Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har ventet en liten stund nå på kjøp av konsoll. Vanligvis ville jeg ha kjøpt den på release, men med pc så har ikke behovet vært så stort.

 

Jeg får lønning nå de om to dager, lurer på om jeg skal kjøpe PS4, eller om jeg skal heller kjøpe noe nytt til pc'n. Jeg tenker på Watch dogs og Infamous egentlig i første omgang.

 

Folk sier grafikken på Watch dogs er så mye bedre enn på konsoll. Jeg er ikke akkurat nå graphic wh0r3 og syntes til tider konsoll er tingen. Hmm what do do.

Aldri i verden om jeg hadde kjøpt Watch dog på gaming riggen min over ps4. Slike spill er som skapt for konsoll etter min mening :) Infamous er enormt bra, så det kan jaffel anbefales.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sperren er der for at man ikke skal kunne ta opp fra f.eks Netflix og andre slike streaming tjenester :p Derfor blir det raskt ett stort irritasjonsmoment om man ofte bruker slike tjenester og samtidig driver å tar opp gameplay. Hos meg har det ikke noe å si om det står på da :)

Fy flate så lame da...

 

Det der kunne de enkelt fikset i konsollen hvor de kunne hat en setting på Netflix osv og en på spilling....

 

Amatører :/

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

 

hvilken SSD disk anbefaler dere å kjøpe til ps4?

 

Kjøp heller en slik:

https://www.komplett.no/seagate-laptop-sshd-1tb-25/777309#!tab:extra

SSD koster flesk og man ikke får utnytta ssd 100% på ps4 uansett....

 

Men viss du er villig til å betale tilsvarende en ekstra konsoll for en ssd, så regner jeg med denne er noe av det beste:

https://www.komplett.no/samsung-ssd-840-evo-1tb-bk-oem/792049

 

Viss du bare vil ha 500gb så er det ett par her:

&q=*%3A*&subcategory=11126_SSD]https://www.komplett.no/search?bn=10088&category=10088_Harddisker%2FSSD&cnet-A00076-queryfacet=[536870912000+TO+750545534976]&q=*%3A*&subcategory=11126_SSD

 

 

Tiden var inne for å skaffe seg en ps4 idag. Spaserte inn på gamestop og der var det 2stk, så da er jeg en del av Sony gjengen denne generasjonen også ;)

Takk til deg som ikke hentet forhåndsbestillingen din ;)

 

Grattis

Noen som har erfaring med den 500 gb samsungen eller ssd bytte generelt på PS4, hypp på å bytte men greit å vite om det er noe spesielt.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte tidligere har jeg mistet mic-forbindelsen, ingen lyd noen av veiene. Det er på FIFA, som er eneste spillet jeg har tilgang på akkurat nå. Bruker mic-utstyret som fulgte med konsollen, og alt fungerer helt utmerket når jeg kobler det til mobiltelefonen.

 

Er det noe jeg kan gjøre på konsollen eller kontrolleren? Endre innstillinger, nullstille innstillinger? Virker som at "alle andre" bruker mic som normalt.

Lenke til kommentar

Tror jeg har glemt hvordan det var å spille Metal Gear Solid... Koste meg stort med MGS4 til Ps3, klarte å fullføre det uten å drepe noen, mener å huske at jeg klarte de aller fleste brett uten å bli oppdaget også.

Men Ground Zeroes gikk ikke fullt så bra.. 135 minutter, 40 kills og utløst alarm omtrentlig like mange ganger... Ga opp skikkelig etterhvert, fullførte som om det var COD... Fikk minuspoeng i oppsummeringen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...