Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg varmer opp med et bilde. Håper på en spennende og bra kamp Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Disse er forresten tatt fra Wembley i kveld Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jaja da var vi her igjen. En ny konsollkrig i anmarsj , føles som 2005/2006 all over :-). Blir spennende å se hva som kommer frem på E3 håper at Sony er så spillfokusert som jeg sitter med inntrykk av etter pressekonferansen tidligere i år. , men hvem vet kan hende Microsoft har en stabel med spill relatert og vise på E3 . Ble litt skuffet av det de viste nå hvertfall . PS4 er allerede forhåndsbestilt hos komplett. no Gleder meg til E3! håper Sony ikke skuffer med noe lignende det Microsoft gjorde. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Ser på der dem har sponsorveggene med PS4 coming 2013. Men vi har sett slike reklamer før at et produkt kommer, så kommer ikke det før et år senere Endret 25. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Foreløpig ingen tv-reklamer på Sky eller ITV. Eller Viasat 4 for den saks skyld.. *edit: der kom Call Of Duty Ghosts **editedit: ha ha med XboxOne logo på slutten av reklamen lol Endret 25. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Fikk ihvertfall se en flott finale Pluss fikk se små sponsorbannere som stod PS4 coming 2013. Sony, slutt å tease meg mer da hehe . Gjør det heller på E3! Endret 25. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 10 juni lets go! Gleder meg til masse info fra de andre leirene også - Konami har jo en pre-E3 event på kl 19.00 norsk tid 8 juni hvis jeg husker riktig. MGS 5! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Foreløpig virker PS4 som en klar vinner for min del. Showet var rett og slett mye mer lekent og spill-orientert og jeg likte hvordan de vektla at de hadde laget en konsoll som utviklerne ønsket. I tillegg virker den betydelig kraftigere, så jeg regner med vi får se penere spill. Samtidig savner jeg litt den x-faktoren som kineckt er. Jeg har ikke noen voldsom tro på at den blir brukt på noen revolusjonerende måte, men om noen virkelig klarte å utnytte den til det fulle tror jeg den ville blåst all konkurranse av banen. Eg trur du er inne på noko der. Eg hugsar den berømte Milo-"demoen" (som nok var ein smule fake, men demonstrerte eit potensiale og ein visjon som var veldig spennande). Dersom MS hadde brukt tida sidan den gong til å lage eit spel med sopass revolusjonerande AI og interaksjonsdesign, kunne det ha blitt ein killer app. Det ville i alle fall gitt meg eit skikkeleg dilemma. På den eine sida, er eg sterkt imot dette med online DRM, som i praksis fråtek meg eigarskapet til det eg kjøper. På den andre sida, ville det ha vore vanskeleg å seie nei til noko so unikt. Dessverre trur eg dette er mykje å håpe på. Men ein veit aldri. Kay Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 jeg vil gjerne kjøpe fifa14, men vil også kjøpe ps4 og ha det på den konsollen. Vil heller ikke vente i evigheter for å spille fifa spillet om jeg må vente en evighet på at ps4 skal komme. Bør jeg vente til PS4 kommer eller bør jeg bare kjøpe fifa14 til PS3? Er det kommet noen lansering på sånn ca. når konsollen vil komme? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Den kommer i år, vil tippe midten av november eller senere Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 jeg vil gjerne kjøpe fifa14, men vil også kjøpe ps4 og ha det på den konsollen. Vil heller ikke vente i evigheter for å spille fifa spillet om jeg må vente en evighet på at ps4 skal komme. Bør jeg vente til PS4 kommer eller bør jeg bare kjøpe fifa14 til PS3? Er det kommet noen lansering på sånn ca. når konsollen vil komme? Nå har du vel spilt FIFA i 6 år med samme grafikken, så du bør vel kanskje greie å vente et par måneder til PS4-versjonen kommer ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg for min del gleder meg til et forhåpentligvis nydelig golfspill igjen. Det er et eller annet avslappende med å lese puttelinjen i hjørnesofaen med en kaffekopp i hånden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Geoff Keighley: Sources Say Sony Will Include PS4 Used Game DRM. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det er som han sier i tråden der, skuffende men ikke overraskende. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Geoff Keighley: Sources Say Sony Will Include PS4 Used Game DRM. Faen da. Da kjøper jeg kanskje ikke PS4 heller. Men da lurer jeg på hvilken DRM det blir da. Sonys Michael Denny sier i dette intervjuet: "Playstation 4 can still be enjoyed old school without an Internet connection at all". En annen ting er at brukte spill er utrolig stort i Japan. Så Sony vil da skyte seg i foten i sitt eget hjemland, Vil ha en forklaring på dette. Endret 26. mai 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Faen da. Da kjøper jeg kanskje ikke PS4 heller. Spiller du spill på PC, Fantomena? Det er mange år siden sist det var mulig å dele spill/kjøpe brukt lovlig på PCer. Endret 26. mai 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Faen da. Da kjøper jeg kanskje ikke PS4 heller. Men da lurer jeg på hvilken DRM det blir da. Sonys Michael Denny sier i dette intervjuet: "Playstation 4 can still be enjoyed old school without an Internet connection at all". En annen ting er at brukte spill er utrolig stort i Japan. Så Sony vil da skyte seg i foten i sitt eget hjemland, Vil ha en forklaring på dette. Geoff Keighley er en amøbe , han har investorene i ræva si. La oss ikke glemme at dette var fyren som sa at Ps4 og Xbox 360 var kraftigere en Pc at that moment, Visst du søker opp navnet hannes kommer Douchebag faktisk automatisk etterpå XP Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Fra en kommentar av brukeren famousmorttimer: I actually did caution that it was coming about a week ago. Because as of a week ago it was. I just heard on friday that it wasn't. I didn't want to come right out and post about it because leak-y individuals like myself are getting a bit too much attention and I don't care about myself but Im not really looking to get my friends into trouble. But i've confirmed it with a second person so I got dumb and posted it. Chubigans can vouch for me though on having been correct on other sony leaks in the past. And chubigans should probably PM me again telling me to be quiet. Fra Chubigans: I can indeed. And I should indeed, haha. mortimer has some legit sources guys. If a mod needs me to confirm I certainly can. Endret 26. mai 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Viss DRM er gjort på en riktig måte så gjør det ingenting for meg. Har plenty av spill som har DRM på PC, som noe over 230 spill på Steam Lenke til kommentar
Force Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Hvor mye gigaflops regnekraft tror dere at Playstation 4 får ? PS3 hadde ca 400 gflops hvis jeg husker riktig. Jeg tipper ca 5.5 Teraflops. Jeg har Xbox 360 som min første spillkonsoll; jeg tror at jeg velger PS4 denne gangen! Endret 26. mai 2013 av Force Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå