuelt kan du gå på: Innstillinger-Enheter-Lydenheter- Volumkontroll/Mikrofonvolum. På mikrofonvolum hører du deg selv prater hvis det fungerer. Lykke til Kan virke som at det er et FIFA-problem, hørte meg selv helt fint på mikrofonvolum. Takk for hjelpen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå