Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Elsker bilspill, men tror Project Cars og The Crew kommer til å holde Driveclub litt i bakgrunnen for meg.

 

Blir en del bilspill å velge mellom på høsten med de du nevner og Forza Horizon 2. Hvorfor må alt komme nesten samtidig? :p

 

På den annen side blir det ikke noe Need for speed i år. Det kommer et neste år, men det vil etter planen være svært annerledes enn de forrige fordi de hører på fansen. Sier dem, i alle fall. Og vi vet jo alle hvor troverdige spillselskaper kan være til tider... :p

Lenke til kommentar

Ser ut som Bound by flame er gitt ut og spillbart på PS store.

Noen som har prøvd dette ennå? Vurderer det selv, men ser det har fått svært blandet krititkk, og for min del virker det som å være i den nederste delen av skalaen. Det kan jo bli bra likevel, men vil høre hva folket synes først.

Lenke til kommentar

Jeg var dumm nok til å kjøpe det til PC. Min personlige mening etter 2-3 timer med spilling (om det blir noe bedre utover dette kan jeg ikke utale meg om) er elendig stemme skuespill, kjedlige kamper og en katastrofe av en kamp mekanikk. Siden jeg har spilt såpass lite kan jeg ikke utale meg så mye om historie biten, men så langt har den værdt rett og slett utrolig uintressang.

 

Blir stort sett grillet hver gang jeg sier negativt om spill. Dette er MIN personlige mening.

Lenke til kommentar

Enig. Dette var under middels for min del. Var spent og interessert, og ble skuffa. Har mye på gang, men mangler alt på gjennomførelse. For meg blir dette et spill jeg neppe spiller gjennom. Tok meg selv i å starte opp BF4 i dag.

Lenke til kommentar

Prøvd å holde inne PS knappen så gå på Juster enheter? der er det masse valg. Enentuelt kan du gå på: Innstillinger-Enheter-Lydenheter- Volumkontroll/Mikrofonvolum. På mikrofonvolum hører du deg selv prater hvis det fungerer. Lykke til :)

 

Kan virke som at det er et FIFA-problem, hørte meg selv helt fint på mikrofonvolum. Takk for hjelpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...