Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Kjøpte BF4 Premium fra amazon.com digitalt og lasta det ned på US-PSN brukeren. Prøver å spille det nå på den norske PSN-kontoen, men det går ikke an å joine noen servere som kjører DLC-maps eller DLC-game modes. Får bare opp "Det finnes ingen innhold. Det kan hende det ikke er i handelen ennå, eller ikke tilgjengelig for salg lenger." Jeg kan accesse premium-menyen i hovedmenyen. Hva er dette for noe?

edit: måtte visst laste ned alle tre DLC-ene hver for seg først...

Endret av baguett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem kontakter man om man ikke får logget på PSN? Gjelder bare én bruker, kommer inn på de andre.

Når man har skaffet seg tilgang til en annen persons PSN, hvilket selvsagt er i mot rettningslinjene, tenker man seg hvertfall om før man kontakter Sony :).

Unødvendig formulering. Jeg har gjort en byttehandel. Men kvitter meg med alt på denne brukeren og glemmer den.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en PS4 i leke-butikk i dag :)

Gikk rett på PS-store og kjøpte Thief 4. den begynte å laste ned så stoppet den og det kom feilmelding. er selvfølgelig kontakt med internett. er dette vanlig? blir den å starte igjen ?

" Tilkoblingen til serveren er brutt "

NW-31194-8

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en PS4 i leke-butikk i dag :)

Gikk rett på PS-store og kjøpte Thief 4. den begynte å laste ned så stoppet den og det kom feilmelding. er selvfølgelig kontakt med internett. er dette vanlig? blir den å starte igjen ?

" Tilkoblingen til serveren er brutt "

NW-31194-8

Skjedd meg et par anledninger og. Ingen krise, kjøpet er knyttet til kontoen din og spillet er derfor ikke tapt. Dette gjelder også om du ønsker å slette spillet senere.

Er bare å gå i "download list" på psn store så vil du finne igjen thief der. Bare å starte nedlastingen på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare å gå i "download list" på psn store så vil du finne igjen thief der. Bare å starte nedlastingen på nytt.

Mulig jeg bare er fulstendig n00b her men finner ikke noe download list, men jeg finner noe som heter bibiotek og der ligger Thief, men ingen mulighet å laste ned.

Lenke til kommentar

Må bare få denne drittmaskina inn og få en ny. En gang hvert skuddår booter den opp i den oppløsningen den skal, som regel er det 720x420 eller 576 / 50P. Den mister tilkobling til nettverket ca 995734 ganger iløpet av 12 minutter og den spytter ut discer i hytt og helvette og når det er gjort så har den baller til å stå å pipe meg opp i ansiktet helt til eg begynner å gråte å går ut av rommet.

Nei fyttefader... gi meg en maskin som funker...en PS2 feks.. ikke detta nymotens drittet med 10000 komponenter som er garantert til å ryke iløpet av 4 dager.

/Rant

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ironisk ?

Ja si det :) Selv såg jeg 2 spill der som såg interesanne ut..

Interessante, ja

Men de kunne jo vært like interessante til Wii eller PS3.

Lenke til kommentar

Det går i riktig retning, men fortsatt mye som mangler.

Gode spill først og fremst

Det har PS4 hatt siden første dag... Synes utvalget idag er det beste som har vært til noen konsoll til dags dato. Masse bra AAA spill og stadig flere Indie spill som er kjempe bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...