Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja da var vi her igjen. En ny konsollkrig i anmarsj , føles som 2005/2006 all over :-). Blir spennende å se hva som kommer frem på E3 håper at Sony er så spillfokusert som jeg sitter med inntrykk av etter pressekonferansen tidligere i år. , men hvem vet kan hende Microsoft har en stabel med spill relatert og vise på E3 . Ble litt skuffet av det de viste nå hvertfall .

PS4 er allerede forhåndsbestilt hos komplett. no :D

Gleder meg til E3! håper Sony ikke skuffer med noe lignende det Microsoft gjorde.

Lenke til kommentar

Foreløpig virker PS4 som en klar vinner for min del. Showet var rett og slett mye mer lekent og spill-orientert og jeg likte hvordan de vektla at de hadde laget en konsoll som utviklerne ønsket. I tillegg virker den betydelig kraftigere, så jeg regner med vi får se penere spill. Samtidig savner jeg litt den x-faktoren som kineckt er. Jeg har ikke noen voldsom tro på at den blir brukt på noen revolusjonerende måte, men om noen virkelig klarte å utnytte den til det fulle tror jeg den ville blåst all konkurranse av banen.

Eg trur du er inne på noko der. Eg hugsar den berømte Milo-"demoen" (som nok var ein smule fake, men demonstrerte eit potensiale og ein visjon som var veldig spennande). Dersom MS hadde brukt tida sidan den gong til å lage eit spel med sopass revolusjonerande AI og interaksjonsdesign, kunne det ha blitt ein killer app. Det ville i alle fall gitt meg eit skikkeleg dilemma. På den eine sida, er eg sterkt imot dette med online DRM, som i praksis fråtek meg eigarskapet til det eg kjøper. På den andre sida, ville det ha vore vanskeleg å seie nei til noko so unikt.

Dessverre trur eg dette er mykje å håpe på. Men ein veit aldri. :)

Kay

Lenke til kommentar

jeg vil gjerne kjøpe fifa14, men vil også kjøpe ps4 og ha det på den konsollen. Vil heller ikke vente i evigheter for å spille fifa spillet om jeg må vente en evighet på at ps4 skal komme. Bør jeg vente til PS4 kommer eller bør jeg bare kjøpe fifa14 til PS3? Er det kommet noen lansering på sånn ca. når konsollen vil komme?

Lenke til kommentar

jeg vil gjerne kjøpe fifa14, men vil også kjøpe ps4 og ha det på den konsollen. Vil heller ikke vente i evigheter for å spille fifa spillet om jeg må vente en evighet på at ps4 skal komme. Bør jeg vente til PS4 kommer eller bør jeg bare kjøpe fifa14 til PS3? Er det kommet noen lansering på sånn ca. når konsollen vil komme?

Nå har du vel spilt FIFA i 6 år med samme grafikken, så du bør vel kanskje greie å vente et par måneder til PS4-versjonen kommer ut.

Lenke til kommentar

Faen da. Da kjøper jeg kanskje ikke PS4 heller.

Men da lurer jeg på hvilken DRM det blir da. Sonys Michael Denny sier i dette intervjuet: "Playstation 4 can still be enjoyed old school without an Internet connection at all".

En annen ting er at brukte spill er utrolig stort i Japan. Så Sony vil da skyte seg i foten i sitt eget hjemland,

Vil ha en forklaring på dette.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Faen da. Da kjøper jeg kanskje ikke PS4 heller.

Men da lurer jeg på hvilken DRM det blir da. Sonys Michael Denny sier i dette intervjuet: "Playstation 4 can still be enjoyed old school without an Internet connection at all".

En annen ting er at brukte spill er utrolig stort i Japan. Så Sony vil da skyte seg i foten i sitt eget hjemland,

Vil ha en forklaring på dette.

Geoff Keighley er en amøbe , han har investorene i ræva si.

La oss ikke glemme at dette var fyren som sa at Ps4 og Xbox 360 var kraftigere en Pc at that moment,

Visst du søker opp navnet hannes kommer Douchebag faktisk automatisk etterpå XP

Lenke til kommentar

Fra en kommentar av brukeren famousmorttimer:

I actually did caution that it was coming about a week ago. Because as of a week ago it was.

I just heard on friday that it wasn't. I didn't want to come right out and post about it because leak-y individuals like myself are getting a bit too much attention and I don't care about myself but Im not really looking to get my friends into trouble. But i've confirmed it with a second person so I got dumb and posted it.

Chubigans can vouch for me though on having been correct on other sony leaks in the past.

And chubigans should probably PM me again telling me to be quiet.

Fra Chubigans:

I can indeed. And I should indeed, haha.

mortimer has some legit sources guys. If a mod needs me to confirm I certainly can.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Hvor mye gigaflops regnekraft tror dere at Playstation 4 får ? PS3 hadde ca 400 gflops hvis jeg husker riktig. Jeg tipper ca 5.5 Teraflops.

Jeg har Xbox 360 som min første spillkonsoll; jeg tror at jeg velger PS4 denne gangen!

Endret av Force
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...