Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm

 

Fant ut i dag, at av alle spill som har kommet ut til PS4 er det bare second son som jeg har fullført. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har spilt black flag, killzone etc. Begynner jeg å bli lei spill? :( Kjøpte meg også realm reborn for noen dager siden, men spilte det bare i 3 timer og ikke rørt det etterpå. Møkk altså.

 

Dårlig innlegg, bare merker at jeg savner hvordan ting var når jeg elsket å spille.

 

For håpe Watch Dogs er like interessant som infamous fordi det elsket jeg.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hm

 

Fant ut i dag, at av alle spill som har kommet ut til PS4 er det bare second son som jeg har fullført. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har spilt black flag, killzone etc. Begynner jeg å bli lei spill? :( Kjøpte meg også realm reborn for noen dager siden, men spilte det bare i 3 timer og ikke rørt det etterpå. Møkk altså.

 

Dårlig innlegg, bare merker at jeg savner hvordan ting var når jeg elsket å spille.

 

For håpe Watch Dogs er like interessant som infamous fordi det elsket jeg.

 

Merker det samme her. Men The Last of Us og Beyond Two Souls var virkelig to spill jeg gikk å venta på å få spilt videre på....

Lenke til kommentar

Har opplevd nøyatig det samme selv. Det skal mye mer til for at jeg skal komme meg gjennom spill. Noe mer kritisk etter hvert som jeg blir eldre, men jeg støtter meg også til Rad Crews (eller Nerd Alert?) teori: Da en var yngre og hadde kjøpt et spill, overbeviste en seg selv om at det var bra uavhengig av faktisk kvalitet fordi dette spillet var du stuck med i lang lang tid fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

Det går i riktig retning, men fortsatt mye som mangler.

 

Gode spill først og fremst

 

 

Det har PS4 hatt siden første dag... Synes utvalget idag er det beste som har vært til noen konsoll til dags dato. Masse bra AAA spill og stadig flere Indie spill som er kjempe bra.

 

 

Killzone var ikke et bra spill.

 

Den beste release tittelen var Black Flag, og sammen med Fifa, Battlefield og Ghosts er det jo ingenting annet enn en hakket penere utgave, man kunne hatt tilnærmet samme opplevelse på PS3.

 

Det er flott at det kommer indie spill, men disse indie spillene hadde jo fungert akkurat like bra på PS3.

 

Flere av titlene som folk gleder seg til er jo nettopp Last of Us og en mass effect samlepakke, for ikke å snakke om GTA.

 

Jeg savner kvalitetstitler som rettferdiggjør kjøpet av ny konsoll, titler som ikke kunne ha blitt levert på PS3. Istedenfor sitter vi igjen med PS3 spill med hakket bedre grafikk, og indie spill som kunne ha eksistert på PS3 men som heller blir released på PS4.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det går i riktig retning, men fortsatt mye som mangler.

 

Gode spill først og fremst

Det har PS4 hatt siden første dag... Synes utvalget idag er det beste som har vært til noen konsoll til dags dato. Masse bra AAA spill og stadig flere Indie spill som er kjempe bra.

Killzone var ikke et bra spill.

 

Den beste release tittelen var Black Flag, og sammen med Fifa, Battlefield og Ghosts er det jo ingenting annet enn en hakket penere utgave, man kunne hatt tilnærmet samme opplevelse på PS3.

 

Det er flott at det kommer indie spill, men disse indie spillene hadde jo fungert akkurat like bra på PS3.

 

Flere av titlene som folk gleder seg til er jo nettopp Last of Us og en mass effect samlepakke, for ikke å snakke om GTA.

 

Jeg savner kvalitetstitler som rettferdiggjør kjøpet av ny konsoll, titler som ikke kunne ha blitt levert på PS3. Istedenfor sitter vi igjen med PS3 spill med hakket bedre grafikk, og indie spill som kunne ha eksistert på PS3 men som heller blir released på PS4.

Dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig i det som blir sagt, men bare for å forsvare BF-opplevelsen litt..BF på 360 og ps3 suger sur svett kukost. Det eneste det spillet viser er for hvor jævlig sleten den hardware er, og hvor lite egnet den er for den type spill. Det er langt i fra perfekt på One og Ps4, men latterlig mye bedre enn forrige generasjon mtp. antall spillere pr. server,flyt og grafikk. Så å påstå at man får samme opplevelse på PS3 er rett og slett løgn, når det kommer til BF4 altså. Vil ikke se det er tilnærmet samme opplevelse en gang.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"En annen ting jeg la merke til: steder og nivåer påvirker hvor mye erfaring du får per fiende; for eksempel fikk jeg 45 exp for level 8-fiender, men de samme får jeg nå kun 28 exp for ettersom jeg er nå på level 12. Det er deilig å se at Square Enix har tenkt gjennom dette aspektet."

 

Ign norge...... lol

Lenke til kommentar

 

 

 

Det går i riktig retning, men fortsatt mye som mangler.

 

Gode spill først og fremst

 

 

Det har PS4 hatt siden første dag... Synes utvalget idag er det beste som har vært til noen konsoll til dags dato. Masse bra AAA spill og stadig flere Indie spill som er kjempe bra.

 

 

Killzone var ikke et bra spill.

 

Den beste release tittelen var Black Flag, og sammen med Fifa, Battlefield og Ghosts er det jo ingenting annet enn en hakket penere utgave, man kunne hatt tilnærmet samme opplevelse på PS3.

 

Det er flott at det kommer indie spill, men disse indie spillene hadde jo fungert akkurat like bra på PS3.

 

Flere av titlene som folk gleder seg til er jo nettopp Last of Us og en mass effect samlepakke, for ikke å snakke om GTA.

 

Jeg savner kvalitetstitler som rettferdiggjør kjøpet av ny konsoll, titler som ikke kunne ha blitt levert på PS3. Istedenfor sitter vi igjen med PS3 spill med hakket bedre grafikk, og indie spill som kunne ha eksistert på PS3 men som heller blir released på PS4.

 

 

Bare det å kunne spille disse spillene i HD isteden for den grøten som gikk ut på dato for 6 år siden er alene verdt prisen for å oppgradere. Det mener nå jeg ihvertfall.

 

Nå er det slik at disse Indie spillene ikke kommer til PS3. En må ha en PS4 for å spille disse. Og med så mange bra Indie spill så er det bare med på å styrke PS4 til å ha en ekstremt bra lineup av spill. Og vi er bare rundt et halvt år ut i lansering....

 

Synes det er et veldig bra og variert innhold.

 

Nå har jeg flere konsoller og en PC så strengt tatt kunne jeg klart meg uten en PS4 da PC alene har alt som PS4 har av Indie spill og leverer langt bedre grafikk en PS4 kommer noen gang til å gjøre. Det med et skjermkort som er allerede godt over 1 år gammelt.

 

Men om jeg hadde kun hatt konsoller og en PS3 så ville PS4 vært verdt hver eneste krone. Forskjellen på spillene er så store at det er direkte trist å tenke på at så mange fortsatt sitter med disse ut daterte konsollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...